Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Ronin79

Elementary en The Following op TV gekeken.

Raymond187

Gisteren de BR battlestar galactica gekeken.... OMG wat een bar slechte film zeg  :shaun:

Ik ben gek op sci fi films, maar zo slecht heb ik ze zelden gezien.

Martinus

Act of Valor gekeken, ondanks dat ik zulke infiltratie en extractie acties erg leuk vind om naar te kijken, vond ik het verhaal wat los zanderig.
Gebaseerd op feiten, had mijn inziens beter gekund.
............

LuPo

Citaat van: Raymond187 op februari 20, 2013, 09:31:01
Gisteren de BR battlestar galactica gekeken.... OMG wat een bar slechte film zeg  :shaun:

Ik ben gek op sci fi films, maar zo slecht heb ik ze zelden gezien.

Is het deze die je hebt gezien? http://www.moviemeter.nl/film/27849

Raymond187

Nee deze heb ik gekeken.

http://www.imdb.com/title/tt1704292/?ref_=sr_2

Krijgt een 7.6 op imdb  :crazy:

Geluid vind ik matig, special effects  bbrrrr zag gewoon dat de achtergronden met paint erbij geplakt waren :D

Laat ik maar niet beginnen over de acteurs  :shaun:

maar goed is mijn mening he ;)

Ronin79

Van de week had ik Blood & Chrome (een Battlestar film) eraf gehaald.
Daarna kijk ik altijd een klein stukje of het wat is, en of bijvoorbeeld de Subs
goedlopen. Na een paar seconden gezien te hebben, heb ik de film er weer af geknikkerd.
Wat een slechte special effects / CGI. Het was duidelijk dat de acteurs voor een Groene doek stonden te acteren ..
of wat er op leek. Om die effecten een beetje te verdoezelen, gebruikte ze een soort van schittering op de vele objecten,
zodat het niet zou opvallen. het maakte het alleen maar erger. Heb je wel eens een film of serie gezien op het Syfy Channel ?
dan weet je wat ik bedoel  ;)

LittleNinja

Gisteren heb ik na een lange dag Brussel ( training: ontwerpen digitale AV systemen )  lekker mijn dikke Epson aangeslingerd en een tweetal films op het doek geschoten..

Life of Pi
Ik verwachtte één van de betere films van het moment door lovende berichten uit allerlei hoeken.. maar eigenlijk weet ik nu niet of ik hem nou wel of niet goed vond. De 8,2 op IMDb kan ik in ieder geval niet rijmen. Wel een verfrissend nieuw verhaal ( voor mij ) maar op de één of andere manier niet al te bevredigend. Wellicht door de iets de godsdienstige achtergrond die het verhaal draagt.. Geen idee.

The Impossible
Hier wist ik niet zo goed wat te verwachten, maar uiteindelijk maakte deze film de avond weer helemaal goed. Erg mooi gemaakt, waarbij je je echt afvraagt hoe ze bepaalde dingen hebben gemaakt om het in beeld te brengen! Je krijgt enigszins de sfeer te pakken van wat er gebeurd is op die beruchte 26e december in 2004 waarop ongeveer 230.000 mensen van het leven beroofd werden.

Voor mij was het wellicht iets aangrijpender omdat een oude vriend en vriendin van mij in het rampgebied aanwezig waren toen het gebeurde.. Zijn lichaam is gevonden en teruggebracht naar Nederland. Zij is nooit gevonden..

Raymond187

RubenV.

Citaat van: Raymond187 op februari 22, 2013, 20:25:38
Ga nu ALex Cross kijken

Ik ben benieuwd wat je ervan vind. De film krijgt een slechte beoordeling op IMDB, maar ik heb al meerdere malen meegemaakt dat ik dat soort films ondanks een slechte beoordeling toch zeer vermakelijk vond.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Martinus

The impossible, aangrijpende film. @ninja.... Das id. een extra zware dimensie.
............

LuPo

Vandaag ga ik de finale-aflevering van Lost (S6) kijken. :headbanging: Als iemand nog op zoek is naar de Lost box op Blu-ray, hij staat te koop in mijn verkoop-topic.

Ik heb de box 14 november gekocht en nu dus bijna klaar. Het kan sneller maar ik had in diezelfde periode ook een Pathé Unlimited kaart dus ik ben ook 22 keer naar de bios geweest. Op dit moment zijn er (behalve dan Die Hard 5) niet veel films meer waar ik nog naar toe wil. De afgelopen maanden waren er echt veel goede films uit!

Raymond187

Citaat van: RubenV. op februari 22, 2013, 21:22:46
Ik ben benieuwd wat je ervan vind. De film krijgt een slechte beoordeling op IMDB, maar ik heb al meerdere malen meegemaakt dat ik dat soort films ondanks een slechte beoordeling toch zeer vermakelijk vond.
Ik vond het een leuke film, maar geen topper. 6/10

snowbo

Gister "De Marathon" Gezien.

Leuke comedie met een beetje drama aan 't einde.
Voor een nederlandse film wel goed.
Panasonic TX-P65VT50 | Sonos Sub| Sonos ARC | 2x Sonos One SL - surround |

RubenV.

Citaat van: Raymond187 op februari 23, 2013, 11:34:18
Ik vond het een leuke film, maar geen topper. 6/10

Dan ga ik 'm binnenkort ook eens kijken. Bedankt voor je reply!

Ik kijk vanavond dan eindelijk "The Avengers"; al een paar keer van plan geweest maar nu gaat het er echt van komen  :P
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

LuPo

Citaat van: RubenV. op februari 23, 2013, 20:06:20
Dan ga ik 'm binnenkort ook eens kijken. Bedankt voor je reply!

Ik kijk vanavond dan eindelijk "The Avengers"; al een paar keer van plan geweest maar nu gaat het er echt van komen  :P

Veel plezier! Erg goede film!

VlisChris

squeek

Daylight van stallone gekeken, blijft een heerlijke rampenfilm.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Kjelt

Ted .....  na 20 minuten uit gezet en dan had ik hem nog een paar kansen gegeven ook anders was ie al na 7 minuten uitgegaan, echt geen film voor mij  :-X

LuPo

Cloverfield. Erg goed geluid! M'n vriendin vond hem erg eng! :P

Exxar

Slow White and the huntsman. Pffff.

rovinggecko

Dredd, was goed voor leuke surround... (verhaal is minder hoogdravend)
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

skank1

The perks of being a wallflower

8/10

Bij de beste v 2013! Samen met argo
Emma watson ziet er toch wel ferm goe uit! Wat een vamp is die geworden! En ze speelt nog goe ook.
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

LuPo

Citaat van: skank1 op februari 24, 2013, 06:21:22
The perks of being a wallflower

8/10

Bij de beste v 2013! Samen met argo
Emma watson ziet er toch wel ferm goe uit! Wat een vamp is die geworden! En ze speelt nog goe ook.

2012 bedoel je? 2013 duurt nog lang. :P

skank1

HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Martinus

Here comes the boom, vermakelijke film.
............