Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

VlisChris

mradem

Voor het eerst Hollowman op tv gezien. Gelukkig nooit gekocht..wat een buttfilm.

Ronin79

Citeerlekker een animatie film opzetten voor de kinders dan

Die stond nog op toen ik thuis kwam ..... Hello Kitty, wat Amy (mijn dochter) van kennissen had gekregen.
De rest van de visite was net weg, alleen mijn ouders waren er (die had ik opgehaald).

Maar Zaterdag komt mijn kleine nichtje, samen met mijn Broertje en vrouw.
Gelukkig gaan ze met Amy en mijn vriendin eerst naar de dierentuin, dus ik heb die 2 kleine kabouters (gelukkig) niet de hele dag om mij heen.
Daarna .... als ze hierheen komen zal ik wel een animatie-film opzetten, zijn ze misschien wat rustiger (hopelijk).  ;)

Net om 22.30 had ik; Drive Angry opgezet.
Leuke en vermakelijke film. Die Amber Heard blijft een leuke vrouw om naar te kijken.

Straks ... wellicht Bad-Ass (2012)

LuPo

Maar jij gaat dus weg als er een verjaardag is? Mag ik vragen waarom?

jerrytoet

bad ass... niet al te best, toch een zesje...

Zymotic

Exxar

Eergisteren was het The expendables 2, die ik een stuk minder vond dan de eerste. Ze hebben er een verhaal willen aan geven, misschien daarom.

Vanavond wordt het Safe house of Wrath of the titans.

Ronin79

Citaat van: LuPo op januari 10, 2013, 08:36:13
Maar jij gaat dus weg als er een verjaardag is? Mag ik vragen waarom?

Dat mag ..

Afgezien dat ik een afspraak bij de dokter had (wat erg lang duurde).

Ik heb Tinnitus / Miniere, waardoor ik oa. zeer overgevoelig ben voor geluid.
Het zorgt ervoor dat de piepen / geluiden in mijn hoofd (stuk of 6) nog harder worden (al eens in een ander topic uitgelegd), en geluid doet mij pijn.
Dus als er een verjaardag is, met 6 a 7 kinderen, plus evenveel kwekkende moeders, in mijn eigen huis ... dan ben ik er niet bij.
Ik mijd normaal ook de meeste verjaardagen, behalve van mijn ouders, en oa. 1e kerstdag. Die van mij zelf vier ik nagenoeg ook niet.

Dit is een hele beknopte uitleg .. maar je kunt je voorstellen; als mijn eigen dochter + partner qua geluid al te veel is .... moet je je voorstellen hoe het
is met een huis vol visite (dan word ik helemaal gek) In een woonkamer wat ook nog eens harde materialen heeft (ben oa. ook astmatisch), dan klinkt het nog harder.
Als de piepen / geluiden in je hoofd (oren) eenmaal harder worden, blijft het zo. Inmiddels is het harder dan mijn omgevingsgeluid, ongeacht welk geluid.

Vandaar dat ik oa. ook 3 jaar geen films had gekeken (toen kreeg ik deze problemen). Geen behoefte aan ... een film kijken zonder geluid schiet niet echt op.
Maar de laatste 2 weken, omdat ik ziek was (nog niet helemaal over), begon ik weer wat films te kijken op de bank te kijken, maar met het geluid redelijk zacht,
net dat ik de stemmen kan horen. Op TV is er toch niet zoveel op, en in de PC kamer tocht het wat meer. Als je grieperig bent is dat niet handig.
Dus kijk ik vooral in de avond, begin nacht een film of 2.

Dus nu weet je waarom ik een paar uur gisteren weg was, en waarom ik pas weer wat films kijk.

VTEC_genieter

Word je ook zenuwachtig van dat geluid?
Ga je ook transpireren?

Ik kan me moeilijk voorstellen...sorry, maar ik wens je al het goede en ook aan je gezin.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

LuPo

Poe, dat lijkt me zeer vervelend. Sterkte ermee SillentWolf. Ik was gewoon even nieuwsgierig waarom je tijdens een verjaardag weg ging. Maar dit is wel een heel plausibele verklaring. :unhappy:

Ronin79

Het is vaak om gek van te worden (letterlijk), maar Thx  ;)

@ VTEC

Ik word niet zo gouw zenuwachtig, maar het gaat mij wel irriteren.
Bijvoorbeeld in een winkel (waar ik niet zo heel veel kom), als het druk is, en ook nog muziek aanstaat ..
wil ik zo snel mogelijk wel. Als ik dan ook nog een rij voor mij heb staan, word ik innerlijk ongeduldig, maar niet zenuwachtig.

Transpireren ga ik ook niet ... tenminste niet van dat oor probleem.
Maar ben daardoor wel bijna altijd (erg) duizelig (is niets aan te doen).

Maar goed .. On-topic

Net gekeken; 14 Blades met Donnie Yen.

Zymotic

high-q

127 Hours. Vond het geen 7.7 waard zoals op IMDB werd aangegeven, eerder een 6,5.
Vooral de laatste 15 minuten verloor ik mijn aandacht.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

modde239

Net gekeken naar een lekkere maffe film met een goede cast genaamd Seven Psychopaths (2012)......7,5/10

http://www.youtube.com/watch?v=tygJCY9vX-s

RubenV.

Lawless, leuke film helemaal omdat ik de afgelopen week weer wat afleveringen van moonshiners heb gezien. Na the warrior, this means war en zijn rol als Bane in the dark night rises speelt Tom Hardy ook in deze film weer prima.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Xstream

Net ook Seven Psychopaths gezien. Ik hou van zulke films! 7.5
Van de regisseur/schrijver van In Bruges, ook zo'n topfilm.

http://www.imdb.com/title/tt1931533/
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Ronin79

2 afleveringen van Elementary, die ik van de week gemist had.

Raymond187

Hotel Transylvania 2012 1080p 3D+2D Blu-ray Re-encoded AVC DTS-HDMA5 1-3DT

LuPo

Citaat van: Raymond187 op januari 12, 2013, 11:37:11
Hotel Transylvania 2012 1080p 3D+2D Blu-ray Re-encoded AVC DTS-HDMA5 1-3DT

Hoe kijk je een 3D bestand die je download? Ik heb dat laatst geprobeerd maar kreeg 2 x de film te zien naast elkaar. Ik ben een n00b. :P

jerrytoet

project x met het geluid lekker hard... lekkere muziek en bass :D

Xstream

Citaat van: LuPo op januari 12, 2013, 12:22:57
Hoe kijk je een 3D bestand die je download? Ik heb dat laatst geprobeerd maar kreeg 2 x de film te zien naast elkaar. Ik ben een n00b. :P
Een 3D (media)speler + 3D TV zou 't mogelijk moeten maken. Op de 3D knop rammen evt. als die 'm dan niet automatisch pakt.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

MVG

Citaat van: jerrytoet op januari 12, 2013, 12:41:04
project x met het geluid lekker hard... lekkere muziek en bass :D

Je hebt een PM van me ;-)

bmateijsen

Citaat van: Xstream op januari 12, 2013, 03:41:37
Net ook Seven Psychopaths gezien. Ik hou van zulke films! 7.5
Van de regisseur/schrijver van In Bruges, ook zo'n topfilm.

http://www.imdb.com/title/tt1931533/

Ik vond In Bruges niet geweldig... alsof men alleen maar budget had gekregen om een vakantie promo film te maken voor Brugge ;)...

snowbo

Citaat van: modde239 op januari 12, 2013, 01:44:41
Net gekeken naar een lekkere maffe film met een goede cast genaamd Seven Psychopaths (2012)......7,5/10

http://www.youtube.com/watch?v=tygJCY9vX-s
Heb ik gisteravond ook gezien.. Zie net dat ik met me lamme kop in verkeerd topic heb zitten posten :angel:
Maar was idd een lekker vage film, die je toch helemaal af wil kijken.
Panasonic TX-P65VT50 | Sonos Sub| Sonos ARC | 2x Sonos One SL - surround |

Xstream

Citaat van: bmateijsen op januari 12, 2013, 12:54:32
Ik vond In Bruges niet geweldig... alsof men alleen maar budget had gekregen om een vakantie promo film te maken voor Brugge ;)...
Ik vind 'm geweldig. De personages, de situaties en 't plot. Dat 't dan ook nog 's heel mooi en sfeervol in Brugge is gefilmd neem ik ze niet echt kwalijk ;)