Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Etiennevh

Gisteren the Avengers gekeken. Matig verhaal, leuke helden.

6/10
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

audiosurfer

Citaat van: Eddye op december 29, 2012, 11:48:35
Ha, ik ben dus niet de enige die er zo over denkt :)

Absoluut niet de enige nee, wat een onzinfilm :)
Arcam AVR850, Arcam PA720, Arcam P429, Panasonic 9004, Dune-4k, Apple-tv.
3x monitor audio cinergy 200, 2 cinergy sub 15, 2 DIY subs Dayton Ultimax 15inch. 4 cinergy 100 sides en rears, 4 Monitor audio platinum in ceili g
Beeld: Sony xw5000, 135 inch ATscherm

Grindtegel

Nou ben ik ook absoluut geen fan van de expandables films maar kom op zeg, dat weet je toch van te voren dat je een hersenloze nonstop domme actie film gaat kijken met budget effecten? Ga dan gewoon niet kijken
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Ronin79

Deel 1 vond ik wel geinig, deel 2 moet ik nog een keer kijken.
Heerlijk hersenloos meppen en schieten, dat is ook wel eens leuk om te kijken  ;)

MVG

Vanavond staat intouchables op t menu, een stel vrienden heeft deze nog niet gezien, en ik wil hem graag nog een keer zien in onze kersverse ht  :D

Eddye

Last of the Mohicans gaat nu spelen.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Bas Akkerman

Citaat van: MVG op december 29, 2012, 17:10:28
Vanavond staat intouchables op t menu, een stel vrienden heeft deze nog niet gezien, en ik wil hem graag nog een keer zien in onze kersverse ht  :D
Veel plezier! Ik heb vandaag nog veel gegamed (Bioshock), was ook erg tof. Tevens erg off-topic. ;) Hoewel er ook ooit plannen waren voor een film van dat spel, dat maakt het weer een stuk minder off-topic. ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Ronin79

Samen met het vrouwtje; Adventures Of tin Tin gekeken.
Mooie animatie film.

mradem

Citaat van: SillentWolf op december 29, 2012, 16:54:47
Deel 1 vond ik wel geinig, deel 2 moet ik nog een keer kijken.
Heerlijk hersenloos meppen en schieten, dat is ook wel eens leuk om te kijken  ;)

Deel 2 heeft nog meer heerlijk hersenloos meppen :).

clipto

TinTin is mooi gemaakt inderdaad, vanavond Brave gekeken hier ;)
Cambridge Audio Azur 650A versterker - Linn Kaber LS500 speakers - BK XLS200 - Cambridge Audio Dacmagic 100 - Linn K20 speakerkabel

LuPo

Vanavond Jack Reacher gezien. Goed maar nergens bijzonder. 7/10

VTEC_genieter

@Bas Akkerman,
Ik heb vroeger ook een stukje gespeeld van de game Bioshock. Mooie graphics!
Nu speel ik als ik - als ik helemaal niets te doen heb - het spelletje "Fallout 3".
Vette spel!

Sorry voor dit offtopic gehalte.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Kjelt

Looper gezien  :thumbs-up:  krijgt van mij een 8 vanwege de boeiend uitgewerkte ideeen omtrent mogelijke interacties tussen huidige en toekomstige personages in 1 timeframe. Al dat schieten enzo vind ik niet zo boeiend vandaar geen hoger cijfer.

Ronin79

We blijven op het bankje zitten .... John Carter net gekeken.
Vermakelijk.

Gaeje

Citaat van: LuPo op december 30, 2012, 00:12:47
In je eigen HT? Die is toch nog maar net in de bioscoop???

LuPo

Citaat van: Gaeje op december 30, 2012, 09:15:39
In je eigen HT? Die is toch nog maar net in de bioscoop???

In de bios. Maar volgens mij loopt dat hier een beetje door elkaar. Misschien moet ik een 'vanavond kijk ik in de bios ....' Topic openen?

gast2018

Maak er dan " vandaag kijk ik......" 

squeek

Citaat van: LuPo op december 30, 2012, 09:45:35
In de bios. Maar volgens mij loopt dat hier een beetje door elkaar. Misschien moet ik een 'vanavond kijk ik in de bios ....' Topic openen?

+1
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

squeek

Citaat van: LuPo op december 30, 2012, 00:12:47

Deel je mening. Lag het nu aan mij of was die blonde nu zo slecht aant acteren in deze film? Haar 'facial expressions' gedurende de film door stoorde me echt. Verder wel leuke humor op bepaalde delen maar qua actie of dergelijke toch maar erg gewoontjes. Ik had het idee een moderne versie van sherlock holmes te bekijken.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Raymond187

Zo Prometeus kijken. me x-mas present :)

jerrytoet

gister voor het eerst een film in 3d gekeken op mijn ht, lekker zeg!  :pompom: despicable me was het en krijgt van mij een dikke 8!

LuPo

Vandaag een aantal afleveringen Lost S2. Ik ben nu bij episode 17. :)

Ronin79

Vannacht om 02.30 nog ee nfilm opgezet ; Flashpoint van Donnie Yen. Blijft een leuke film

Vanavond zal het wel gewoon TV worden. Hawaii 5-0, en  Human Target

clipto

Half uurtje ParaNorman, maar viel niet mee.. vond er niets aan, dus maar weer afgezet.
Daarna maar aflevering Sopranos gekeken.
Cambridge Audio Azur 650A versterker - Linn Kaber LS500 speakers - BK XLS200 - Cambridge Audio Dacmagic 100 - Linn K20 speakerkabel

Etiennevh

Wij zijn begonnen aan het tweede seizoen van Homeland :) Errug spannend weer!!
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto