Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

modde239

Bas Akkerman

Citaat van: JCL op februari 14, 2013, 14:02:18
Podrace uit EP I is echt een aanrader. Star Trek (de nieuwe dan) is ook geweldig. Wat een sub geweld zit daarin zeg, de opening alleen al!
Het werd Wolverine: X-men Origins en de laatste aflevering van de eerste serie van Carnivale. ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Ronin79

Martinus

............

LittleNinja

MVG

+ min 1!

Sowieso nooit geen voetbal, maar vanavond zeker niet! Ik ben halverwege een mooi menu, en straks staat een concert op het programma in de ht!

LuPo

Citaat van: MVG op februari 14, 2013, 20:08:26
+ min 1!

Sowieso nooit geen voetbal, maar vanavond zeker niet! Ik ben halverwege een mooi menu, en straks staat een concert op het programma in de ht!

Jij scoort punten vanavond MVG! :clapping:

modde239

Citaat van: MVG op februari 14, 2013, 20:08:26
+ min 1!

:D dus jij kijkt altijd voetbal....

VTEC_genieter

Ajax?

Ik kijk alleen naar voetbal als Nederland/Ajax meedoet aan de EK, de WK en alleen als Ajax in de finale van de Champions League zit  :)
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

squeek

The art of flight net nog eens gezien, wat een zalige film :headbanging: en ik hou niet eens van snowboarding!

En wat een demodisc voor de ht!
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

skank1

Citaat van: squeek op februari 14, 2013, 21:29:51
The art of flight net nog eens gezien, wat een zalige film :headbanging: en ik hou niet eens van snowboarding!

Ken ik niet ff opzoeken
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

HTip

Citaat van: squeek op februari 14, 2013, 21:29:51

Da's toevallig. Ik net ook en precies hetzelfde. Wij zijn ook geen fan, maar wow, wat een prachtige beelden en lekkere muziek. Vooral het eerste nummer gaat erg diep 8)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

skank1

Citaat van: HTip op februari 14, 2013, 22:03:23
Da's toevallig. Ik net ook en precies hetzelfde. Wij zijn ook geen fan, maar wow, wat een prachtige beelden en lekkere muziek. Vooral het eerste nummer gaat erg diep 8)
Niet te vinden met nl subs?
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+

HTip

Citaat van: skank1 op februari 14, 2013, 22:16:24
Niet te vinden met nl subs?
Voor €12 bij het blauwe mannetje en zelfs voor een tientje tijdens de 2 BD's voor €20 actie. Is echt een blijvertje voor mijn collectie.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

MVG

Citaat van: modde239 op februari 14, 2013, 20:19:03
:D dus jij kijkt altijd voetbal....

:D je hebt gelijk zoals t er staat! Maar bedoel, zoals je wel begreep denk ik, dat ik geen voetbalfan ben  :D concert is prachtig btw! Snel terug!

Citaat van: LuPo op februari 14, 2013, 20:10:16
Jij scoort punten vanavond MVG! :clapping:

Zeg dat wel! Ben flink aan het scoren zeg!  :D

Ronin79

Citaat van: VTEC_genieter op februari 14, 2013, 20:27:00
Ajax?

Ik kijk alleen naar voetbal als Nederland/Ajax meedoet aan de EK, de WK en alleen als Ajax in de finale van de Champions League zit  :)

Zelf kijk ik alles van Ajax. Tot de uitgezonden oefenwedstrijden die Ajax speelt toe.
Dus de afgelopen paar weken kijk ik 2 Ajax wedstrijden per week (CL/UEFA, Beker en competitie), via Eredivisie Live.

De rest van de NL competitie doet mij niet zo veel, en kijk ik ook niet (toch doe ik het goed met die Live Profcoatch, maar dat is gewoon logisch nadenken).
Daarnaast kijk ik alleen de wedstrijden van NL elftal die er toe doen. Op een EK of WK kijk ik verder alle wedstrijden die mij leuk lijken. Maar zo wie zo alles van Duitsland, Spanje en NL.
Al kan ik niet echt vrolijk van de NL'ders worden. Daarnaast een keer in de zoveel tijd; Barcelona, zoals in een halve finale of finale CL. Dus qua voetbal kijken valt het wel mee.

LuPo

Citaat van: HTip op februari 14, 2013, 22:39:25
Voor €12 bij het blauwe mannetje en zelfs voor een tientje tijdens de 2 BD's voor €20 actie. Is echt een blijvertje voor mijn collectie.

Voor mij ook!

VlisChris

Argo gekeken.
Net als in de bios nog steeds een goede film :)

Ronin79

2 afleveringen (5 & 6) van Supernatural Season 7

gsuk

Citaat van: HTip op februari 14, 2013, 22:03:23
Helemaal mee eens
Volgens mij was jij diegene waar ik de tip van had?

Groetjes Emile
Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

gast2018

"alleen maar nette mensen". gaat er nu bekeken worden.

Vanmiddag Die another day gekeken.

LuPo

skank1

Upside down
Mooi concept maar wat een dom, inspiratieloos einde :( jammer!
7/10

MVG

Gisteravond andrea bocelli vivere live in tuscany, wat een mooie registratie zeg! Wauw! Enkel bij de camerastandpunten welke het podium van wat verder af weergaven waren soms uit focus. Geluid en beeld was van grote klasse!

HTip

Citaat van: gsuk op februari 15, 2013, 12:13:39
Helemaal mee eens
Volgens mij was jij diegene waar ik de tip van had?

Groetjes Emile
Zou best wel eens kunnen. Weet het niet zeker, maar hoe dan ook, leuk dat ie jou ook goed is bevallen :thumbs-up:
Showcase - Topic