Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Bas Akkerman

Samen met Linda een stukje The Shining gekeken. Ze vond het nu te eng en wil morgen verder kijken. ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Zymotic

Net Moonrise Kingdom gekeken. 6.5/10

Rob Eric Blank

Net Prometheus gekeken.

Geen verkeerde film. Niet van het niveau Alien, maar vond het goed verzonnen. Niet een directe prequel, maar duidelijk met verwijzingen naar de Alien films.

Vond niet alles even mooi. Het schip de Prometheus vond ik niet echt passen en de wagentjes waarmee werd gereden ook niet. Leek iets te veel Transformers. Kleine kritiekpuntjes, want was spannend en verhaal niet wat ik op voorhand verwachtte en hierdoor een positieve verrassing. Een 7/10! Prima vermaak met een lekkere soundtrack.

Grindtegel

Zojuist klaar met Little Shop of Horrors. Had hem nog nooit eerder gezien, vroegah leek het me maar een kinderachtige musical. Hoe fout kon ik het hebben.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

modde239

Net gekeken naar deze fijne film geef hem een 7,5/10.... :popcorn:

Ronin79

Nederland - Andorra gekeken ... werd je niet vrolijk van.
Mijn mening heb ik in het Voetbal topic staan  ;)

squeek

Citaat van: Martijn90 op oktober 11, 2012, 20:45:37
Had deze helemaal gemist, maar nee, nog niet :D Draai hem ook eigenlijk niet eens zo gek veel, maar blijkbaar wel iedere keer hier gemeld als het wel zo was :P
Zal ik eens naar kijken, ken de Foo Fighters eigenlijk niet echt, maar bedankt voor de tip :)

Ik heb die foo fighters dvd ook. Erg gaaf concert! Gaat je wel bevallen denk ik! Enkel de soundtrack is niet het van het. Maar de sfeer is wel te voelen.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

neptune

Gisteravond inglourious basterds nog eens gezien en wederom genoten.
Vooral Christoph Waltz als Colonel Landa zet een fantastische acteer-prestatie neer...

Vanavond Promotheus afkijken...
zet hier iets neer

alexander2

Was toch slecht weer. :D

BD Abraham Lincoln vampire hunter heerlijke film.
BD Ice Age wordt nu wat minder.
Magic Mike stoere mannen in strings een verademing volgens mijn vrouw.

clipto

Vanmiddag Moonrise Kingdom gekeken, unieke sfeer in die film en ik heb me bescheurd om sommige vreemde momenten  :clapping:

Vanavond Intouchables weer eens gekeken, blijft een héérlijke film!
Cambridge Audio Azur 650A versterker - Linn Kaber LS500 speakers - BK XLS200 - Cambridge Audio Dacmagic 100 - Linn K20 speakerkabel

Martijnst1990

Gister The A-team gekeken. Lekker over de top actie film :D

I love it when a plan comes together ;D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Former member 78

Ik vond die film he-le-maal niks.

Jeugdsentiment kan nooit gespeeld worden door andere acteurs, NOOIT!

Oracle

Afgelopen vrijdag The Avengers gezien. Topper! Lekkere actie, leuke humor en Scarlett blijft een zeer aantrekkelijke dame om te zien!

Gisteren The Cabin in the Woods gezien. Vage bedoening. Wat mij betreft ging het helemaal nergens over... Hou van horror en fantasy, maar dit was het voor ons in elk geval net niet...

Former member 78

Citaat van: Oracle op oktober 14, 2012, 10:03:09
Afgelopen vrijdag The Avengers gezien. Topper! Lekkere actie, leuke humor en Scarlett blijft een zeer aantrekkelijke dame om te zien!

Gisteren The Cabin in the Woods gezien. Vage bedoening. Wat mij betreft ging het helemaal nergens over... Hou van horror en fantasy, maar dit was het voor ons in elk geval net niet...

+1

Martijnst1990

Citaat van: ArjanR1 op oktober 14, 2012, 09:57:38
Ik vond die film he-le-maal niks.

Jeugdsentiment kan nooit gespeeld worden door andere acteurs, NOOIT!
Dat dacht ik eerst ook, maar heb besloten om hem helemaal los van de serie te kijken en dat is gelukt :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

high-q

Afgelopen week een drietal films gekeken:

Remember Me, 7/10

Moonrise Kingdom 6,5/10

That's My Boy 5/10
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

skank1

Teveel gekeken om op te noemen :)
Je moet maar volgen op trakt.Tv :)
laatste was gisterenmiddag "stolen" en gisterenavond "headhunters"
die laatste was goed.
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Grindtegel

Citaat van: Oracle op oktober 14, 2012, 10:03:09

Ik ben ook een groot fan van beide genres, maar ik vond Cabin juist fantastisch
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Pinohelmond

Zaterdag The Intouchables gekeken, echte aanrader.

Als gevolg van een ongeval tijdens het paragliding moet Philippe, een rijke aristocraat, op zoek naar iemand om hem te helpen in het huis. Hij neemt Driss in dienst, een jongere uit de voorsteden die net uit de gevangenis komt. Kortom, de minst geschikte persoon voor de job. Samen zullen ze een middenweg moeten vinden tussen Vivaldi en Earth Wind and Fire, tussen het kostuum en het trainingspak...
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

Martinus

Citaat van: Pinohelmond op oktober 15, 2012, 08:55:02

Als gevolg van een ongeval tijdens het paragliding moet Philippe, een rijke aristocraat, op zoek naar iemand om hem te helpen in het huis. Hij neemt Driss in dienst, een jongere uit de voorsteden die net uit de gevangenis komt. Kortom, de minst geschikte persoon voor de job. Samen zullen ze een middenweg moeten vinden tussen Vivaldi en Earth Wind and Fire, tussen het kostuum en het trainingspak...

toevallig ik, kan helemaal onderschrijven wat je zegt. Fantastisch.
............

HTip

Citaat van: Pinohelmond op oktober 15, 2012, 08:55:02

Staat bij mij ook nog op het programma. Misschien iets voor dit weekend.

Afgelopen zaterdag samen met Annet Avengers (weer) gezien, maar dit keer op de sweetspot. Zij had hem nog niet gezien en ik alleen op de 2e rij. Heerlijke film en over het beeld en geluid is al veel gezegd, maar dat is echt van referentiekwaliteit. Was weer een beleving :pompom: Gisteravond Adele in Royal Albert Hall en ik kan me nu voorstellen dat dit voor een aantal een favoriet is. Ondanks dat niet alle nummers mijn smaak waren is het een prachtig concert met een erg mooi geluid. De close-ups waren haarscherp met veel diepte. Kortom erg genoten :music:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Pinohelmond

Citaat van: HTip op oktober 15, 2012, 10:22:42

Afgelopen zaterdag samen met Annet Avengers (weer) gezien, maar dit keer op de sweetspot. Zij had hem nog niet gezien en ik alleen op de 2e rij. Heerlijke film en over het beeld en geluid is al veel gezegd, maar dat is echt van referentiekwaliteit. Was weer een beleving :pompom: Gisteravond Adele in Royal Albert Hall en ik kan me nu voorstellen dat dit voor een aantal een favoriet is. Ondanks dat niet alle nummers mijn smaak waren is het een prachtig concert met een erg mooi geluid. De close-ups waren haarscherp met veel diepte. Kortom erg genoten :music:

Echt een prachtfilm en ook voor de dames leuk dat er een keer niet alleen maar slechteriken omgelegd worden.  :D

Avengers moet ik nog kijken, staat al wel op de NAS. Ben benieuwd!
Adele is inderdaad een erg mooi concert. Dat "gezever" van haar is ook wel geinig.
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

JCL

Citaat van: HTip op oktober 15, 2012, 10:22:42

Someone like you is werkelijk kippenvel als het publiek begint te zingen! De surround bubble is dan echt geweldig goed.

rijstfj

modde239

Net gekeken naar The Walking Dead 1e afl van seizoen 3 lijkt weer op seizoen 1 meer actie nice  :D