Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

mel en 1 gast bekijken dit topic.

mradem

Citaat van: jowi op september 20, 2011, 22:19:25
Sodeknetters, en dat was alleen nog maar het begin :o
"get us outta here, kid" O0

Idd vette aflevering was het weer.

Tinus_

Ik ben begonnen aan Fringe, gisteren gelijk de eerste 4 afleveringen bekeken.  :blink:
rebuilding: Fezz Lybra 300B | Totem Sky Tower | NoName 12tc occ speakercable |

Kjelt

Citaat van: jowi op september 20, 2011, 22:19:25
Sodeknetters, en dat was alleen nog maar het begin :o
"get us outta here, kid" O0
Spoiler
Mooie gelegenheid voor Jesse om de hele boel netjes af te handelen of zullen we zeggen op te ruimen? Mike aangeschoten, Gus half vergiftigd beter kan het niet,
of zal hij toch Walter laten stikken en nu voor zichzelf gaan en de held van de dag spelen, zijn toekomst is dan wel veilig gesteld.
Wordt het trouwens niet eens tijd voor een eigen Breaking Bad topic?

jowi

Ja inderdaad...
Spoiler

Jesse kan Gus en Mike nu gewoon afknallen en de schuld geven aan 'de kartel oorlog'... en dan of er uitstappen, of zelf de markt inpikken met Walter als cook... interesting...

HTR

Gisteren Dispicable Me gezien, wel een leuke film zeker aan te raden.

mradem

Citaat van: Kjelt op september 21, 2011, 11:49:52
Spoiler
Mooie gelegenheid voor Jesse om de hele boel netjes af te handelen of zullen we zeggen op te ruimen? Mike aangeschoten, Gus half vergiftigd beter kan het niet,
of zal hij toch Walter laten stikken en nu voor zichzelf gaan en de held van de dag spelen, zijn toekomst is dan wel veilig gesteld.
Wordt het trouwens niet eens tijd voor een eigen Breaking Bad topic?

Ik denk

Spoiler
dat hij ze gaat helpen. Jesse kan niet zonder dit wereldje en daar heeft hij hun wel bij nodig. Plus hij scoort hier natuurlijk punten mee ;)

Martijnst1990

Citaat van: mradem op september 21, 2011, 12:44:02
Ik denk

Spoiler
dat hij ze gaat helpen. Jesse kan niet zonder dit wereldje en daar heeft hij hun wel bij nodig. Plus hij scoort hier natuurlijk punten mee ;)
Dat denk ik ook. Hoe je het ook wend of keert, deze serie word beter en beter en blijft mij verrassen  8) En dan ook nog eens met een top soundtrack erbij!
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Skyfox

Net The Rock weer eens gekeken. Het maakt niet uit hoe vaak ik em zie, het blijft een dijk van een actiefilm die mij gewoon niet gaat vervelen  :pompom: Heerlijk!! Alleen heb ik het idee van de bluray dat het LFE kanaal wat te hard staat... Ach ja  :thumbs-up:
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

squeek

Niet vanavond maar zo dadelijk :

Return of the jedi met de volumeknop op Imax  :headbanging:
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Snutchz

Vanavond weer door met The X-Files  8)

S02/E7,8 en 9
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Skyfox

Gisteravond was ik begonnen aan Armageddon. Toen het vrouwtje begon te klagen over het geluidsvolume heb ik em maar weer afgezet. Tsja, als New York gebombardeerd wordt met stenen uit de ruimte dan hoor je dat wel... Zucht.
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12

Martijnst1990

Meet the parents: Little fockers staat nu op met een paar glaasjes Sambuca, anders word het niks ben ik bang (ik kan nogal slecht tegen de welbekende gênante momenten) :P ;D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Ronin79

Vanavond; Ajax - Twente, lijkt me logisch  ;)

blue-eyes

Deel IV van Star Wars afkijken.
Gisteravond op last van de vriendin SW af gezet, en iets anders moeten kijken op de TV: Voice of Holland. En ach, dat is een van de weinige programma's die ik ook wel leuk vind. Het spel tussen de heren is leuk ;)

En die Roel heeft 'm weer te pakken......... Wow, die Guy kon best zingen!
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Skyfox

Net Armageddon afgekeken. Vrouwtje is werken, dus kon tenminste degelijk volume opzetten. Wel lekker dat als Parijs verpulverd wordt dat je dat idee ook echt krijgt ipv een dat je denkt dat er een rotje afgaat.

Volgende keer deze film op de beamer kijken. De actie verdient een groot scherm!

snowbo

Panasonic TX-P65VT50 | Sonos Sub| Sonos ARC | 2x Sonos One SL - surround |

Snutchz

jowi

snowbo

Citaat van: Snutchz op september 24, 2011, 17:09:07
Jaaaaaaaaaaaaa  :pompom: ..waar?  :unsure:
Nieuwsgroepen Het is wel een DivX maar beeld kwaliteit is goed :))

snowbo

Citaat van: jowi op september 24, 2011, 17:24:57
Dexter begint zondag 2 oktober pas.
Joh hoe kan dit dan lol... :inlove: weet iig dat het geen fake is :pompom:

jowi

Is het geen trailer, of 'per ongeluk' de eerste aflevering van vorig seizoen? De term dvd screener vind ik ook een raar verhaal namelijk... anyway, het is geen HD dus ik wil het sowiezo niet zien die minderwaardige troep... :devil:

snowbo

Nee dit is niet een andere aflevering ben hem nu aan het kijken.. Heb alle 5 seizoenen gezien.. Dit is vervolg op de laatste 5 seizoenen.
Tsja ach dat het jou te min is, wil niet zeggen dat dat voor iedereen zo is :P

jowi

Het ziet er inderaad voor SD erg netjes uit, gewoon goed dvd materiaal. Wel apart hoor... het is inderdaad S06E01 :o
Ondanks dat wacht ik tot echt lekker met kijken tot volgende week de HD versie online staat ;)

JCL

NCIS stond er ook een dag eerder op. Ik vind het ook raar (bij pilots gebeurd het nog wel eens, Fringe: case and point) maar het gebeurd blijkbaar wel.