Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Crissis

Vanavond nog geen idee wat ik ga kijken... nog recente aanraders?
Marantz SR6004, Sony PS3, DUNE SMART D1, 2 x Kef Q5, 2 x Kef iQ1, Kef 6Qc, BK XXLS400, Medion MD30053 (720p), Canare, Kimber, Ixos,  and upgrading ;D

MVG

Jagten, Royal afair, Django, Lawless, Hotel Transsylvanie zijn zo een beetje de echt goede films die ik afgelopen weken heb gezien, ik vergeet er vast nog een paar  :sigh:

Eddye

Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Former member 78

Crissis

Citaat van: MVG op mei 17, 2013, 19:15:46
Jagten, Royal afair, Django, Lawless, Hotel Transsylvanie zijn zo een beetje de echt goede films die ik afgelopen weken heb gezien, ik vergeet er vast nog een paar  :sigh:

Royal affair heb ik nog niet gezien... Meer eentje voor met de vriendin samen.... De rest heb ik wel al gezien.
Marantz SR6004, Sony PS3, DUNE SMART D1, 2 x Kef Q5, 2 x Kef iQ1, Kef 6Qc, BK XXLS400, Medion MD30053 (720p), Canare, Kimber, Ixos,  and upgrading ;D

Nicklazzz

Afgelopen dagen The Transformers box en undisputed box gekeken.
Marantz SR7007 & UD5005/B&W 683,HTM61,686,ASW610XP/ Van Den Hul/RU-connected/PS4/Synology DS412+ 16TB/AppleTV3

VlisChris

Op Nederland 3is nu Traffic bezig. Opvallend goede film :)

VlisChris

Zat niet op te letten op mijn telefoon en had het topic tien seconden gesloten.
Hopelijk heeft niemand daar een trauma aan overgehouden ;)

VlisChris

Citaat van: Christiaan S op mei 18, 2013, 20:39:41

En aansluitend 3:10 to Yuma.
Jammer genoeg het eerste half uur gemist dus moest er even inkomen. Maar wederom goede film :)

Martinus

The Hobbit gekeken, weet ik niet hoor.... Vond het niet zn spectakel als LOTR, maar mss was dat ook beter gehypt, mooier gefilmed, betere geluiseffecten... Of ik heb dat te veel geromantiseerd.....
............

Former member 78

Zit al in therapie.

JCL

Scheelt niet veel  >:D

VlisChris

Blij te zien dat het forum dermate belangrijk is voor mensen dat het zover gaat al :devil:

Maro

Net weer Skyfall gekeken op de nieuwe Sony. Ik had vandaag de BR maar eens gekocht., maar wat een verbluffende beeldkwaliteit zeg. Vond dit al misschien de beste Bond ooit. Ga deze zeker weer kijken.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 818v3 * DSP 7200 -  Roon
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

alexander2

Songfestival natuurlijk en ik heb genoten.   :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn:

Raymond187

Gisteren Hansel en Gretshen gekeken. Leuke film hoor 7/10 zeer vermakkelijk  :popcorn:

En daarna ging vrouwlief naar bed dus ging ik The Mist weer kijken. ook een leuke film 7/10

T_I

Gisteren de seizoensfinale van Doctor Who gekeken, voor het eerst dit seizoen een 'live' aflevering i.p.v. de download van een dag later.

Doet me er aan denken, even de collectie compleet maken en voor het volgende seizoen een VU+ Solo2 satbox vangen. Mpeg4 kunnen decoderen is wel handig als CD langzaam alle zenders naar mp4 migreert. (en de Popcorn Hour aan het afsterven is)
Met vriendelijke groet,

The Insane
Stereo'tje

MVG

Gisteravond voor het eerst met 5 man in ons krappe HT, django gekeken, was erg geslaagd! Voor mij de 2e keer, altijd leuk om films van dit kaliber voor een 2e keer te zien. Wederom geweldig!

Loondijke

Gisteren Submarino gezien. Erg indrukwekkend en zeker en aanrader.

Scandinavische cinema ligt me wel!
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

MVG

Citaat van: Loonens op mei 19, 2013, 12:14:33
Gisteren Submarino gezien. Erg indrukwekkend en zeker en aanrader.

Scandinavische cinema ligt me wel!

Zal ik ook eens opzoeken dan, want na het zien van Jagten en à Royal affair smaakt de Scandinavische cinema zeker naar meer! Ik vond de Zweedse millennium trilogie ook goed.

LittleNinja

Er schijnen inderdaad erg goede films uit die hoek te komen.

Zymotic

Citaat van: Raymond187 op mei 19, 2013, 08:32:13
Gisteren Hansel en Gretshen gekeken. Leuke film hoor 7/10 zeer vermakkelijk  :popcorn:

Die gaan wij zo ook maar eens kijken

high-q

Citaat van: Raymond187 op mei 19, 2013, 08:32:13

En daarna ging vrouwlief naar bed dus ging ik The Mist weer kijken. ook een leuke film 7/10

Gister ook gekeken. Verhaal was erg dun, maar verder prima mee vermaakt.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Zymotic

Net klaar met Hansel & Grettel, heb me zeer vermaakt met deze film :popcorn:

Martinus

Perks of being a wallflower, vond het een mooi verhaal.
............