Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Loondijke

Citaat van: Rob Eric Blank op juni 17, 2013, 12:09:41
De afgelopen weken eenduidig...Breaking Bad. Echt een goede serie, soms bizar en onwaarschijnlijk, maar meestal zeer sterk met mooi acteerwerk. Inmiddels halverwege seizoen 4....vanaf juli eind van seizoen 5. Is echt smullen en hoogst verslavend.

Eens. Staat zeker in mijn top 5 beste series (no comedy).

Jack the Giant Slayer 3d
Vermakelijke film, maar niet echt hoogstaand. Leuk om een film compleet 3d te bekijken. Was er ook wel een goede film voor. 6je

The Numbers Station
Ook leuk en wederom best origineel, maar had geen moment waardoor ik verbaasd of overdonderd was. Maar wel de moeite in mijn ogen. 6,5
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

LuPo

Gisteren eerst Chris Botti Live in Boston opnieuw gekeken.

Daarna de eerste helft van de film Battleship. Vermakelijk maar niet hoogstaand. 6,5

Raymond187

Gisteravond star trek into darkness gekeken in de bios. Film viel me tegen. Slecht 3D zeg.
3D vind i sowieso afbreuk doen op elke film  :nopompom:

Jack the giant slayer gekeken. Leuke zondag film 6/10

Ik had ook Rataouille opnieuw gekeken. De scene dat het omaatje in het begin begint te schieten met d'r jacht geweer.... dat zijn beste knallen uit de sub  :headbanging:

LuPo

Citaat van: Raymond187 op juni 18, 2013, 08:48:13
Gisteravond star trek into darkness gekeken in de bios. Film viel me tegen. Slecht 3D zeg.
3D vind i sowieso afbreuk doen op elke film  :nopompom:

Jack the giant slayer gekeken. Leuke zondag film 6/10

Ik had ook Rataouille opnieuw gekeken. De scene dat het omaatje in het begin begint te schieten met d'r jacht geweer.... dat zijn beste knallen uit de sub  :headbanging:

Het schijnt dat J.J. Abrams eigenlijk helemaal geen 3D wilde in de film maar dat hij is gezwicht onder de druk van de producent. De film is dus ook op 2D geschoten, dus dat kan wel kloppen dat je het niet zo veel vind. ;)

Zymotic

Raymond187

Citaat van: LuPo op juni 18, 2013, 08:49:51
Het schijnt dat J.J. Abrams eigenlijk helemaal geen 3D wilde in de film maar dat hij is gezwicht onder de druk van de producent. De film is dus ook op 2D geschoten, dus dat kan wel kloppen dat je het niet zo veel vind. ;)
Mjahh Avatar en Transformers 3 zijn stukken beter in 3D en dan nog vind ik het flink afbreuk doen op de film zelf  :nopompom:

Ik heb liever dat het geluid verbeterd wordt  :headbanging:

Raphie

Dit weekend eindelijk begonnen met Homeland, best aardig, beetje cliché nog allemaal nu op episode 8 S1
JBL PRX Power!

LuPo

Vandaag de tweede helft van Battleship. Gisteren keek ik de film met koptelefoon, vandaag op de speakers. Klinkt goeoeeeeedd! :D

high-q

Citaat van: LuPo op juni 18, 2013, 11:59:55
Vandaag de tweede helft van Battleship. Gisteren keek ik de film met koptelefoon, vandaag op de speakers. Klinkt goeoeeeeedd! :D

Ik wilde het eerder deze ochtend al posten dat er waarschijnlijk iets niet goed ging met je geluid, maar dat heb je inmiddels zelf al kunnen constateren ;D
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

VlisChris

Ben bezig met een marathon South Park.
Nu in 3 avonden ongeveer anderhalf seizoen bekeken. Blijf het een geweldige serie vinden!

LuPo

Citaat van: high-q op juni 18, 2013, 12:10:39
Ik wilde het eerder deze ochtend al posten dat er waarschijnlijk iets niet goed ging met je geluid, maar dat heb je inmiddels zelf al kunnen constateren ;D

Hahaha, ja de sennheiser kon het allemaal niet zo goed aan. Op de speakers klinkt het echt veel mooier. Goed teken! ;)

Raphie

vrouw is in meetings voor werk, dus zometeen maar ff snel Django Unchained, ben benieuwd
JBL PRX Power!

MVG

Citaat van: Raphie op juni 18, 2013, 18:28:41
vrouw is in meetings voor werk, dus zometeen maar ff snel Django Unchained, ben benieuwd

Dat gaat je niet lukken  :D Prachtfilm! Ik vanmiddag Dredd, de eerste 5 minuten, wat een slechte beeldkwaliteit  :-X (de blu ray)

clipto

Ziek thuis: Homeland seizoen 1 helemaal gekeken. Schitterend!!
Cambridge Audio Azur 650A versterker - Linn Kaber LS500 speakers - BK XLS200 - Cambridge Audio Dacmagic 100 - Linn K20 speakerkabel

alexander2

Citaat van: LuPo op juni 18, 2013, 08:43:11
Gisteren eerst Chris Botti Live in Boston opnieuw gekeken.

Daarna de eerste helft van de film Battleship. Vermakelijk maar niet hoogstaand. 6,5

Leuk om een fan van Botti tegen te komen.

MVG

Citaat van: alexander2 op juni 18, 2013, 20:05:02

Hier ook 1 sinds kort! Erg fijne luistermuziek! De blu ray moet ik nog steeds eens bestellen, toevallig een goed adres?

alexander2

De BD van Drug War 2013 1080p Blu-ray AVC DTS-HD MA TrueHD 7.1

http://www.youtube.com/watch?v=YLCNrJ80nE4

LuPo

Citaat van: alexander2 op juni 18, 2013, 20:05:02

Ik ben er eigenlijk tegenaan gelopen doordat het een van de beste concerten op blu-ray schijnt te zijn qua audio/video. Luister hem regelmatig. :D

Citaat van: MVG op juni 18, 2013, 20:07:22
Hier ook 1 sinds kort! Erg fijne luistermuziek! De blu ray moet ik nog steeds eens bestellen, toevallig een goed adres?

Ik heb de goedkoopste van amazon.co.uk gepakt.

LuPo

Owja, vanavond Battle: Los Angeles gekeken. Vet geluid! :headbanging: Film zelf is niet denderend maar dat wist ik van tevoren. 6/10

Raymond187

Battle los angels heeft idd een leuke sound track. Lekker spectaculair  :thumbs-up:
Verhaal is op en top uber Amerikaans. Zo tegenover gestelde van de werkelijkheid   :shaun:

high-q

Gister Stand Up Guys gekeken. Zaten wel leuke stukjes tussen, maar had er meer van verwacht.
Zesje.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Raphie

Django was wel ok.... lekkere Tarantino dialogen, al had ik wel het idee dat S L J nog een beetje te veel op z'n pulp fiction preekstoel zat
verder alle western clichés perfect uitgewerkt en wederom een leuke cameo van Tarantino zelf 
JBL PRX Power!

LittleNinja

katwax

Citaat van: high-q op juni 19, 2013, 09:00:48
Gister Stand Up Guys gekeken. Zaten wel leuke stukjes tussen, maar had er meer van verwacht.
Zesje.

Hadden hier hetzelfde gevoel en zeker met als je de cast bekijkt verwacht je er meer van.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

VTEC_genieter

2 films gekeken:

The Hobbit,
Alweer mooi werk. Gollum Gollum! My precious!! :D

Chernobyl Diaries,
Toch een goede film!
Want een verlaten gebied geeft altijd spanning!
Ken je de films Cloverfield en The Darkest Hour? Je vindt dezelfde sfeer terug in Chernobyl Diaries :)
Deze film is ook in fullscreen.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers