Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Zymotic

Loondijke

Gisteren Compliance gekeken. Werd hier toch wel in meegezogen en heeft een beste indruk op me gemaakt. Geen topper an sich, maar wel meeslepend. Zeker als je in je achterhoofd houdt dat dit gebaseerd is op waargebeurde gebeurtenissen.... Sick.

7/10
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

Raphie

Trance was goed!!! Een v/d betere films sinds tijden
JBL PRX Power!

katwax

Gisteren:
G.I. Joe: Retaliation -> het is wat je ervan kan verwachten als je de vorige hebt gezien

Vandaag:
Olympus Has Fallen -> hoop dat dit geen voorzet is om terug dit soort filmen te gaan maken want hij was zwak, zelfs met Morgan Freeman

Morgen kies ik en gaan we uit de "braindead" zone -> trance? :)

Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

MVG

Dat is inderdaad jammer, als morgen vrijman het al niet kan redden  :D

Gister Flight, klasse film vond ik!
Vanavond en zo t laatste half uur van once upon à time in THE west. Prachtig!

clipto

Vanavond weer een aflevering van Generation Kill gekeken, een al wat oudere HBO serie over de Irak oorlog.
Aanrader voor als je Band of Brothers tof vond!
(ok, deze is zeker niet beter, maar het kijken zeker wel waard)
Cambridge Audio Azur 650A versterker - Linn Kaber LS500 speakers - BK XLS200 - Cambridge Audio Dacmagic 100 - Linn K20 speakerkabel

JCL

Citaat van: Raymond187 op juli 12, 2013, 07:49:51
Gisteren World war Z gekeken. Leuke film 7/10

In eigen HT of in de bioscoop ;)

Rob Eric Blank

Citaat van: clipto op juli 13, 2013, 00:43:45
Vanavond weer een aflevering van Generation Kill gekeken, een al wat oudere HBO serie over de Irak oorlog.
Aanrader voor als je Band of Brothers tof vond!
(ok, deze is zeker niet beter, maar het kijken zeker wel waard)
Ik vond er weinig aan. Er ontstaat geen band met de soldaten, waardoor ik het veel minder interessant is. BoB is mooi doordat je wordt meegenomen in de verbroedering.

Heb het wel afgekeken, maar BoB kan ik gewoon 1 keer per jaar kijken. Generation Kill had dat zeker niet.

high-q

Citaat van: katwax op juli 13, 2013, 00:29:52
Gisteren:
G.I. Joe: Retaliation -> het is wat je ervan kan verwachten als je de vorige hebt gezien

Vandaag:
Olympus Has Fallen -> hoop dat dit geen voorzet is om terug dit soort filmen te gaan maken want hij was zwak, zelfs met Morgan Freeman

Morgen kies ik en gaan we uit de "braindead" zone -> trance? :)

Had precies hetzelfde met Olympus had vallen. Jammer, had er meer van verwacht.

De BR van G.I. Joe is binnen en Trance heb ik ook. Nog ff zien wat het vanavond gaat worden.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Ghosty J

Heb vandaag de film trance 2013 gekeken. goeie film met een mooie actrice Rosario Dawson

NSFW
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

alexander2

Citaat van: Ghosty J op juli 13, 2013, 16:09:46
Heb vandaag de film trance 2013 gekeken. goeie film met een mooie actrice Rosario Dawson

NSFW

Die zag er zeer goed uit in deze film.

gsuk

Citaat van: alexander2 op juli  5, 2013, 13:45:42
Ik kan daar echt niet om lachen.
Mijn vrouw weet dat ik een pest hekel hen aan deze films en ja hoor, ga naar bed en dan komen er spontaan rare geluiden.
Of ik ga naar de wc ......staat ze ineens naast me.
Lachen joh.  :D

Ik weet het , watje van de week.

ik kan ze ook niet hebben
vooral dracula en zombies vond ik altijd heel eng
frankenstein heel lang last van gehad
Jaws ben ik weggerend uit de bios als 9 jarige jochie

ondanks dat ik weet dat het film is

gek is dat ik true blood helemaal geweldig vind

groetjes Emile
Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

alexander2

Citaat van: gsuk op juli 13, 2013, 18:44:40
ik kan ze ook niet hebben
vooral dracula en zombies vond ik altijd heel eng
frankenstein heel lang last van gehad
Jaws ben ik weggerend uit de bios als 9 jarige jochie

ondanks dat ik weet dat het film is

gek is dat ik true blood helemaal geweldig vind

groetjes Emile

Die films kan ik dus wel hebben het zijn de satan en duivel meuk waar ik niets van moet hebben. :D

snowbo

Citaat van: Raphie op juli 12, 2013, 23:14:06
Trance was goed!!! Een v/d betere films sinds tijden
Trance was zeker goed.. weet niet of je "42" al gezien heb?
Ook best een goede film, mits je beetje van drama e.d. houd ;)

Vond het iig de moeite waard :pompom:
Panasonic TX-P65VT50 | Sonos Sub| Sonos ARC | 2x Sonos One SL - surround |

snowbo

Citaat van: Raymond187 op juli 12, 2013, 07:49:51
Gisteren World war Z gekeken. Leuke film 7/10
Is die al in beetje goede kwaliteit te vinden dan? Heb alleen nog maar CAM kunnen vinden :crazy:
Lijkt me ansich wel een lekkere actie film ;D
Panasonic TX-P65VT50 | Sonos Sub| Sonos ARC | 2x Sonos One SL - surround |

Raphie

42 i.d.d. ook goed! vanavond flight, gisteren TED, was ook wel lachen :D
JBL PRX Power!

VTEC_genieter

Gisteren 2 films gekeken:

Green Zone (2010) met Matt Damon,
de regisseur Paul Greengrass heeft ook de Bourne-films op z'n naam staan. Goede actie-(oorlogs-)film.
Kan geen minpunten noemen. :)

Killer Elite met Jason Statham,
Jammer, de film is moeilijk bij te houden. Heel veel namen van de personages werden er genoemd waardoor je moest bijhouden wie/wat hij deed.
Maar het geluid was top! :thumbs-up:
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Rob Eric Blank

Citaat van: VTEC_genieter op juli 15, 2013, 02:38:41

Green Zone (2010) met Matt Damon,
de regisseur Paul Greengrass heeft ook de Bourne-films op z'n naam staan. Goede actie-(oorlogs-)film.
Kan geen minpunten noemen. :)
Die Greengrass maakt zeker fijne films. Ik vond Greenzone erg aangenaam.

Raphie

Gisteren The Incredible Burt Wonderstone  :D héérlijke humor: Steve Carell, Steve Buscemi, Jim Carrey & James Gandolfini AANRADER!
JBL PRX Power!

Zymotic

Citaat van: Raphie op juli 15, 2013, 08:24:04
Gisteren The Incredible Burt Wonderstone  :D héérlijke humor: Steve Carell, Steve Buscemi, Jim Carrey & James Gandolfini AANRADER!

Beetje in de sfeer van Anchorman en Step Brothers. Vond hem zelf ook erg leuk!

Raphie

Citaat van: Zymotic op juli 15, 2013, 10:02:15
Ja héérlijk flauw en over the top, verhaaltje is natuurlijk gewoon een charter voor de batterij aan grappen en natuurlijk het verplichte moment van bezinning en de rebound, allemaal erg voorspelbaar, maar o zo grappig  :D
JBL PRX Power!

Loondijke

Wow.... Een hele bijzondere en aparte film. Redelijk onbekend, maar zeker een aanrader als je "eens wat anders wilt". Lage score op IMDB, maar desondanks heb ik zitten genieten.

Gisteren voor 30 minuten gekeken en toen kwamen onverwachts wat vrienden een biertje doen.. heel vervelend!  :yawnee:. Maar, ook dit was een veelbelovende film! Deze ga ik deze week 's avonds zeker opnieuw kijken!
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

RubenV.

Citaat van: Zymotic op juli 15, 2013, 10:02:15

Dan ga ik dat zeker een leuke film vinden. Bedankt voor de tip!
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

gast2018

Gisterenavond the fast and furious 4, een oudje. Buren op vakantie dus oerkracht, heerlijk.

katwax

Citaat van: Loonens op juli 15, 2013, 10:30:36

Wow.... Een hele bijzondere en aparte film. Redelijk onbekend, maar zeker een aanrader als je "eens wat anders wilt". Lage score op IMDB, maar desondanks heb ik zitten genieten.

Gisteren voor 30 minuten gekeken en toen kwamen onverwachts wat vrienden een biertje doen.. heel vervelend!  :yawnee:. Maar, ook dit was een veelbelovende film! Deze ga ik deze week 's avonds zeker opnieuw kijken!
Bellflower staat hier klaar, maar is er nog niet va gekomen.

Capote ken ik niet, Philip Seymour Hoffman vind ik wel een schitterende acteur.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543