Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

jerrytoet

Citaat van: LuPo op januari 18, 2013, 13:02:36
Bij mij wordt alles DD5.1 uitgezonden (alle HD zenders).
welke provider?

Raymond187

Citaat van: LuPo op januari 18, 2013, 13:02:36
Bij mij wordt alles DD5.1 uitgezonden (alle HD zenders).
Hoe weet je dat het echt DD 5.1 is? Omdat je receier dat aangeeft wil niet zeggen dat het ook 5.1 is. kan ook DD 2.0 zijn.

jerrytoet

Citaat van: Raymond187 op januari 18, 2013, 13:16:57
Hoe weet je dat het echt DD 5.1 is? Omdat je receier dat aangeeft wil niet zeggen dat het ook 5.1 is. kan ook DD 2.0 zijn.
wilde ik net zeggen... ik hoor wel duidelijk een verschil tussen echt dd5.1 en het omzetten van de dd2.0 naar 5.1 van je reciever...

LuPo

Citaat van: jerrytoet op januari 18, 2013, 13:10:59
welke provider?

Ziggo.

Citaat van: Raymond187 op januari 18, 2013, 13:16:57

Ik dacht dat alles native DD5.1 aangeeft als hij dat signaal pakt. Maar blijkbaar is het dus DD2.0?

jerrytoet

LuPo

Gisteren The Big Lebowski gekeken. De genialiteit van deze film ontgaat mij een beetje. Dat had ik bij mijn eerste keer kijken al en nu weer. Krappe voldoende 6,5/10

squeek

Citaat van: LuPo op januari 19, 2013, 12:12:00
Gisteren The Big Lebowski gekeken. De genialiteit van deze film ontgaat mij een beetje. Dat had ik bij mijn eerste keer kijken al en nu weer. Krappe voldoende 6,5/10

Tja, tis gebombardeerd tot cultfilm met de jaren. Er hangen bepaalde namen aan vast die dat teweeg brengen wel. Ik vond het wel een vermakelijke film om eerlijk te zijn, een type humor dat me wel ligt. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk. Maar ik snap je twijfel hoe dat deze film aan zen faam komt.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

nielsdiy

Gisteravond een beginnetje gemaakt aan de Tarantino XX boxset met beide Kill Bill films. Blijven fantastisch! En meteen een beetje in de stemming voor Django Unchained, vanavond in JT Vlaardingen.
Bowers & Wilkins CM5 // Yamaha A-S1000 // Yamaha CD-S1000 // Sonos

LuPo

Citaat van: nielsdiy op januari 19, 2013, 15:49:19
Gisteravond een beginnetje gemaakt aan de Tarantino XX boxset met beide Kill Bill films. Blijven fantastisch! En meteen een beetje in de stemming voor Django Unchained, vanavond in JT Vlaardingen.

Goede keuze. Ik ga morgen naar Django Unchained hier in Pathe Groningen. Vanavond From Dusk Till Dawn kijken!

MVG

Gisteravond een stuk Stake Land,was na t werk en werd te laat dus vanavond na het werk afkijken denk ik. Vond het eerste uur wel redelijk goed. Althans prima vermaak. Niet verwacht!

nielsdiy

Citaat van: LuPo op januari 19, 2013, 16:06:11
Goede keuze. Ik ga morgen naar Django Unchained hier in Pathe Groningen. Vanavond From Dusk Till Dawn kijken!

Over goede keuzes gesproken! Veel plezier! Als Django jou net zo kan bekoren als mij heb je een topavond! Christoph Waltz weet de show compleet te stelen... again!
Bowers & Wilkins CM5 // Yamaha A-S1000 // Yamaha CD-S1000 // Sonos

eddy135

Gisteren lekker griezelen met What lies beneath. :sarcasm:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

VTEC_genieter

Heb zojuist Inception gekeken  :)
Denk dat ik fan word van Christopher Nolan.
En fantastisch teamwork van die groep mensen die in hun dromen reizen!
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

LittleNinja

Wij hebben gisteren Here comes the boom aangezet. Dat kun je beter niet doen....

In eerste instantie dacht ik aan een soort parodie op The Warrior ( wat ik een geweldige film vond ). Maar er zijn slechts lichte raakvlakken. In de film speelt o.a. de Nederlandse ex vechter Bas Rutten. Ik had altijd wel respect voor die kerel vanuit zijn vechtcarriere maar acteren moet hij niet meer doen ( of eigenlijk proberen ).

Er zitten best wat namen in de film maar helaas maakt dat nog geen goede film. Het is een wat slap verhaal met vooral ook slap acteerwerk.. Er zitten een paar humoristische momenten in de film. Helaas blijft hij voor mij steken op een 5/10.

