Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Raphie

Gisteren Cloud Atlas nog maar eens geprobeerd. Deze keer wel uitgezeten, lange zit 3 uur en zo slaapverwekkend, dat ik "de clou" die de diverse verhaallijnen met elkaar zou moeten verbinden totaal miste. Ik vond het meer 5 aparte verhalen zonder enige evidente samenhang, wat een butt film.....
JBL PRX Power!

squeek

Eindelijk terug wat posten in dit topic nu ik terug wat films kan huren.

Gisteren the lorax gekeken. Geestig geanimeerd en origineel verhaal wel.

7/10
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

squeek

Owja, maniac met elijah wood, b film van kust men kl*ten. Afgezet dan maar
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Zymotic

alexander2

Citaat van: squeek op augustus 15, 2013, 12:43:26
Owja, maniac met elijah wood, b film van kust men kl*ten. Afgezet dan maar

Dat is echt een vreselijke film begrijp niet van Wood dat hij zich hiervoor laat gebruiken.

Eddye

Net Iron Man 3 gezien. Leuk. Wat mij betreft te weinig playboy Tony en teveel zeur Tony, en een wat dun verhaal wat wel beter is dan deel 2, maar wel goede actie en beeld.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

alexander2

Citaat van: Eddye op augustus 15, 2013, 21:01:34
Net Iron Man 3 gezien. Leuk. Wat mij betreft te weinig playboy Tony en teveel zeur Tony, en een wat dun verhaal wat wel beter is dan deel 2, maar wel goede actie en beeld.

Bios?

Zymotic

Er is al een versie beschikbaar. Zelf wacht ik op de goede versie.

modde239

Net gekeken naar een intrigerende kleine film genaamd Die Wand het begin doet een beetje denken aan Under the Dome maar dan zonder actie....7/10

J0ell

Citaat van: katwax op augustus 12, 2013, 10:52:14
Gisteren nog een film met Colin Farrell
Dead Man Down -> 6.5 van imdb vind ik persoonlijk wat weinig. Concept is niet nieuw, maar het verhaal zat goed in elkaar.

Film was inderdaad goed. Persoonlijk toch zeker wel een 7.5
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

LittleNinja

Dead Man Down heeft ook lekker gekozen muziek, vonden jullie niet? 8)

katwax

Citaat van: LittleNinja op augustus 16, 2013, 19:47:29
Dead Man Down heeft ook lekker gekozen muziek, vonden jullie niet? 8)
Ik kan mij eigenlijk enkel luide elektronische voor de geest halen, maar kan best van ander film zijn geweest (Trance)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

modde239

Net gezien Sweet Vengeance aka Sweetwater met de altijd goede Ed Harris....goede wraakfilm (western)...7/10

Daarna gekeken naar The Conjuring dit is echt een aanrader....een van de betere in zijn genre....8/10

VTEC_genieter

Gisteren 3 films gekeken:
(horror night)

Hostel 2,
Leuke sfeer. Omgeving was nogmaals/weer Slowakije, leuk!
De laatste marteling van deze film was GOED man!! :thumbs-up:
:coffee:

Hostel 3,
De omgeving/locatie was in Las Vegas. Past niet zo bij het rijtje.
Minder enge sfeer.
Wie ook fan is van de (martelen) Saw-films, moet ook de Hostel-films zien ;)

The Echo,
Beetje eng. Een man gaat in het huis wonen waar z'n moeder in is gestorven, maar hij hoort vreemde geluiden in het huis..... Doet me denken aan de film 1408.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

squeek

Vanmiddag wrath of the titans gekeken. Goh ja, knappe cgi nog wel, maar om het spannend te noemen...Vreemd dat zo'n grote namen meedoen aan zo'n film. Maar bon, was een niet al te erge zit met ok geluid nog wel.

6/10

Duffel

katwax

Citaat van: LittleNinja op augustus 14, 2013, 16:53:26
Gisteren verscheen A place beyond the pines op het scherm. Weer zo'n trage hap! Een paar bijzondere wisselingen maar ik kan het nou geen hele bijzondere film noemen. Net als Mud 5,5/10.

Gisteren ook A Place Beyond The Pines bekeken,inderdaad traag en ik werd eigenlijk nooit echt meegezogen in het verhaal. Het leuke was wel dat het eigenlijk ook 2 filmen hadden kunnen zijn ipv van 1.

Mud moet ik nog bekijken, maar aangezien ik tot nu toe niet veel goede commentaar heb gelezen ... :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

LittleNinja

Gisteren met vrouw en kinderen Iron Man 3 gekeken.

Spoiler

Ik blijf erbij dat het niet de beste van de drie is. Pakken die bij het minste uit elkaar lijken te kletteren, een onsamenhangende verhaallijn ( nou ja, vooral wat rommelig overkomend ), tig pakken die nauwelijks weten te winnen... En een vuurwekzee aan zichzelf vernietigende pakken aan het einde wat echt overtuigend "nat verhaal" was.

Straks wel de BD kopen om de verzameling aan te vullen. :D

alexander2

Citaat van: LittleNinja op augustus 18, 2013, 12:44:57
Gisteren met vrouw en kinderen Iron Man 3 gekeken.

Spoiler

Ik blijf erbij dat het niet de beste van de drie is. Pakken die bij het minste uit elkaar lijken te kletteren, een onsamenhangende verhaallijn ( nou ja, vooral wat rommelig overkomend ), tig pakken die nauwelijks weten te winnen... En een vuurwekzee aan zichzelf vernietigende pakken aan het einde wat echt overtuigend "nat verhaal" was.

Straks wel de BD kopen om de verzameling aan te vullen. :D

Nog 2 weken dan is de BD overal beschikbaar.

snowbo

Citaat van: Raymen op augustus 12, 2013, 11:03:14
Nou gisteren PAIN & GAIN gekeken

Pfffff reviews zijn goed , maar de film
Niet hoor

De vrouw haakte naar 20 minuten al af ( dat zegt natuurlijk niks)
Maar ja toch, ik heb op het randje gestaan van weglopen

Ik vond het  flink tegen vsllen , ik denk nou dan aktie mischien ,maar nee
Ook
Niks , wel continue te spannende muziek die was weer te over de top .

Van ons een 6/10
same here.. vond het een magere 6-
Had er meer van verwacht, na de recensies gelezen te hebben inderdaad.
Panasonic TX-P65VT50 | Sonos Sub| Sonos ARC | 2x Sonos One SL - surround |

Zymotic

Vandaag Ajax - Feyenoord gekeken in mijn HT. Ondanks dat het een *piep* wedstrijd was, heb ik toch wel genoten van mijn ht  ;D

r3v0ss

The Great Gatsby

Een verbazingwekkende mix van hedendaagse hiphop met mooie plaatjes, regie van Baz Luhrmann en een uitstekende Di Caprio. Het moet je liggen, deze film is niet voor iedereen, denk ik.  :coffee: Het kon mij in ieder geval bekoren.

:popcorn:
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.

alexander2

Citaat van: r3v0ss op augustus 18, 2013, 21:16:23
The Great Gatsby

Een verbazingwekkende mix van hedendaagse hiphop met mooie plaatjes, regie van Baz Luhrmann en een uitstekende Di Caprio. Het moet je liggen, deze film is niet voor iedereen, denk ik.  :coffee: Het kon mij in ieder geval bekoren.

:popcorn:

+1 vond het een indrukwekkende film, de beelden waren weergaloos en Leo speelde ijzersterk.

LittleNinja

Nou misschien ga ik hem dan toch een kans geven... Ik mag die Di Caprio alleen niet. Maar goed, das mijn probleem.