Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

ian en 2 gasten bekijken dit topic.

jowi

Ik kijk niet veel meer op dit moment... maar over een paar weken barsten alle nieuwe seizoenen weer los, en start er weer zoveel goeds dat ik er niet eens aan toe ga komen om alles realtime bij te houden denk ik :)

mradem

The Mechanic. Wel aardig, beetje zelfde niveau als Blitz. Geen blijvers verders.

ksi

Ben zelf een beetje Statham moe eigenlijk. Hoeveel films heeft hij de laatste 2-3 jaar wel niet gemaakt? Vele daarvan erg vermakelijk, maar inmiddels is het ook wel erg saai aan het worden. Met als ultieme Statham moehad Blitz. Als hij niet veel van dezelfde rollen had gespeeld lately is het best een vermakelijk film. Nu echter maar een 5/10.
Zelf trouwens als laatste Pirates 4 gekeken. Was ook niet echt een vernieuwende verhaallijn, maar wel weer mooi spektakel.

jasjenl

Vanavond eindelijk eens de nummer 1 film van IMDB gezien, nl. Shawshank Redemption. Hele mooie film, anders dan ik verwacht had (had meer een 'harde' gevangenis film verwacht, maar het is op zijn eigen manier uiteindelijk toch een soort van 'feel-good' movie, vond ik). Of het nu de beste film allertijden is (wat je zou verwachten op grond van die nummer 1 positie), dat weet ik nog zo net niet. Maar dat het een hele goede film is, dat zeker wel.
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

JCL

Citaat van: jasjenl op augustus 28, 2011, 02:53:56
Vanavond eindelijk eens de nummer 1 film van IMDB gezien, nl. Shawshank Redemption. Hele mooie film, anders dan ik verwacht had (had meer een 'harde' gevangenis film verwacht, maar het is op zijn eigen manier uiteindelijk toch een soort van 'feel-good' movie, vond ik). Of het nu de beste film allertijden is (wat je zou verwachten op grond van die nummer 1 positie), dat weet ik nog zo net niet. Maar dat het een hele goede film is, dat zeker wel.

Het is een hele beschouwende film. Het grappige is, ik had precies het zelfde als jij! Ik zat hem voor de eerste keer te kijken en had zo iets van mwah... Beste film ooit? Hoezo dan? Maar ik betrepte me erop dat ik er de dagen erna constant over aan het nadenken was. De film bleef maar in mijn gedachten, dat maakt hem juist zo goed! Het laat je niet los en elke keer als je hem weer ziet wordt hij weer een beetje beter. Het is echt een topper!

skank1

Final fringe seizoen 3 (2 afleveringen)
Man ik wil meer !
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

addy

Serenity.
Eindfilm van een te vroeg gestopte sf serie, Fire Fly.
Heeft maar een seizoen gedraaid en wegens tegenvallende cijfers zijn ze er mee gestopt, daar kreeg men later veel
kritiek op en daarom hebben ze er nog een speelfilm achteraan gemaakt.
Goeie film wel, ook weer met een open eind, dus een echt einde is er weer niet gemaakt, jammer.

djaxx

Best film ever, sowieso :) Raar dat je deze nu pas gekeken hebt!

mradem

Ik ga weer verder met Dexter. Goede serie!!

snowbo

Panasonic TX-P65VT50 | Sonos Sub| Sonos ARC | 2x Sonos One SL - surround |

skank1

HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+

Raymen

Gisteren bekeken.

Goed beeld en geluid, ook een zeer goede marvel

Wel een van mijn favorieten nu
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

JCL

Vrijdag Fast Five gezien. Beeld en vooral geluid is indrukwekkend! De film zelf is soms lachwekkend slecht, hoop dat ze er mee stoppen na dit deel. Deze actie slaat helemaal nergens meer op!

snowbo

Citaat van: skank1 op augustus 28, 2011, 14:50:59
Benieuwd hoe die is!
Idd goede kwaliteit beeld/geluid :pompom:
Wel entertainende film denk wel ff wachten op de sequal
Panasonic TX-P65VT50 | Sonos Sub| Sonos ARC | 2x Sonos One SL - surround |

squeek

Vanmiddag de ganse back to the future reeks er door gejaagd. Heerlijke trilogie blijft dit  :popcorn:
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

jasjenl

Citaat van: djaxx op augustus 28, 2011, 10:26:15
Best film ever, sowieso :) Raar dat je deze nu pas gekeken hebt!
Ja, op de één of andere manier was het er gewoon nog nooit van gekomen. Maar nu ben ik dus weer helemaal bij :)
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

evilniek

Een meesterwerk van regisseur Frank Darabont, een 'harde' gevangenis film misschien niet helemaal, maar echt gezellig is het ook niet, het gaat ook meer om de personages, en hoe 'Andy' op een creatieve manier weet te overleven in een vijandige omgeving. Om eerlijk te zijn vind ik dat je, met de term 'feel-good' movie, SR wel een beetje onrecht aan doet. Het is wel een beetje zo, maar het is toch meer dan dat. Dusss.
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

LittleNinja

Gisteren Xmen 1st Class...

Vanavond en de komende week helemaal niets! Alles is losgekoppeld... :-X

skank1

Citaat van: LittleNinja op augustus 28, 2011, 18:37:48
Gisteren Xmen 1st Class...

Vanavond en de komende week helemaal niets! Alles is losgekoppeld... :-X

en?

LittleNinja

En wat? Xmen? Leuk! Alles past weer in elkaar met de daarop volgende films. Een hoop dingen die verklaard worden. Ik vond het een prettige film.

skank1

Citaat van: LittleNinja op augustus 28, 2011, 19:08:40
En wat? Xmen? Leuk! Alles past weer in elkaar met de daarop volgende films. Een hoop dingen die verklaard worden. Ik vond het een prettige film.

;D

Onne

Net Taken gezien, vermakelijke actiefilm!!

skank1

Softpower

vandaag een paar maal woezelenpip gezien :nopompom: :D
Classe Audio CA-5100, CA-2200, SSP-800, CDP-300
B&W 805d (F), CMC (C), CM1 (R), PV1 (alles in wit)
Marantz UD7006, Rotel RC1070, Control4 HC300, Synology DS710+, DS207+, Axis 215PTZe
Audioquest Carbon/Chocolate (HDMI), King Cobra (XLR), Rocket 88 (LS, F/C), Type4 (LS R)
Pana 42VT30E

CoSo