Wat wij ook gekeken hebben is Hotel Transylvania. Die vonden wij juist weer erg leuk! Leuke en frisse humor met lekker veel gang in het verhaal! Voor het eerst in tijden dat ik weer heb kunnen lachen om Adam Sandler ( en zijn vaste cast maatjes ).. Wellicht is hij leuker als hij niet als persoon in beeld komt. :P In ieder geval een hele leuke film om eens op te zetten. Voor mij een 7.5/10.

Rob Eric Blank

Je moet er inkomen inderdaad en als het niet helemaal je humor wordt het een lastige.

Rob Eric Blank

Citaat van: VTEC_genieter op januari 21, 2013, 04:19:28
Heb zojuist Inception gekeken  :)
Denk dat ik fan word van Christopher Nolan.
En fantastisch teamwork van die groep mensen die in hun dromen reizen!
Lekkere film.

Sinds Memento ben ik fan van Nolan.
Inception is geen uitzondering. Voldoende Twists in de film om er bij na te blijven denken en dan ook nog eens een stel mooie effecten erin en uitstekend acteerwerk. Wat dat betreft is het een grote!

Rob Eric Blank

Citaat van: LittleNinja op januari 21, 2013, 07:15:18
Wij hebben gisteren Here comes the boom aangezet. Dat kun je beter niet doen....
Helaas blijft hij voor mij steken op een 5/10.

Wat wij ook gekeken hebben is Hotel Transylvania.  In ieder geval een hele leuke film om eens op te zetten. Voor mij een 7.5/10.
Beide films heb ik binnen gehaald....Leken mij vermakelijke films.

alexander2

Here comes the boom vond ik niet slecht je weet dat het slappe humor is.

VlisChris

Gisteravond Django Unchained gekeken. Bikkelhard in bepaalde opzichten (kijk zelf maar), grove humor, maar vooral het begin is ijzersterk. Midden zakte die iets in, en einde vond ik ook wel weer sterk 8)
Kleine 8 wat mij betreft. Snap overigens de ophef in de States wel over de film :-X
Spoiler
Well you know, it's just like slavery: flesh for cash

diceman

Vanavond Dr Who in de planning.
Alle zeven seizoenen, dus voorlopig van de straat.

Kjelt

Citaat van: Christiaan S op januari 21, 2013, 14:45:06
Gisteravond Django Unchained gekeken. Bikkelhard in bepaalde opzichten (kijk zelf maar), grove humor, maar vooral het begin is ijzersterk. Midden zakte die iets in, en einde vond ik ook wel weer sterk 8) 
Ik vond het einde een beetje jammer net als bij Inglorious Bastards, net teveel van het goede maar ach dat kon je verwachten bij Tarantino  :D

CiteerSnap overigens de ophef in de States wel over de film :-X
Ze moeten daar niet zo flauw doen als ze geconfronteerd worden met hun wonden uit het verleden. Ze hebben dit destijds gedaan en willen er liever niet meer aan herrinnerd worden maar het heeft tot eind jaren 60 geduurd voordat afroamerikanen uberhaupt dezelfde rechten kregen als de blanken. Ze willen het misschien onder de deurmat vegen maar helaas pindakaas dan. Grootste ophef gaat trouwens over het N woord, maar dat werd destijds gewoon gebruikt en nog wel erger ook.

VlisChris

They have never seen a nigga on a horse before. Heb eerlijk gezegd hartelijk gelachen om de opmerking (zeker in de context van de film) maar eigenlijk gewoon compleet bespottelijk dat zo'n opmerking gemaakt kan worden in de film zonder historisch niet accuraat te zijn :'(
Ben het met je eens dat ze niet moeten zanikken. Zowel over dat het over slavernij gaat als dat het over het gebruik van het niggerwoord gaat. Beiden zijn gebeurd en dat moeten ze maar accepteren.

alexander2

Het wordt Fringe afkijken of Elementary.

VlisChris

Ben benieuwd. Mijn zwager was enthousiast. IMDB is het niet helemaal met hem eens.

Xstream

1 van m'n favoriete films. Maar 't moet je wel liggen inderdaad.
Was vooral ook de tijdsgeest die meespeelde in de nostalgie van de film denk ... was nog jong, beetje stoned zo nu en dan - dan zijn dit soort films juist heerlijk :)
Al kan ik me ook herinneren dat ik 'm de 1e keer niet eens zo boeiend vond als de 7 keer erna :D Er zit toch meer in dan je in 1e instantie denkt (vooral door dat droge gedrag en figuren)

Net als Fear and Loathing in Las Vegas ... moet je ook liggen. Stond ook niet voor niks op de hoes: You'll love it, or hate it.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub