Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Rogier1988

Ik ben omdat ik ziek ben,, lekker op de bank gaan ligge met LOTR-ROTK :)

leuk vermaak

Roland

Net Universal Soldier gekeken.

CiteerI'm all ears
  ;D ;D
Geweldige film om even hersenloos naar te kijken  ;)

Gijs82

Net ff paycheck gezien en to the Jungle...

To the Jungle was wel leuke film  :D maar paycheck was een beetje voorspelbaar  :-\
Marantz SR7008 - Sony UBP-X800 - Sony PS5 - B&W CM serie - JVC X500 - Klipsch R-115SW

Mijn HomeCinema

Kerstmanno

Citaat van: Jinsu op juni 18, 2004, 12:19:10
Hoi,

Ik denk dat vanavond Mystic River aan de beurt is.

MvGr,

Jens

Hoe was die??

VlisChris

Gister The Day After Tomorrow gezien. Erg leuke film. Veel leuker dan ik verwacht had.

Spacebass

Gisteravond (nadat ik alles op  de HD en de Holo + mod had ontkoppelt) Latin Dragon gekeken...
Leuke poging tot "film", maar op een paar mooie latina's na kon de film de amateur status niet ontgroeien...
Zonde van mijn huursaldo  :(

Harry HT

Citaat van: christiaan sauer op juni 19, 2004, 11:26:26
Gister The Day After Tomorrow gezien. Erg leuke film. Veel leuker dan ik verwacht had.
Naar deze film ben ik gistermiddag geweest, ik vond het ook een leuke film.

De film heb ik gezien in de bios te Ede, daar krijg je voordat de film begint een inleiding.
De medewerker van de bios wees ons ook op de site van greenpeace over het onderwerp van de film.

Op de site dayaftertomorrow.nl welke is gemaakt door greenpeace, staat een trailer over de film en een trailer met echte beelden.

De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Harry HT

Secretary, The story of a demanding boss...  :)

De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

VlisChris

Die trailer van Greenpeace is wel weer echt een greenpeace video hoor :)
PS: was vroeger zelf ook echt actief lid van ze, maar tegenwoordig? Nou nee. Dank je wel :)

Spacebass

Cabin Fever...geen idee of het wat is...

Grindtegel

@Space

Oei, dat is een love-it or hate-it film, ben benieuwd wat je ervan vind  >:D
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Spacebass

CRT is al aan het opwarmen, dus geen weg meer terug  ;D

Robbo

Net Welcome to the jungle gezien,   super !

BOUBOU

Citaat van: Spacebass op juni 22, 2004, 19:26:58
Cabin Fever...geen idee of het wat is...

Ik heb hem ook gezien afgelopen weekend op Prima Vila....ik vondt hem wel ok  ;)

MVGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Spacebass

Net gekeken, ik vind hem wel grappig  :D idd een ouderwetse "tieners_gaan_op_kamp_en_surprise!..._ze_gaan_dood" film  ;D
Leuk is dat Peter Jackson de film aanprijst, Famillie?  ;D

VlisChris

Harry HT

De mooiste
HT & DVD links verzameld

VlisChris

LOL
Nederland schijnt een balletje te gaan trappen.

Kerstmanno

Citaat van: christiaan sauer op juni 23, 2004, 18:40:50
LOL
Nederland schijnt een balletje te gaan trappen.

En? Hoe hebben ze het gedaan?

Harry HT

Vanavond kijk ik naar Lost in Translation. 
De mooiste
HT & DVD links verzameld

VlisChris

Raymen

Net secret window binnen gekregen.

Dus een biertje en een shippie erbij en lekker thrilleren op de bank ::) ;D ;D

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

ThaMan

Vandaag met de little one "Ice Age" nog is gezien

patrick_vdb

Hi,

Gisteren LOTR Return of the King bekeken, in 1 woord fantastisch....ik kan niet wachten totdat ik de platinum edition op big screen kan zien O0

Mvrg

Patrick

Grindtegel

Vanavond eindelijk weer een keer een filmpje pakken (ivm geen voetbal op tv...), namelijk Shaun of the Dead in de bios.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon