Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

modde239

Net Resident Evil: Retribution gekeken en weer eens lekkere actie gezien en vooral Milla Jovovich  :wub:.....op naar de volgende deze reeks kan mij niet lang genoeg duren....deze een 8/10....

VlisChris

Citaat van: Etiennevh op november 29, 2012, 22:52:45
Heb hem ook gekocht, moet nog beginnen. Ben erg benieuwd! Veel BoB gehalte?

Poeh, daar vraag je me wat. BoB heb ik in geen jaren gezien eigenlijk. Maar daar ging de broederschap tussen de mannen toch wel een pak verder voor mijn gevoel. Dit blijft allemaal net even wat globaler tot nu toe. Aflevering 3 volg je een klein groepje mannen bijvoorbeeld in hun dagelijkse beslommeringen. Vind hem ook net iets minder pakkend dan BoB. Maar goed. Die zal ik tzt ook weer eens aanzetten. Dan kan ik pas echt vergelijken.
Heb nu aflevering 1 tot en met 3 gekeken. Morgen denk ik 4 en 5 maar eens aanzetten.

Rob Eric Blank

Gister gekeken. Coldplay Live 2012 keek even lekker weg.

Daarna The Hunger Games een film die mij positief verraste. Ik was wat terughoudend over het idee van een film. De boeken ken ik wel en spraken mij ook niet helemaal aan. De film heeft voor mij de juiste balans tussen karakterontwikkeling en spanning. Keek goed weg 8/10

RubenV.

Vanavond ga ik Savages kijken, ik ben benieuwd  :popcorn:
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

skank1

HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Raymond187

Citaat van: modde239 op november 30, 2012, 00:04:44
Net Resident Evil: Retribution gekeken en weer eens lekkere actie gezien en vooral Milla Jovovich  :wub:.....op naar de volgende deze reeks kan mij niet lang genoeg duren....deze een 8/10....

Blu Ray?

Vanavond Paranorman kijken lijkt me een leuke.

Citaat van: skank1 op november 30, 2012, 08:18:50
Niet slecht!
leuke film B)

LuPo

Gisteren Argo in de bios. Sterke film die zonder spektakel je continu in spanning houdt.

alexander2

Deze had ik al een tijd liggen maar was er nog niet aan begonnen omdat ik geen fan ben van Canadese films of tv series.
De BD van Starbuck.
http://www.imdb.com/title/tt1756750/

Topfilm geen vals sentiment strak gemaakt en geloof het of niet Franse humor.  :D

MVG

Vanavond waarschijnlijk Paranorman, of the Lorax!

Ben benieuwd!

modde239

J0ell

Citaat van: MVG op november 30, 2012, 12:05:02
Vanavond waarschijnlijk Paranorman, of the Lorax!

Ben benieuwd!

Eergisteren Paranorman gekeken. Is zeker een goede film! Maar niet echt voor jonge kinderen volgens mij, die kunnen daar aardig dromen van krijgen.
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

MVG

Citaat van: joelvandebeek op november 30, 2012, 14:34:52
Eergisteren Paranorman gekeken. Is zeker een goede film! Maar niet echt voor jonge kinderen volgens mij, die kunnen daar aardig dromen van krijgen.

Mooi! Dan wordt het die ipv the Lorax. Nee het is geen jonge kinderen animatie inderdaad. Is meer de volwassen categorie denk ik, zoals Coraline en bijvoorbeeld Corpse Bride ook. Sowieso ook goede films! Ik hou wel van die stijl!

Raymond187

Citaat van: MVG op november 30, 2012, 14:57:39
Mooi! Dan wordt het die ipv the Lorax. Nee het is geen jonge kinderen animatie inderdaad. Is meer de volwassen categorie denk ik, zoals Coraline en bijvoorbeeld Corpse Bride ook. Sowieso ook goede films! Ik hou wel van die stijl!
Goeie keus. Ik vind The Lorax niet veel aan.

MVG

Oké, er in de bios veel reclame van gezien maar zou eigenlijk niet weten waar het over gaat. Paranorman trekt me ook meer. Ik zal de trailer van Lorax eens bekijken.

Thanks ik ga t zien!

J0ell

Citaat van: MVG op november 30, 2012, 14:57:39

Ja klopt hij is inderdaad een beetje in de stijl van Coraline, zeker een aanrader om te kijken.

snowbo

Panasonic TX-P65VT50 | Sonos Sub| Sonos ARC | 2x Sonos One SL - surround |

modde239

J0ell

Net binnengehaald  :headbanging: wordt dit weekend ook de bourne legacy  :pompom:

alexander2

Heb een stukje gekeken en ziet er zeer goed uit jammer dat Matt niet meedoet.
Beeld is zeer goed van de 34.9 Gb uitvoering.  :o

Iemand al Premium Rush gezien?

VlisChris

Citaat van: Christiaan S op november 30, 2012, 00:06:37
Morgen denk ik 4 en 5 maar eens aanzetten.

Zal er wel niet meer van komen. Verwacht zo een telefoontje waar ik weinig zin in heb, en daarna komt een van mijn vrienden langs. Of die moet zin hebben om midden in een serie in te stappen :)

squeek

total recall 2012 eens in de speler steken, ben benieuwd  :popcorn:
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Rob Eric Blank

Citaat van: Raymond187 op november 30, 2012, 15:02:24
Goeie keus. Ik vind The Lorax niet veel aan.
lorax vond ik ook niet zo sterk. Alleen wat een kleuren. Kreeg bijna last van m'n ogen. ;)

snowbo

Citaat van: alexander2 op november 30, 2012, 17:10:12
Iemand al Premium Rush gezien?

Jup wel redelijk maar, niet spectaculair.. 6.5 ;)
Panasonic TX-P65VT50 | Sonos Sub| Sonos ARC | 2x Sonos One SL - surround |

alexander2

squeek

Citaat van: squeek op november 30, 2012, 19:53:52
total recall 2012 eens in de speler steken, ben benieuwd  :popcorn:

hmm, viel me wat tegen. Nochtans wel een stijl die me bevalt qua actie en sci-fi. Binnenkort nog maar eens bekijken als ik wat minder ziek ben en oplettender kan volgen.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |