Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Duffel

Citaat van: Nooff op augustus 22, 2013, 20:08:55
Dit bevestigt alleen maar mijn vermoedens, en dat is dat je het hele betoog van je baseert op de WEB DVD download, die opgeschaald zou zijn naar HD. Maar waar is de BRON die mij laat zien dat de HD release geupscaled zou zijn vanaf deze WEB DL. Je kunt via iTunes namelijk zowel de DVD als HD release verkrijgen.

Onzin dus, je kunt het er niet als HD uit laten zien en zowel de 720p als 1080p release zijn HD releases, MAKKELIJK te onderscheiden. Ik heb net voor het gemak even de WEB download eraf gehaald, geen enkele mogelijkheid om dat er met upscaling zo uit te laten zien. Dat de 1080p versie vervolgens geupscaled is vanaf de 720p versie wil ik wel aannemen, maar zolang je alleen maar met een rijtje gegevens komt van de WEB DVD release bewijs je dus niets. Dit kan dus de prullenbak in  ;)

Excuses, ik zie dat er inderdaad al native 1080 en 720 versies opstaan. Ben er vandaag ook niet helemaal voor de volle 100% bij.

VlisChris

Mannen,

Aanvullend op mijn edit van twee posts in dit topic wil ik jullie verzoeken om ook gewoon te bespreken welke film jullie kijken.
Dus niet welke rip het beste is of niet. Doe dat desnoods per pm, of verzin wat anders creatiefs ;) maar hou dit topic een beetje schoon met gewoon te benoemen welke film bekeken wordt. Anders vervuilt het topic echt met DL geneuzel ;)

Alvast hartelijk dank voor jullie medewerking!

-madison-

Zonet Pain and Gain afgekeken. Vermakelijk en een ideale film die je weg kunt kijken zonder al te veel na te denken ;D

Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

katwax

Citaat van: -madison- op augustus 23, 2013, 02:23:33
Zonet Pain and Gain afgekeken. Vermakelijk en een ideale film die je weg kunt kijken zonder al te veel na te denken ;D

heerlijk na een drukke werkweek  :P
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

alexander2

Veel films geprobeerd te kijken maar er zat veel tussen wat niet mijn ding was.

Oz uitgezet
Now you see me uitgezet
Empire state uitgezet
Adore uitgezet
Arthur Newman uitgezet
The look of love uitgezet

Ga vanavond lekker verder met Hannibal, vermakelijk tot nu toe maar geen hoogstandje integendeel.

LittleNinja

Dat belooft weinig goeds.. De meesten staan hier ook klaar om door de speler geperst te worden.

Maar goed, neutraal ermee beginnen natuurlijk.

Citaat van: alexander2 op augustus 23, 2013, 10:51:20

Oz uitgezet
Now you see me uitgezet
Empire state uitgezet
Adore uitgezet
Arthur Newman uitgezet

Ga vanavond lekker verder met Hannibal, vermakelijk tot nu toe maar geen hoogstandje integendeel.

Zymotic

Wij zijn (eindelijk) begonnen aan The Walking Dead. Pakt ons toch een stuk meer dan Breakin Bad. Beloofd veel goeds  ;D

djaxx

:google:
Citaat van: Zymotic op augustus 23, 2013, 11:18:29
Wij zijn (eindelijk) begonnen aan The Walking Dead. Pakt ons toch een stuk meer dan Breakin Bad. Beloofd veel goeds  ;D

Beter dan breaking bad? Looool dat denk ik niet.
S1 was nog beetje te doen maar daarna gaat het echt van kwaad naar erger. Walking trekt echt op ni veel, snap de commotie rond die serie totaal niet. Breaking bad daarentegen :o

Rob Eric Blank

Citaat van: djaxx op augustus 23, 2013, 13:27:53
S1 was nog beetje te doen maar daarna gaat het echt van kwaad naar erger. Walking trekt echt op ni veel, snap de commotie rond die serie totaal niet. Breaking bad daarentegen :o
Breaking Bad is ook echt geweldig.

Nooff

Citaat van: djaxx op augustus 23, 2013, 13:27:53
Allemaal meningen, zoveel mensen zoveel wensen. Ik volg TWD nog steeds, BB kan me niet bekoren. Na eerste seizoen afgehaakt, en zelfs als het op tv komt en ik even kijk dan val ik er al bij in slaap.

alexander2

Dat BB nu wordt gehyped is logisch omdat het einde nadert datzelfde effect zal bij Dexter ook ontstaan.
BB vond ik in het begin ook niets maar het is uiterst vermakelijk, Dexter vond ik geweldig nu helemaal niets meer.
TWD is niet mijn ding begrijp niets van die Zombies hype maar mijn partner vindt het geweldig. :D

katwax

Citaat van: alexander2 op augustus 23, 2013, 10:51:20

Oz uitgezet
Now you see me uitgezet
Empire state uitgezet
Adore uitgezet
Arthur Newman uitgezet

Oz = Oz the Great and Powerful?
Now you see me

Die heb ik wel staan om te kijken, zeker Now you see me leek toch erg goed.

De andere uit je lijst had ik al links laten liggen.

alexander2

Citaat van: katwax op augustus 23, 2013, 15:54:00
Oz = Oz the Great and Powerful?
Now you see me

Die heb ik wel staan om te kijken, zeker Now you see me leek toch erg goed.

De andere uit je lijst had ik al links laten liggen.

Ook ik dacht dat Now you see me toch wel iets moest zijn maar die is slecht wil je echt niet weten.
Laat ik het simpel houden als je na 20 minuten denkt......njhah niet echt mijn ding het wordt alleen maar erger. :D

katwax

Citaat van: alexander2 op augustus 23, 2013, 16:00:32
Ook ik dacht dat Now you see me toch wel iets moest zijn maar die is slecht wil je echt niet weten.
Laat ik het simpel houden als je na 20 minuten denkt......njhah niet echt mijn ding het wordt alleen maar erger. :D

Lol. Heb de eerst 5min gezien (de truc met de kaart) en toen wou ik toch nog meer zien, maar ik zie Dynamo ook graag bezig :)
Enfin kan nog terugvallen op Iron man 3 of Pain and Gain.

Breaking bad -> love or hate, ik vind het geweldig mijn vrouw kan er geen 5 min naar kijken.
The walking dead -> S1 super, S2 had ik bijna half weg opgegeven maar, vrouw wou doorkijken en het wordt beter, S3 ik moet nog beginnen.

Rob Eric Blank

Citaat van: katwax op augustus 23, 2013, 16:09:20

Breaking bad -> love or hate, ik vind het geweldig mijn vrouw kan er geen 5 min naar kijken.
Maandag S05E11....kijk er naar uit. Ik vond ook het eerste seizoen goed, maar dat was mede door het absurdisme. Zat humor in en dat trok mij, bij BB is dat steeds meer verdwenen en donkerder geworden. Maar vanaf de eerste afleveringen mij enorm bekoren. Vriendin kijkt alles mee.

Doorgaans kijk ik geen series. Eigenlijk alleen BB en The Sopranos. Misschien na BB aan Game of Thrones beginnen.

alexander2

Citaat van: Rob Eric Blank op augustus 23, 2013, 16:18:31
Maandag S05E11....kijk er naar uit. Ik vond ook het eerste seizoen goed, maar dat was mede door het absurdisme. Zat humor in en dat trok mij, bij BB is dat steeds meer verdwenen en donkerder geworden. Maar vanaf de eerste afleveringen mij enorm bekoren. Vriendin kijkt alles mee.

Doorgaans kijk ik geen series. Eigenlijk alleen BB en The Sopranos. Misschien na BB aan Game of Thrones beginnen.

Geen The Shield, The Wire....nog even en je zegt Star Wars wat is dat? ;)

djaxx

Citaat van: Rob Eric Blank op augustus 23, 2013, 16:18:31

Doe die game of thrones maar! Dat is pas een zalige serie makker!

Duffel

Citaat van: djaxx op augustus 23, 2013, 22:02:21
Doe die game of thrones maar! Dat is pas een zalige serie makker!

Helemaal mee eens

Raphie

Great Gatsby
Great Soundtrack
Great Picture

9/10 omdat ik by toby steeds aan spiderman moest denken, maar was die anders gecast dan was het een 10/10 geweest voor mij.
JBL PRX Power!

RubenV.

Citaat van: Raphie op augustus 23, 2013, 23:18:42
Great Gatsby
Great Soundtrack
Great Picture

9/10 omdat ik by toby steeds aan spiderman moest denken, maar was die anders gecast dan was het een 10/10 geweest voor mij.

Mijn interesse is gewekt. Vanavond hebben we hier A Man Apart gekeken. Beeld was behoorlijk korrelig, geluid was redelijk.
Voor morgenavond staat Iron Man 3 op het programma.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

LittleNinja

Gisteren heb ik Now you see me gekeken en ik vond het eerlijk gezegd een prima film. Heb me er wel mee vermaakt. Echter heb ik nog niet alle puzzelstukjes weten te plaatsen.

Ronin79

Lijkt me wel een leuke film. Ik had mij in het verleden ook al vermaakt met; The Prestige en The Illusionist.
Daarnaast vind ik oa. die Dynamo stukjes op internet ook wel leuk om naar te kijken. Ben benieuwd.

katwax

Gisteren hebben we het zeker gehouden en Iron man 3 gezien.
Alles wat ik mocht verwachten, maar ook niet meer dan dat -> 7 is wel max dat ik zou geven.

Citaat van: LittleNinja op augustus 24, 2013, 11:54:45
Gisteren heb ik Now you see me gekeken en ik vond het eerlijk gezegd een prima film. Heb me er wel mee vermaakt. Echter heb ik nog niet alle puzzelstukjes weten te plaatsen.

Een film waar verschillende meningen over zijn -> dan moet ik zeker kijken :)

Raymen

Now you see me gezien

8/10. Topfilm
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

-madison-

Zonet eindelijk begonnen aan Breaking Bad! Nu dus nog maar een paar afleveringen kijken :D
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.