Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Roland

-=Error323=-

BenQ PB6100
Contact me for free. Call pievdb

Spacebass

Nou ja Spykids 3 is alleen maar leuk door de "serieuze" acteurs die een gastrolletje spelen...de kids vielen bijna in slaap en ik werd gek van de nasynchronisatie :'(

Het is een SCHANDE wat ze Selma hebben aangedaan! De vrouw die haar stem heeft ingesproken moest zich schamen! >:(

(Ga vanavond stiekem haar scene's met de de engelse variant bekijken/beluisteren  ;D  ;) )

Je kan echt merken dat het oorspronkelijk voor 3d bedoeld is aan bepaalde scene's te zien  :)

Roland

Citeeren wat vond je ervan?
Het concert zelf is niet onaardig, maar ik word gek van al die beeldschakelingen + in het beeld mixen van 3D gerenderd spul + verschillende beelden door elkaar mixen. Ik begrijp dat een redelijk passieve concertweergave niet echt past bij een band als Korn, maar dit gaat me iets te ver  ::)
Ook het geluid was niet echt top, vond ik. Het evenaart in ieder geval niet het live-gevoel dat je bij een Korn-concert hebt.

Moet nog wel even de extra's bekijken :)

[edit]Het is nog wel de moeite waard om te kijken trouwens hoor :)[/edit]

Harry HT

De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Scarp

Zonet Shouf Shouf Habibi gekeken. Tja, d'r zitten een paar leuke grappen in, verder erg vlak.

Martin_M

Mind hunters.
Viel wat tegen. De buren vonden 'm geweldig en die moesten we eens kijken.
Ik weet eigenlijk niet waarom we 'm tegen vonden vallen. Soundtrack was erg vlak maar dat kan niet het enige zijn. Zaten best spannende momenten in maar toch.....

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Jinsu

Hoi,

Denk dat ik maar eens Italian Job ga kijken, ligt hier nu al zo lang ;D .

MvGr,

Jens
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

Starred

Citaat van: Jinsu op juli 23, 2004, 14:51:23
Hoi,

Denk dat ik maar eens Italian Job ga kijken, ligt hier nu al zo lang ;D .

MvGr,

Jens

Die is best goed

Raymen

Hey,

Ik ging net naar een videotheek,en dacht weet je wat een lekkere horror gaat er wel in.

Zie ik op de dvd van ginger snaps 2 staan,dat als je 1 en 2 huurt mag je deel 1 houden.

Dus bij deze heb ik hem maar gehouden,en vanavond ga ik lekker ginger snaps 2 kijken....

Mvvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Roland

Toewan

Citaat van: Roland op juli 23, 2004, 19:30:49
Zo maar even Ocean's Eleven kijken :)
Die heb ik pas ook gekeken. Gisteren had ik Big Fish gekeken, best een mooie film.. Vanavond ga ik de F1 training kijken op m'n beamer.  8)

Starred

Gisteren naar Goodbye Lenin gekeken. Aardig, maar niet geweldig. Vond de hoeveelheid humor ook minder dan ik had verwacht

Raymen

Eerst even lekker zwemmen.... ;D ;D ;D

En vanavond SHREK 2.. :P ;D ;D

En morgen Wlking tall (met the rock) en HELLBOY....

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Martin_M

Blade nog maar eens.
Wel leuk want deze hadden we al een tijdje niet gezien en dan merk je de verbeteringen door de ISF-calibratie en de netfiltering weer eens goed.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Scarp

Zonet Michel Vaillant gekeken. Beetje warrig en simpel, maar op zich wel geinig.

copyfile

Net effe "Eurotrip" gekeken. Is wel een leuke film. Is natuurlijk een film met totaal geen diepgang ofzo maar is wel lekker om op zo'n zwoele avond als nu te kijken  ;D
Epson EMP-TW10H , Yamaha S540 DVD
Denon AVR1905 + B&W DM603S3

VlisChris

Citaat van: Scarp op juli 22, 2004, 21:31:32
Zonet Shouf Shouf Habibi gekeken. Tja, d'r zitten een paar leuke grappen in, verder erg vlak.

Waar(op) heb je die gekeken? Is die al verkrijgbaar dan?

Scarp

dvd :)

Hmm..zie net dat ie bij een grote online dvd shop pas in augustus uitkomt.

GerritZ

Citaat van: Scarp op juli 24, 2004, 22:35:52
dvd :)

Hmm..zie net dat ie bij een grote online dvd shop pas in augustus uitkomt.

Available on the Matrix  ;D

Raymen

WOOOOWW net klaar met HELLBOY......

Dit is echt een aanrader voor iedereen die van een lekker comicbook verfilming houdt.

Met een geweldige rol voor ron perlman.

Mvrg,
Raymen

Roland

marbico

Shrek 1 en 2 gezien, je blijft lachen om die stomme ezel

John
Wat habe sie in die tasse gefroemeld??

VlisChris

Ik denk dat ik Master & Commander ga kijken. En dan met commentaar. Doe ik nooit. Maar 1 moet de eerste zijn ;)

FrankB

Citaat van: christiaan sauer op juli 25, 2004, 21:10:10
Ik denk dat ik Master & Commander ga kijken. En dan met commentaar. Doe ik nooit. Maar 1 moet de eerste zijn ;)

GEK !!!!!!!!!!! Commentaar bij een film? Dat geef ik altijd zelf ;D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12