Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

LittleNinja

Net klaar met The Hurt Locker. Blijft wel ok die film, al heeft hij z'n trage momenten en een iets apart einde. Was wel weer leuk om hem te zien.

skank1

Jack reacher
6,5/10
Laatste uur is beter dan het eerste..
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

high-q

Citaat van: skank1 op april 19, 2013, 06:27:29
Jack reacher
6,5/10
Laatste uur is beter dan het eerste..

Ben met de laatste zin wel eens en ik had er eigenlijk ook meer van verwacht.
Mijn vriendin vond hem overigens helemaal geweldig, dus ik denk dat we dan
gemiddeld op een 7 uit komen  :)
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

skank1

Leuk voor 1 keer maar niet voor herhaling :)
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

MVG

Gisteravond Star Wars Episode 1 afgerond. Moet zeggen dat het in herinnering vetter/leuker was dan het daadwerkelijk is. De magie van star wars weet me nog niet te pakken, hoe graag ik dit ook zou willen... Wat is die magie dan precies? Dat het zo gehyped is? Is dat the force..... Misschien toch niet zo gevoelig voor dan..
(uiteraard moet ik dan gewoon de originele trilogie kijken)

Raymond187

Ik heb sixologie starwars op BR gekeken dat hij net uit was. Ik heb geweldig genoten van het beeld, audio en het verhaal. En ga binnenkort weer kijken  :wub:
Wat vond je er niet bijzonder aan dan?

bedoel de pod race zorgt ook al voor een leuke sound

MVG

Nou ik weet dat StarWars bijzonder is, en misschien wil het wel leuk vinden maar vind ik het eigenlijk helemaal niet zo bijzonder. De oude trilogie moet ik nog zien, dat is al heel erg lang geleden, als klein ventje vond ik dat geweldig.

Episode 1: ik vind het wel leuk, maar niet meer dan dat. Wel leuk is, voor mij dan, niet goed genoeg. Ik had het idee naar een commercieel idee uit de hoed van Disney en Steven Spielberg te kijken. (die films vind ik vaak wel erg leuk, maar ook wel een beetje kinderachtig). Dus een beetje kinderachtig ook denk ik, dat gevoel kreeg ik gister bij Episode 1. Beeld en geluid is goed, podrace is top natuurlijk.

JCL

Citaat van: MVG op april 19, 2013, 13:41:32
Nou ik weet dat StarWars bijzonder is, en misschien wil het wel leuk vinden maar vind ik het eigenlijk helemaal niet zo bijzonder. De oude trilogie moet ik nog zien, dat is al heel erg lang geleden, als klein ventje vond ik dat geweldig.

Episode 1: ik vind het wel leuk, maar niet meer dan dat. Wel leuk is, voor mij dan, niet goed genoeg. Ik had het idee naar een commercieel idee uit de hoed van Disney en Steven Spielberg te kijken. (die films vind ik vaak wel erg leuk, maar ook wel een beetje kinderachtig). Dus een beetje kinderachtig ook denk ik, dat gevoel kreeg ik gister bij Episode 1. Beeld en geluid is goed, podrace is top natuurlijk.

Ze worden per film beter, met name Ep1, 2 en 3. De oude trilogie is ook gewoon geweldig, alle drie de delen!

LuPo

LittleNinja

Ik wil iedereen toch wel bedanken voor de negatieve of hoogstens gematigde meningen over Jack Reacher. Hierdoor had ik eigenlijk behoorlijk lage tot geen verwachtingen en dan valt zo'n film dus erg mee. Ik heb me er prima mee vermaakt! 7,5/10. :D

alexander2

Citaat van: LittleNinja op april 20, 2013, 00:44:32
Ik wil iedereen toch wel bedanken voor de negatieve of hoogstens gematigde meningen over Jack Reacher. Hierdoor had ik eigenlijk behoorlijk lage tot geen verwachtingen en dan valt zo'n film dus erg mee. Ik heb me er prima mee vermaakt! 7,5/10. :D

Als mensen dit soort films al niet meer goed vinden dan ben ik toch echt benieuwd wat zij wel te pruimen vinden?

modde239

Er werd erg matig in geacteerd vond ik het liep gewoon niet geen chemie tussen de acteurs maar dat is persoonlijk natuurlijk..... :D

Raymond187

Citaat van: MVG op april 19, 2013, 13:41:32

Klinkt als TE hoge verwachtingen. Was je wel in de mood voor zo'n soort film?

