Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Citaat van: LittleNinja op oktober 28, 2013, 12:24:54
Hoe dynamisch is Top Gun in HD? Komt hij krachtig genoeg over, want veelal vind ik de wat oudere films wat tam als het neer komt op het geluid.
Ik heb destijds een paar scenes uit Top Gun genomineerd voor de HSDD. Waren helaas te lang, maar zeker demowaardig...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Ronin79

Citaat van: Christiaan S op oktober 28, 2013, 11:23:57
Net de eerste 4 minuten van Top Gun blu ray gekeken.
Highway trough the dangerzone ;) Blijft een geniaal stukje film. In mijn ogen briljant. Kan daar eigenlijk onbeperkt vaak naar kijken 8)

Blijft een goede film.

De film heb ik in een Steelbook versie; Play.com Exclusive Steelbook - Paramount Centenary Edition.
Een mond vol, maar dan heb je ook wat ;)

De sountracks in de film blijven goed. Vroeger heb ik oa. Highway Though the Danger Zone
aardig wat geluisterd. Jammer genoeg kan ik geen muziek meer luisteren, anders had
ik hem wellicht nog een paar keer opstaan.

Als je van dat soort films houd, of uit die specifieke jaartallen ... dan is Navy Seals van Charlie Sheen
ook erg vermakelijk ;) Alleen jammer dat die nooit in een Steelbook vorm, dan wel op BR verschenen (afgezien van de USA en CA)

LuPo

Net The Hangover Part III gekeken. Vooraf wat recensies gelezen en vreesde het ergste maar vond hem eigenlijk best wel leuk. In ieder geval beter dan deel 2 want dat was gewoon 'The Hangover in Thailand'. 6,5/10

VlisChris

Zit Top Gun nu te kijken.

Ik heb maar 1 klacht. Ik heb geen surround :'( :D

Raymond187

Paar films gekeken :|

Wilde eerst pacific rim kijken, maar ik kreeg hem niet opgestart  :nopompom:

Daarna d8 ik grown ups 2 kijken. Zag ik de voor stukjes van after earth leek me ook leuk dusgrown ups af gezeten after eart opgezet. Na 10 min ofzo Cinavia  :devil:
darn.... toen weergrown ups op gezet... en na 20 min afgezet. Geen zin in:D

Toen de BR Doom op gezeten. Kende hem al, maar vind hem nog steeds wel leuk. Beeld is natuurlijk beter en geluid hebben ze op +10 gezet.

En daarna eindelijk Monsters uni afgekeken. Leuk en erg mooi zoals gewent.

VlisChris

Citaat van: Christiaan S op oktober 28, 2013, 18:58:27
Zit Top Gun nu te kijken.

Ik heb maar 1 klacht. Ik heb geen surround :'( :D

Een film van 27 jaar geleden. Maar boy o boy wat heb ik weer genoten 8) 8) 8) Mijn buren ook vermoed ik :P Volume stond op standje realistisch ;) Op een gegeven moment hadden mijn speakers (martin logan) en mijn eindbak (parasound) het er moeilijk mee. Toen heb ik hem maar wat zachter gezet hahaha. Als je zo hard speelt dat je vervorming krijgt ;)

Ronin79

Citaat van: Raymond187 op oktober 28, 2013, 20:12:28
Paar films gekeken :|

Wilde eerst pacific rim kijken, maar ik kreeg hem niet opgestart  :nopompom:

Daarna d8 ik grown ups 2 kijken. Zag ik de voor stukjes van after earth leek me ook leuk dusgrown ups af gezeten after eart opgezet. Na 10 min ofzo Cinavia  :devil:
darn.... toen weergrown ups op gezet... en na 20 min afgezet. Geen zin in:D

Toen de BR Doom op gezeten. Kende hem al, maar vind hem nog steeds wel leuk. Beeld is natuurlijk beter en geluid hebben ze op +10 gezet.

En daarna eindelijk Monsters uni afgekeken. Leuk en erg mooi zoals gewent.

Misschien de MKV eraf halen ?

Die heb ik 2 weken geleden gekeken, en ik vond Pacific Rim een heel vermakelijke film.

LuPo

Ik heb vanavond twee BD's gekeken. Eerst The Bourne Identity en toen Supremacy erachter aan. :headbanging:

VTEC_genieter

Fantastische thrillers met Matt Damon :thumbs-up:
De eerste 3 delen zijn het vetst!
En d'r is altijd een extra gevaarlijke huurmoordenaar. En fantastische achtervolgingen met vette camerawerk! :clapping:

Gisteren heb ik gekeken:

Dead Man Down,
Hele lage bassen...super laag.
Ik moet deze film nogmaals kijken, want het verhaal is niet eenvoudig. Heb heel sterk het gevoel dat deze film erg goed is. Moet nogmaals zien, wil alles begrijpen!
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Zymotic

Man of Steel, viel me een beetje tegen.

Raymond187

Citaat van: SillentWolf op oktober 28, 2013, 21:08:19
Misschien de MKV eraf halen ?

Die heb ik 2 weken geleden gekeken, en ik vond Pacific Rim een heel vermakelijke film.
Ik pak altijd eerst de BR en als dat niet lukt de remux idd.

LuPo

Citaat van: VTEC_genieter op oktober 29, 2013, 01:37:41
Fantastische thrillers met Matt Damon :thumbs-up:
De eerste 3 delen zijn het vetst!
En d'r is altijd een extra gevaarlijke huurmoordenaar. En fantastische achtervolgingen met vette camerawerk! :clapping:

Gisteren heb ik gekeken:

Dead Man Down,
Hele lage bassen...super laag.
Ik moet deze film nogmaals kijken, want het verhaal is niet eenvoudig. Heb heel sterk het gevoel dat deze film erg goed is. Moet nogmaals zien, wil alles begrijpen!

Ik kijk de eerste drie delen opnieuw omdat ik deel 4 heb gedownload. Ik wilde even m'n geheugen weer opfrissen. :P Het zijn inderdaad erg goede films. Ik ben wel benieuwd wat ik vind van deel 4 aangezien Matt Damon daar niet meer in speelt. ;)

VTEC_genieter

LuPo,
Als je die 3 delen hebt gezien, dan ben ik benieuwd naar je mening!
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

neptune

Gisteravond de food-docu Food Matters gekeken, erg boeiend wat mij betreft!
http://www.imdb.com/title/tt1528734/
zet hier iets neer

VlisChris

Gisteravond Breaking Bad s3 afgekeken. Vanavond beginnen aan seizoen 4 8)

LuPo

Citaat van: VTEC_genieter op oktober 29, 2013, 20:30:30
LuPo,
Als je die 3 delen hebt gezien, dan ben ik benieuwd naar je mening!

Ik laat hier wel weten wat ik van deel 4 vind als ik hem gezien heb. ;)

modde239

Net gekeken naar Skinwalker Ranch een soort semi docu film zoals er zo veel zijn gemaakt de laatste tijd maar vond deze wel goed gedaan.....7/10

LuPo

Gisteren The Bourne Ultimatum. Blijft goed! 8/10

Raymond187

After earth gekeken en na 45 min. uitgezet.

Heeft de zoon van ... een spraak gebrek?

StefaanD

Nee er is iets mis met je luidsprekers  >:D  :D

Je bent niet alleen die After Earth totaal niet kan verwerken/bekijken/... vond het zelf best wel te pruimen.

Raymond187

Citaat van: StefaanD op oktober 31, 2013, 10:28:19
Nee er is iets mis met je luidsprekers  >:D  :D

Je bent niet alleen die After Earth totaal niet kan verwerken/bekijken/... vond het zelf best wel te pruimen.
hehhe snel vervangen dus B)

Vond hem niet slecht, maar ik kon me moeilijk concentreren op de film.

StefaanD

Heb ook zo van die avonden waar het niet goed lukt om erin te komen. Dan krijgt die film die ik op dat moment bekeek wel eens een herkansing. Zet zelden een film af, ooit eenmaal gebeurd met Tropic Thunder maar dat had een andere reden, noem het maar het Ben-Stiller-effect  ;)

LuPo

Ik zet ook niet vaak een film af.. Als ik er eenmaal aan begin kijk ik verder. Meestal zet ik bij een 'slechtere' film gewoon verstand op nul en genieten van wat de film dan wel te bieden heeft..

alexander2

Citaat van: Raymond187 op oktober 31, 2013, 10:24:18
After earth gekeken en na 45 min. uitgezet.

Heeft de zoon van ... een spraak gebrek?

:clapping: :clapping: :clapping:

skank1

Dark of the moon 3d
Ok ik ben duidelijk mn ht nog niet gewend!

Wat een beeld en geluid man!
Beeld is absoluut referntie materiaal.. Zoveel detail! Ech tis er gewoon over zoveel detail en diepte!
I just loooove this!
En het geluid. Tja absoluut referentie! Sub doet mega mee.. Enorm veel druk en surround ja besten! Ofwel zit ik in een complete bubbel! Dit is echt beire man!
Ik moet mn enthousiasme temperen i know!

Verhaal iets minder, geef hem een 8,5/10 door het verhaal.
Beeld en geluid, absoluut een 10!
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii