Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

vieze freddie

Citaat van: Oeffel op oktober 15, 2013, 19:23:19
Daarbij vind ik de hoofdrolspelers allebei niet spectaculair maar die gast uit White House Down speelt ook in dansfilms en verliest dan  aan geloofwaardigheid  :D
Verder geen discussie over wezenlijk precies dezelfde film met andere poppetjes. Vind het onbegrijpelijk dat deze films binnen zo'n korte tijd elkaar volgen.

...dusss jij kijkt naar dansfilms ??? ;D
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

Oeffel

Citaat van: vieze freddie op oktober 15, 2013, 21:47:46
...dusss jij kijkt naar dansfilms ??? ;D

Betrapt!  :baaa:
Zo'n knokscene kun je dan niet meer los zien van danspasjes. Hetzelfde met die gast die Frodo speelt, die kun je ook niet voorstellen als een keiharde, knokkende hooligan-hobbit.

Ronin79

Je weet dat het acteurs zijn he ?  :P

VlisChris

Citaat van: SillentWolf op oktober 16, 2013, 00:30:33
Je weet dat het acteurs zijn he ?  :P

Wat zeg je nou dan toch :o

Straks ga je nog zeggen dat zowel 5 december, als die 2 dagen later in die maand fictie zijn :P

Ronin79

Dit zal dan misschien ook als een shock komen (ga alvast even zitten) ....... de Tanden Fee is ook niet echt.
Maar kabouters bestaan wel weer.  :P

Net nog; Pacific Rim gekeken. Leuke film.
Ben dan ook benieuwd wat ze met deel 2 gaan doen.

Raymond187

vieze freddie

een keertje bijna, zal er ooit wel eens van komen, maar dan nĂ  white house down
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

alexander2

White house down was ook niet geweldig ik zou eerder met black swan beginnen. :D

Eddye

Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

modde239

Raymen

hier ook , en net mee klaar.

Kan alleen maar zeggen WOWWWW :worship: :worship:

Geweldige supermanfilm hoor.

8.5/10

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

VlisChris

Zit I Want Candy te kijken. Die film is zo slecht dat die weer leuk is. Kan er goed om lachen ;D

VlisChris

Citaat van: SillentWolf op oktober 16, 2013, 03:37:08
Maar kabouters bestaan wel weer.  :P

.

Godzijdank. Heb ik tenminste nog IETS om in te geloven :angel:

Ronin79

modde239

Net Man of Steel gekeken en wat een erg goede film top actie en zelfs goed acteerwerk een echte topper...8/10

Eddye

Citaat van: Raymen op oktober 16, 2013, 23:13:58
hier ook , en net mee klaar.

Kan alleen maar zeggen WOWWWW :worship: :worship:

Geweldige supermanfilm hoor.

8.5/10

Mvrg,
Raymen
Inderdaad een goede Superman film. Met gemak de beste zomer blockbuster van dit jaar.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Rob Eric Blank

Donnie Darko weer eens van stal gehaald. Lange tijd geleden dat ik deze film gezien heb. Blijft een sterke film.

kippekop

Alleen maar nette mensen

Goede film! Had niet verwacht want is toch niet makkelijkste boek om te verfilmen. Prima vermaakt, alleen was het einde volgens mij anders dan in het boek, maar ach.

Verliefd op Ibiza

Ja, ik wilde even nul aan mijn hoofd hebben, en vrouwtje wilde hem graag zien, maar dit is echt verschrikkelijk. Nog 10 keer erger dan Costa. Denk die Nijenhuis dat we allemaal een beetje boel dom zijn ofzo? Echt disrespect voor je kijkers zo, bah!

Borgen (seizoen 2)
Wow!! Beste serie ever wat mij betreft, boeiende acteurs, boeiende discussies, elke aflevering weer verassende wendingen en een duidelijke reflectie op de huidige samenleving. Wie zou dat zeggen van een serie over de politiek.
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

LuPo

Toy Story!

Blijft toch wel een van mijn favoriete animatie films. Overigens als je goed kijkt zie je wel dat animatie toen nog wat meer in de kinderschoenen stond. Achtergronden en dergelijken zijn lang niet overal goed afgewerkt. Maar wat wil je met een film uit 1995. Het ziet er nog steeds verbluffend uit!

Rob Eric Blank

Citaat van: LuPo op oktober 17, 2013, 14:02:33
Toy Story!

Blijft toch wel een van mijn favoriete animatie films. Overigens als je goed kijkt zie je wel dat animatie toen nog wat meer in de kinderschoenen stond. Achtergronden en dergelijken zijn lang niet overal goed afgewerkt. Maar wat wil je met een film uit 1995. Het ziet er nog steeds verbluffend uit!
Dat de film het kijken waard blijft zegt ook iets over het verhaal. Heb wel eens de indruk dat veel animaties de laatste tijd vorm boven inhoud hebben. Leuk hoor eye candy, maar dan zet ik wel een demo Blu Ray op.

LuPo

Citaat van: Rob Eric Blank op oktober 17, 2013, 15:36:18
Dat de film het kijken waard blijft zegt ook iets over het verhaal. Heb wel eens de indruk dat veel animaties de laatste tijd vorm boven inhoud hebben. Leuk hoor eye candy, maar dan zet ik wel een demo Blu Ray op.

Klopt, de laatste tijd hoef je animaties niet meer voor het verhaal aan te zetten. :P

Snutchz

Van de week weer 'n aantal fijne films bekeken.  :smile:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Raymen

Vandaag op het menu

Halloween 1. 2. En 3

Samen met mijn zoon.

Oeh oud en lang geleden

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

LuPo

Na het studeren om 22u Toy Story 2 nog maar ff aangezet. Heerlijk!

Ronin79

Ik heb die films nooit allemaal gezien.
Dus had ik eergisteren de Exclusieve Limited Edition Steelbook van Toy Story, die in Januari in Engeland verschijnt besteld.
Deel 2 en 3 komen later pas in Steelbook vorm. Als ik die dan voor de kleine aanzet, kan papa (dus ik) misschien ook een keer meekijken.
Al gaat het mij meer om de Steelbook zelf (zoal je weet verzamel ik ze, en kijk bijna niets). Op die manier hebben we er toch alle twee plezier van ;)

Epic (Duitse Exclusive Steelbook Editie), is ook al onderweg. Misschien die binnenkort eens opzetten.

Net nog even een stuk terug gekeken van de NS Publieksprijs. Leuk dat Gijp heeft gewonnen. Was en is ook een leuk boek (heb hem zelf ook).
Verder The Mentalist en Elementary op tv gekeken. Blijven leuke series.