LittleNinja

Ik zat gewoon lekker in de film en heb dus niet zitten analyseren wat er allemaal mis is met het acteerwerk, het beeld/geluid of mijn setup. Dus gewoon gedaan waar we het allemaal voor doen. ;)

Citaat van: modde239 op april 20, 2013, 01:27:05
Er werd erg matig in geacteerd vond ik het liep gewoon niet geen chemie tussen de acteurs maar dat is persoonlijk natuurlijk..... :D

Ik vind het sowieso vreselijke films ( Star Wars ). Altijd al gevonden. Ik heb nooit begrepen waarom er zulke "extremistische" fans bestaan. Dit gaat voor mij ook op voor Star Trek trouwens..

Citaat van: Raymond187 op april 20, 2013, 06:59:19

JCL

Gisteren Silver Linings Playbook gezien. Verwachte er best veel van en eigenlijk ook wel veel drama. Viel uiteindelijk wel mee, is geen hele zware film. Toch zijn de dialogen goed, ook al is het verhaal erg voorspelbaar. Gelukkig is geen enkele film met Jennifer Lawrence een straf om te kijken :wub:

Eddye

Ik ben het met je eens, kijkt lekker weg als je zulke lage verwachtingen hebt. En die Rosamund Pike  :inlove:
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

john2910

Vanavond jurassic park nog maar weer een keer..Maar dan in 3D..... :popcorn:

MVG

Citaat van: Raymond187 op april 20, 2013, 06:59:19

Ik was eigenlijk wel in de mood voor wat goede sci-fi  :popcorn:
Ik denk inderdaad door te hoge verwachtingen als gevolg van:

Citaat van: LittleNinja op april 20, 2013, 07:29:36
Ik heb nooit begrepen waarom er zulke "extremistische" fans bestaan. Dit gaat voor mij ook op voor Star Trek trouwens..

Op een of andere manier bestaat er rond star wars een bepaalde hype, en het lijkt me niet helemaal te pakken. Ik vind het wel mooi hoor daar niet van, maar misschien zie ik niet wat er nu zo speciaal aan is. Moet zeggen dat ik episode 3 van de week al een stuk beter vond. Volgende week de oude films eens bekijken.

Morgen waarschijnlijk Lawless, en hotel Transsylvanie op het programma. Vanavond misschien Snatch of In Bruges, geen van beiden gezien dus ben benieuwd!

LittleNinja

Hier vanavond How to train Your dragon 3D als er een goede vriend van me is.

MVG

LuPo

Ik vond hem ook niet zo slecht als hier werd verkondigd. ;)

Ik kijk nu Lord of the Rings: The Return of the King (Extended). Een whopping 265 minuten. Dus na de helft van de film even pauze nu en even naar buiten. Ga zo weer verder. :pompom: :worship:

Raymond187

Citaat van: MVG op april 20, 2013, 13:45:42

Morgen waarschijnlijk Lawless, en hotel Transsylvanie op het programma. Vanavond misschien Snatch of In Bruges, geen van beiden gezien dus ben benieuwd!
Lawless en transalvenia vond ik beide toppers. beide 8/10.

MVG

Haha dat vind ik ook! Echt toppers inderdaad, Lawless is al even geleden, Hotel Transsylvanie 2 weken geleden, maar een goede vriend komt een weekend op bezoek en hij heeft deze 2 nog niet gezien. Ik moest voor een goede animatiefilm zorgen zei hij, dus dat zit wel goed. Als het weer zo blijft eerst maar even BBQ-en denk ik, dan 's avonds wat later de ht in  :D

modde239

Net gekeken naar The Company You Keep.....goede film met de altijd goed acterende Robert Redford...8/10

Raymond187

Gisteren na het alles opnieuw inmeten en instellen How to train a dragon weer gekeken. Blijft een leuke film  :thumbs-up:
Daarna een stukje Legend of G'Hoole. OOk ontzettend mooi gemaakt  :popcorn: