Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

bmateijsen

Gisteravond School of Rock gekeken, en tja.. ik ben liefhebber van Jack Black, dus gewoon genoten!

Groet Bjorn

P.S. over het algemeen beluister ik altijd de commentaartracks bij films  :P

Grindtegel

Gisteren Hellboy, fantastische film met super beeld en geluid.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

bmateijsen

Citaat van: Grindtegel op juli 26, 2004, 09:16:08
Gisteren Hellboy, fantastische film met super beeld en geluid.

Shit... jij hebt hem al binnen gekregen.. ik ben nog steeds aan het wachten tot deze bezorgt wordt...
Het zal mij benieuwen wanneer die op de mat valt! Kan eigenlijk niet wachten  8)

Grindtegel

Hij zal het wachten zeker waard zijn! Ron Perlman is schitterend in zijn rol, gortdroog en explosief, geweldig gewoon. De bad-guy, die met zijn zwaarden, is zo ontzettend cool, misschien wel de beste comic bad-guy die ik tot nu toe op het scherm heb gezien.

Guillermo del Toro heeft alweer een prachtwerk afgeleverd, voor mij is hij de beste actie/horror/sf regisseur van de afgelopen jaren. Is de nieuwe John Carpenter opgestaan?
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

bmateijsen

Del Toro rules.. dat is 1 ding wat zeker is... Ben overigens inderdaad erg benieuwd naar de karaktertrekjes van hellboy... In de strip is dat hetgene wat mij altijd aantrekt!

Arno P

Tsja...niet echt mijn eigen HT aangezien ik in een 11 uur durende vlucht (777) zat met....zelf te selecteren films en het voor dat moment toch even mijn eigen mini HT-tje was...

Keb gekeken:

School of Rock: hartstikke leuk, ik zou em alleen niet aanschaffen
Monster: heftig en toch geen beroerd acteerwerk, ook geen aanschaffer voor mij
Matrix 2: Eindelijk toch gezien, nooit gekocht vanwege het vermoeden dat dit een slap aftreksel van 1 zou zijn. Inderdaad...hadden ze beter niet kunnen doen. Wel een mooie lawine van special effects.

Spacebass

Bionical the movie  ;D

Ik heb nu al een paar keer de "trailers" gezien van Hellboy en ben reuze benieuwd...misschien dat ik hem ga bestellen, alleen al gebasserd op de trailers en jullie verhalen  :)

Starred

Gisteren PhoneBooth gezien. Op zich een aardig plot, maar vond het niet goed geacteerd. Ook was de scenery erg saai (op zich logisch natuurlijk).
Al met al een mager zesje

Roland

Net weer eens South Park: Bigger Longer & Uncut gekeken. Blijft toch geweldig vermaak  ;D

copyfile

Gisteren "Mystic River" gekeken. Vondt het wel een goed film maar niet geweldig  ;) Heb betere gezien !
Epson EMP-TW10H , Yamaha S540 DVD
Denon AVR1905 + B&W DM603S3

Martin_M

Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Roland

Net klaar met Elf met Will Ferrell. Wat een film, prachtig  :D ;D 8)

VlisChris

The Longest Day aangehad, en daarna hebben we naar de eerste anderhalf uur gekeken van Schindler's List.
Vooral de laatste is natuurlijk schokkend. BIj het meisje in de rode jurk ook gewoon vochtige ogen :)
En dat heb ik op 1 film na nooit.

Point7

Gisteren heb ik Torque en Octane bekeken.

Torque: actiefilm in het genre van 2 Fast 2 Furious maar dan vooral met motors en met nog meer ongeloofwaardige stunts (special effects) waardoor je met momenten precies naar een computerspel aan't kijken was. Het plot van de film bevat ook veel cliché's en is voorspelbaar.
Voor mensen die The Fast and The Furious + 2 Fast 2 Furious goed vinden is deze DVD misschien nog wel de moeite waard om te huren. Er zit in ieder geval veel meer actie in deze film. Je moet alleen van zulke overdreven actie houden. Bij Charlie's Angels Full Throttle bv. is dit ook al zo fel overdreven.

+punt: Het geluid is wel goed met die zware motoren en surround effecten.

Octane: Thriller (met oa Madeleine Stowe) die grotendeels mysterieus is wat em eigenlijk best goed maakt. Ik wist totaal niets van de film af toen ik em huurde. Ben gewoon voortgegaan wat er op de achterkant van de DVD hoes stond en meestal overdrijven ze daar wel met de beschrijving. Het is toch een film die anders is dan vele andere.
CU
Jurgen

Music Server met JRiver --> SMSL RAW-DAC1 -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Kerstmanno

Octane?

edit: thanks! :)

Point7

Citaat van: Menno op juli 27, 2004, 10:38:19
Octane? http://www.imdb.com/title/tt0323465/

(Hoe kan je 'Octane' ook alweer klikbaar maken?)

Octane

Zo....en inderdaad.....over deze film gaat het.

[url'=http://hier komt de link] naam [/url]

Waarbij je dat ' teken moet weglaten. Ik heb dat er nu bijgezet anders zie je die code niet.
CU
Jurgen

Music Server met JRiver --> SMSL RAW-DAC1 -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Kerstmanno

Hmmmz, op imdb vinden ze m geloof ik wat minder. Maar misschien moet ik de gok gewoon eens wagen, de titel komt me in elk geval bekend voor. Heb m vast wel eens zien liggen.

FrankB

Vanochtend "cheaper by the dozen" gezien, magere comedy

Vanavond "Mystic river" gezien, aardige film met prima acteerwerk. Helaas kon de film me niet erg pakken ondanks het niveau van acteren en had ik nogal wat "wegdroom" momenten  :-\
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

marbico

Heb gisteravond 21 Grams en missing gezien, echt 2 wereldfilms.
Vanavond even naar sniper kijken, zal wel een stuk minder zijn.

John
Wat habe sie in die tasse gefroemeld??

VlisChris

Daarnet Die Another Day gekeken. Weer een heerlijke actieknaller met een geweldige DTS Track.
Sorry bovenbuurtjes ;) ;D Zit nu op de achtergrond naar het concert van BLof in de Ahoy te luisteren en kijken :)

Kerstmanno

Gisteravond Indiana Jones - The Lost Ark gezien. Erg leuk! (Maar wat een baggerkwaliteit! ::))

VlisChris

Straks rond 15.00 a 16.00 beginnen met een Band of Brothers Marathon 8)
Alle afleveringen achter elkaar kijken. Ben na afloop waarschijnlijk helemaal gaar ;D

Martin_M

Met medeforummer Blue-Eyes en vriendin gekeken naar 'the league of extraordinary gentlemen'.
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

RubenP

Citaat van: Martin_M op juli 28, 2004, 09:36:47
Met medeforummer Blue-Eyes en vriendin gekeken naar 'the league of extraordinary gentlemen'.
En is de vriendin al overstag voor een beamer?
Dali Blue serie 6006 SE + C1000 + R1000 / Rotel RSP1066 & RB985MkII  /  SVS 20-39PCi sub

Kerstmanno

Vanavond kijk ik..... ehm...... euh..... hmmmz... misschien dat ik eens voor Xmen 2 ga.