Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

MVG

Gisteravond de schoonouders op bezoek voor een diner en film, schoonmoeder is nogal van de detectives dus het werd "the girl with the dragon tattoo" ik had de film al eens eerder gezien maar nog niet in m'n ht, genieten zeg! Kan Daniël Craig steeds meer waarderen als acteur!

Zojuis klaar met Madagascar 2, nooit gezien daar ik dreamworks meestal niet echt mijn cup of tea vind, maar toch een kans gegeven omdat Kung fu panda geniaal is. Geen spijt van, erg grappig vooral! I like to move it  :clapping:

skank1

HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Rob Eric Blank

Zaterdag Oblivion gekeken.

Het viel mij niet tegen, hoewel ik gedurende films al een vermoeden kreeg waar het naartoe zou gaan. Mede omdat er veel van andere SF geleend wordt. Als geheel een goede indruk met prachtige beelden en ook de effecten vielen bij niet tegen. Voor mij een 7,5 en keek lekker weg.

Vanavond Breaking Bad S05E10

MVG

Citaat van: skank1 op augustus 19, 2013, 07:13:50
deel 3 is ook goe ;)

Die gaat een der komende dagen nog gekeken worden  ;D

MVG

Citaat van: Rob Eric Blank op augustus 19, 2013, 08:27:39
Zaterdag Oblivion gekeken.

Het viel mij niet tegen, hoewel ik gedurende films al een vermoeden kreeg waar het naartoe zou gaan. Mede omdat er veel van andere SF geleend wordt. Als geheel een goede indruk met prachtige beelden en ook de effecten vielen bij niet tegen. Voor mij een 7,5 en keek lekker weg.

Vanavond Breaking Bad S05E10
Vorige week ook gekeken ja, heb er dezelfde mening over. Beeld en geluid echt zeer dik in orde!

Rob Eric Blank

Citaat van: alexander2 op augustus 18, 2013, 22:46:49
+1 vond het een indrukwekkende film, de beelden waren weergaloos en Leo speelde ijzersterk.
Ik was in de bios geweest en vond het op sommige punten kwa beelden iets te 'candy'
Prima film voor de rest

Deleted member

De nieuwe Breaking Bad en Dexter afleveringen plus de laatste drie Hell on Wheels, denk dat 't dan wel bedtijd is.  ;)

alexander2

Da vinci afkijken nog 2 afleveringen te gaan.

Duffel

https://www.youtube.com/watch?v=Q1ertVYn750

Vond het een hele vage film. Maar misschien ontgaat de diepere boodschap me.

Rob Eric Blank

Citaat van: Antoine op augustus 19, 2013, 17:59:26
De nieuwe Breaking Bad en Dexter afleveringen plus de laatste drie Hell on Wheels, denk dat 't dan wel bedtijd is.  ;)
Voor mij Breaking Bad en Voetbal international.

r3v0ss

Citaat van: Duffel op augustus 19, 2013, 18:28:05

Alleen de trailer is al vrij... vaag.
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.

Duffel

Citaat van: r3v0ss op augustus 19, 2013, 21:36:15
Alleen de trailer is al vrij... vaag.

Ik vond het wel intrigerend, ook zeker mooi geschoten. Heel apart.

alexander2

Iron man gaat het worden.

VTEC_genieter

Zojuist 3 films gekeken:

X Men Origin: Wolverine,
Gaat wel, maar het was eigenlijk een verplichting alvorens het nieuwste deel te gaan kijken.

Taken,
Wat een sterke gozer is die Liam!
Sommige dingen in de film waren zo goed/makkelijk opgelost, hij kreeg alles snel voor mekaar. Een normale actiefilm: een vader die z'n dochter gaat redden uit de vrouwenhandel.
Het geluid was goed te horen, vooral de gunshots.

Shutter Island,
Misschien heb ik dezelfde mening met LittleNinja: Di Caprio ziet nog steeds jong (babyface) uit (sinds de Titanic) waardoor ik iedere keer denk als er een nieuw film komt met hem, dat hij met zo'n jong uiterlijk nooit een stoer mannelijk personage kan spelen, vind ik. Hij mag van mij weer in een Titanic film gaan spelen of in een Romeo and Juliet film. Dit is mijn probleem met Di Caprio.
Over de film Shutter Island: traag, stil, grotendeels dus saai, maar aan het eind werd alles duidelijk.
Ik geef Di Caprio binnenkort nog een kans: ik ga de Aviator kijken.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

skank1

inception met di caprio is toch wel beter ;)
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

LittleNinja

Ik ben ook geen echte fan van Inception...

Citaat van: skank1 op augustus 20, 2013, 06:40:54
inception met di caprio is toch wel beter ;)

MVG, heb je How to train Your dragon al gezien? Die vond ik ook erg gaaf!

Citaat van: MVG op augustus 19, 2013, 00:22:44
Zojuis klaar met Madagascar 2, nooit gezien daar ik dreamworks meestal niet echt mijn cup of tea vind, maar toch een kans gegeven omdat Kung fu panda geniaal is. Geen spijt van, erg grappig vooral! I like to move it  :clapping:

Dit wordt niet mijn film... Door de trailer krijg je het vermoeden dat er slechts twee mensen spelen in de gehele film.

Citaat van: Duffel op augustus 19, 2013, 18:28:05

MVG

Citaat van: LittleNinja op augustus 20, 2013, 08:34:11

MVG, heb je How to train Your dragon al gezien? Die vond ik ook erg gaaf!

Ja die heb ik wel eens gezien, alleen niet in m'n ht maar gewoon op tv zonder fatsoenlijk geluid. Goede tip want ik vond deze toen al gaaf! Zodra ik deze in de aanbieding zie op blu ray zal ik hem eens kopen. Lijkt me wel de moeite waard op het grote scherm  :D er komt een deel 2 zag ik trouwens laatst!

LittleNinja

Klopt. Ik kijk er naar uit!
Er zijn ook veel filmpjes op YouTube te vinden over extra avonturen.. Erg leuk!

Dit is één van de weinige animatiefilms die ik op BD gekocht heb ( naast "9" ). Het is sowieso de enige animatie die ik in 3D gekocht heb.. :D

Ik vind het gewoon een erg gave film.

VTEC_genieter

Over 10 minuten is er op Veronica de film Green Zone met Matt Damon!
Goede actiefilm!
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

LittleNinja

Hier zit ik met drie kids naast me op de bank te kijken naar Up.... OP DVD!!! :D

(Moet zeggen dat de Oppo dat nog prima omzet naar "full HD".)

Rob Eric Blank

Net Dredd gekeken. Wat een tegenvaller.....zit wel een paar heftige actie scenes in, maar het verhaal is zo standaard. Krijgt een 7 op de IMDB, is gewoon niet serieus te nemen. Vond Judge Dredd met Stallone beter.
5/10

katwax

Citaat van: Rob Eric Blank op augustus 20, 2013, 21:02:47
Net Dredd gekeken. Wat een tegenvaller.....zit wel een paar heftige actie scenes in, maar het verhaal is zo standaard. Krijgt een 7 op de IMDB, is gewoon niet serieus te nemen. Vond Judge Dredd met Stallone beter.
5/10
Klopt en die met Stallone was al geen hoogvlieger :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Rob Eric Blank

Citaat van: katwax op augustus 21, 2013, 10:14:25
Klopt en die met Stallone was al geen hoogvlieger :)
Nee inderdaad, ik had verwacht dat deze wat beter was. Maar nee, we lopen een 'missie' mee met Judge Dredd. Doen niet in karakter ontwikkeling, beweegredenen voors en tegens.....

W.Otter

Iron man 3 (bdmv) staat lekker te downloaden en daarna star trek into darkness ben benieuwd
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

alexander2

Voor mensen die echt een goede film willen zien kan ik deze aanraden:

La Cité Rose Bande Annonce

http://www.youtube.com/watch?v=eCKev90KYjA