Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Yanmik

Deze middag gekeken naar:
The league of extraordinary gentlemen
Gisterenavond:
How to lose a guy in 10 days
Sonos

Biite

Harman Kardon AVR505, Harman Kardon DVD506, Infinity Primus HCS, VDH The Clearline, VDH MB-Scart, Rel Acoustics SubConnect, VDH Videolink 75, Atacama The Nexus 6 en 10, Marantz RC5000, Panasonic TX-32PX30

DannyvD

Big trouble in little china (blijft leuk) en eventueel Kill Bill vol.1

Roland

VlisChris

Vanavond Troy gezien in de bioscoop. Nog best leuke film hoor. Zit momenteel eigelijk alleen teveel met mijn kop bij de stress voor de examencommissie dan dat ik in de bioscoop van een film kan genieten :-\

MrPink

Aliens, blijft goed :)

Groetjes,
Oscar

MarcoV

VlisChris

Ga straks de laatste 3 afleveringen van BoB kijken. En daarna misschien nog even stukje bekijken van de Disney Treasure Tomorrowland 8)

FrankB

Ik heb de dvd met de eerste 7 afleveringen van southpark seizoen 8 binnen, daar ga ik maar eens wat afleveringen van kijken  8)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Roland

Vanavond natuurlijk Industry Of Love van Hans Teeuwen op NL 3  8) 8)

KHunt-er

Minority Report weer eens bekeken  :-\ tsja...

Gr,

KHunt-er
Pioneer VSX-919AH-K | Denon DVD-1920 | Pioneer DVR-530H-S |  Mission M53 | Mission M5C | Mission M51 op Mission Stance | Tannoy TS8 Sub | Sony KDL-40W4500 | Apple iPad2 16Gb Wifi | Playstation 3 Slim 160GB| Popbox V8 | Amino M540 HD Settopbox | Epson TW-10 | Onkyo DX-C390S| Apogee | Oehlbach | Harmony One

Roland

Gisteravond Eurotrip gekeken ... erg leuk, soms briljant en met Michelle Trachtenberg  :-*

MarcoV

Voor straks The Godfather Part II  :)

Marco

Kerstmanno

Citaat van: Roland op mei 22, 2004, 15:02:40
Gisteravond Eurotrip gekeken ... erg leuk, soms briljant en met Michelle Trachtenberg  :-*

Ehm.. dat kind is 12 man! ;D

Roland

Het is dan ook een oude foto ... sorry  ::)
Trial Periode van WinDVD is voorbij en heb geen andere capture app bij-de-hand ... kan dus geen screenies maken van de film  :-\
Dan maar deze:

:)

rdm

Hallo allemaal

Wij kijken vanavond  Bubba Ho-Tap......."A hilarious hybrid horror film!"

Veel kijk plezier allemaal.

Grindtegel

niet waar! 18... en een half  ;D  ;)
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Kerstmanno

Oh, ze is geen 12 maar 13 dus ;D

Die eerste foto heb ik trouwens niet gezien, want je komt gewoon op de homepage uit. Deep-linking werkt niet.
Maar heb het daar even zelf opgezocht.

Roland

Grindtegel

Michelle Trachtenberg    : http://www.imdb.com/name/nm0005502/

Date of birth (location)
11 October 1985
New York, New York, USA
Trivia
Said the last line ever in the Buffy the Vampire Slayer Series. (show more)
Sometimes Credited As:
Michelle C. Trachtenberg 

Zo, nu zal ik ermee ophouden  :P
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Roland

KHunt-er

Vanavond Troy kijken in de bios!
Zit alleen nog te twijfelen: Antwerpen of Amsterdam?
Lastig hoor..... ;)

Gr.

KHunt-er
Pioneer VSX-919AH-K | Denon DVD-1920 | Pioneer DVR-530H-S |  Mission M53 | Mission M5C | Mission M51 op Mission Stance | Tannoy TS8 Sub | Sony KDL-40W4500 | Apple iPad2 16Gb Wifi | Playstation 3 Slim 160GB| Popbox V8 | Amino M540 HD Settopbox | Epson TW-10 | Onkyo DX-C390S| Apogee | Oehlbach | Harmony One

B.J.

Woon je tussen beide steden in dan ofzo?

KHunt-er

Hoi,

Ben net terug uit Amsterdam! Best goeie film hoor (Troy dus), vooral SFX zijn  8).
Ik woon 15-20 min vanaf Pathé Arena.
Ik ga regelmatig naar Antwerpen toe om eens een filmpje te pakken aldaar.
Ben je wel eens in Metropolis geweest??
Zalen daar zijn WAANZINNIG !!!!

Gr,

KHunt-er

Kerstmanno

Hmmmmz.... Pathe Arena en Metropolis vallen onder 'mijn eigen HT'??? Damn! Mag ik jouw vriendje zijn? ;D