Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Raymond187

Er is niks nieuws uitgekomen de laatste 2 weken. Iig niet iets wat ik wil zien :(

Bios wel een paar die straks uitkomen waar we flinks van kunnen genieten.

Oblivion
hans en grietje
Wizard of oz
star trek

Ik zeg kom maar op :D

alexander2

Citaat van: Raymond187 op april 13, 2013, 15:35:51
Er is niks nieuws uitgekomen de laatste 2 weken. Iig niet iets wat ik wil zien :(

Bios wel een paar die straks uitkomen waar we flinks van kunnen genieten.

Oblivion
hans en grietje
Wizard of oz
star trek

Ik zeg kom maar op :D

Deze al gezien?

To the Wonder
Promised Land
Broken city

skank1

Citaat van: alexander2 op april 13, 2013, 16:15:27
Deze al gezien?

To the Wonder
Promised Land
Broken city

Geen enkele, liggen die in de lijn van die andere?
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

alexander2

Geen idee moet ze nog zien maar de trailers zien er goed uit.
Begin vanavond met Broken city.

skank1

krijgt niet veel op imdb

Lock stock and two smoking barrels es zien :)
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

gsuk

Citaat van: alexander2 op april 13, 2013, 16:34:45
Geen idee moet ze nog zien maar de trailers zien er goed uit.
Begin vanavond met Broken city.

Broken City
veelbelovend!!

Ik ben benieuwd naar Jack Reacher.

groetjes Emile
Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

alexander2

Citaat van: skank1 op april 13, 2013, 16:36:55
krijgt niet veel op imdb

Lock stock and two smoking barrels es zien :)

imdb moet je totaal niet serieus nemen daar worden de meningen van 10 personen al serieus genomen.
Lekker zelf kijken en is het nada op naar de volgende. ;)

alexander2

Citaat van: gsuk op april 13, 2013, 16:37:35
Broken City
veelbelovend!!

Ik ben benieuwd naar Jack Reacher.

groetjes Emile

Meneer Jack Reacher  :D

http://www.youtube.com/watch?v=y6jb0cOYqAI

LittleNinja

Martijnst1990

Vanmiddag Django Unchained gekeken, keek lekker weg, ook prima mee vermaakt, maar de 8,6 op IMDB snap ik niet helemaal.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

MVG

Citaat van: Martijn90 op april 13, 2013, 18:29:54
Vanmiddag Django Unchained gekeken, keek lekker weg, ook prima mee vermaakt, maar de 8,6 op IMDB snap ik niet helemaal.

Ik gister, smaken verschillen zie je wel weer, want ik vind het een dikke 9. Echt een fantastische film, geweldig vond ik.  :D

Zometeen THE perks of being à wallflower

JCL

Citaat van: MVG op april 13, 2013, 20:15:15
Ik gister, smaken verschillen zie je wel weer, want ik vind het een dikke 9. Echt een fantastische film, geweldig vond ik.  :D

Zometeen THE perks of being à wallflower

Ga daar maar lekker voor zitten. Eerste half uur had ik echt iets van: waar gaat dit over? Maar als de film dan is afgelopen denk je echt: wow! En het hele verhaal heb je echt niet door voor de film is afgelopen en dat heb ik zelden bij een film.

Raymond187

Als het goed is zo a bugs life kijken. Op aanraden van Lupo B)

Springbank

Hier ook zwaar genoten gisteren van Django Unchained. geen minuut verveeld. Heerlijk.

MVG

Citaat van: JCL op april 13, 2013, 20:23:13
Ga daar maar lekker voor zitten. Eerste half uur had ik echt iets van: waar gaat dit over? Maar als de film dan is afgelopen denk je echt: wow! En het hele verhaal heb je echt niet door voor de film is afgelopen en dat heb ik zelden bij een film.

Ben er mee bezig, even snel bier haal pauze  :D de vriendin is al in slaap gevallen, is nogal moe. Normaal bewaar ik dit soort films echt voor ons 2 en als ze dan in slaap valt (komt regelmatig voor dus  :unsure:) dan zet ik meestal wat anders op met wat meer pit, maar tot nu toe nog geen behoefte aan gehad, en dat is een goed teken! al moet ik em dan vd week waarschijnlijk voor de 2e keer zien, dus twijfel nog een beetje wat ik ga doen.

Citaat van: Springbank op april 13, 2013, 20:31:36
Hier ook zwaar genoten gisteren van Django Unchained. geen minuut verveeld. Heerlijk.
inderdaad heerlijk genieten zeg! Voor dit soort films doe ik het voor!

modde239

Eergisteren gekeken naar Promised Land vond het een goede film met goed acteerwerk.....7,5/10

LuPo

Citaat van: Raymond187 op april 13, 2013, 20:29:30
Als het goed is zo a bugs life kijken. Op aanraden van Lupo B)

En wat vond je van de surround effecten? :D

gsuk

Vanavond The Sweeney gekeken
leuk, ik keek vroeger altijd de serie
En een aflevering van Hannibal
En een aflevering van The Americans

Groetjes Emile
Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

LuPo

Gisteren GoT S1 E7 en helft van 8

BernHardN

gister de laatste 4 afleveringen van "The Pacific"

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

Raymond187

Citaat van: LuPo op april 14, 2013, 00:34:37
En wat vond je van de surround effecten? :D
Topper. Beeld ook erg mooi voor zo'n oude film.

Had ook de helft van How to train a dragon gekeken en idem ook erg mooi  :thumbs-up:

LuPo

Citaat van: Raymond187 op april 15, 2013, 09:15:57
Topper. Beeld ook erg mooi voor zo'n oude film.

Had ook de helft van How to train a dragon gekeken en idem ook erg mooi  :thumbs-up:

Dat vond ik dus ook! :D

How to Train your Dragon is inderdaad ook erg mooi!

LittleNinja

Gisteren gekeken naar A Haunted House. Erg flauwe maar wel een leuke comedie ( black humor, parodie op o.a. die vreselijke reeks "paranormal activity" films ), maar dat zal zeker niet ieders smaak zijn. 8)

henk543

Oblivion afgelopen zaterdag in de bios gezien. Zeker een aanrader! Ik heb me echt kostelijk vermaakt. Maar oh oh, wat staat dat geluid toch te hard in  Eindhoven - Imax!
Klipsch RF-7 // RC-62 // RS-61 // RB-81
Onkyo 809 // SVS // PS 3 // XBOX 360
Cambridge Audio CD-10 // Sony bravia 52"

alexander2

Citaat van: henk543 op april 15, 2013, 12:45:43
Oblivion afgelopen zaterdag in de bios gezien. Zeker een aanrader! Ik heb me echt kostelijk vermaakt. Maar oh oh, wat staat dat geluid toch te hard in  Eindhoven - Imax!

Dat is voor mij een reden om never nooit meer naar een bioscoop te gaan. :D
Vanavond Endeavour ( young  Inspector Morse ) heb ooit de eerste gezien en was meteen verslaafd.