Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

skank1

Lol ok

Sent from my GT-S5660 using Tapatalk
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

mradem

jowi

Citaat van: mradem op augustus 10, 2011, 21:32:59
Ben begonnen met Breaking Bad..
Excellent choice 8)

De eerste 20 minuten van seizoen 1, aflevering 1 kan wat taai zijn... dat je denkt is DIT het? Maar daarna begint het pas goed :D

mradem

Ik heb er 2 afleveringen opzitten en het bevalt goed. Heb 3 seizoenen liggen dus kan een week vooruit :).

modde239

Net (helaas) de laatste afl gekeken van de ijzersterke serie The Killing.....echt top acteurs.....Gaan kijken die serie ga je geen spijt van krijgen alleen dat hij na 13 afl klaar is....is wel jammer.....

modde239

Goed nieuws ik las net dat er een 2e seizoen aan komt... :clapping:

Tinus_

Citaat van: mradem op augustus 10, 2011, 23:32:27
Ik heb er 2 afleveringen opzitten en het bevalt goed. Heb 3 seizoenen liggen dus kan een week vooruit :).
Ik ben gisteren aan seizoen 3 begonnen en zit nu al op aflevering 4.  :D
rebuilding: Fezz Lybra 300B | Totem Sky Tower | NoName 12tc occ speakercable |

maximus79

Net aflevering s03-12 gekeken van Breaking bad. OMG wat een aflevering! En wat een goeie serie is dit!!!!!!! :pompom:

Spoiler
dat is die met het einde dat walt die drugsdealers omver rijd en daar door het hoofd schiet.
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC NZ500 | Adeo 120" | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: LG 77" | Bluesound Node 2

skank1

Welke soort is breaking bad?

Sent from my GT-S5660 using Tapatalk
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Tinus_

Citaat van: maximus79 op augustus 11, 2011, 19:55:47
Net aflevering s03-12 gekeken van Breaking bad. OMG wat een aflevering! En wat een goeie serie is dit!!!!!!! :pompom:

Spoiler
dat is die met het einde dat walt die drugsdealers omver rijd en daar door het hoofd schiet.
Ik heb nu net aflevering 10 gehad, dat was echt een langdradige zeikerige aflevering.  :nopompom:
Nu maar snel door naar 11.
rebuilding: Fezz Lybra 300B | Totem Sky Tower | NoName 12tc occ speakercable |

Grindtegel

Net gezien Dale & Tucker vs. Evil. Hilarische horror/comedy in de stijl van Shaun of the Dead. Echt gelachen met deze film, over 2 hillbillies die ten onrechte worden beschouwd als serial killers. Speciale vermelding voor de vrouwelijke hoofdrol, ene Katrina Bowden; mooiste buik van Hollywood  :wub:
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

modde239

Net gekeken naar The Grand echt geweldig een soort Woody Allen film..... :D

Maro

Citaat van: Grindtegel op augustus 11, 2011, 22:46:46
Net gezien Dale & Tucker vs. Evil. Hilarische horror/comedy in de stijl van Shaun of the Dead. Echt gelachen met deze film, over 2 hillbillies die ten onrechte worden beschouwd als serial killers. Speciale vermelding voor de vrouwelijke hoofdrol, ene Katrina Bowden; mooiste buik van Hollywood  :wub:

Denk dat ik die film ook maar eens ga scoren.  :wub:

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 818v3 * DSP 7200 -  Roon
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Ronin79

Tijdje geleden een paar stukjes van de film op de pc gekeken (ivm kijken of sync; beeld, geluid en ondertitels gelijk lopen).

Ik vond het wel vermakelijk. Een paar Rednex, die in een vreemde situatie terechtkomen.
Aanrader  ;)

snowbo

Citaat van: SillentWolf op augustus 13, 2011, 14:39:46
Tijdje geleden een paar stukjes van de film op de pc gekeken (ivm kijken of sync; beeld, geluid en ondertitels gelijk lopen).

Ik vond het wel vermakelijk. Een paar Rednex, die in een vreemde situatie terechtkomen.
Aanrader  ;)
wel ff je verstond op "nul" zetten  :-X

Vanavond draait hier: The King's Speech
Panasonic TX-P65VT50 | Sonos Sub| Sonos ARC | 2x Sonos One SL - surround |

MVG

DVDGuy

Vanavond om 18:45 uur Twente - AZ en vervolgens om 20:45 uur Feyenoord - Roda JC en daarna waarschijnlijk nog een filmpje  8)
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

mradem

Ik denk Breaking bad verder kijken.

Ronin79

@ Snowbo

Citeerwel ff je verstond op "nul" zetten

Voor de meeste hier, moet dat te doen zijn  :P  ;)

painore

Zojuist gekeken:

Best een leuk filmpje :)
Tannoy Mercury F3, Tannoy MR B/eye, Tannoy MC B/eye, Onkyo TX-SR608, Klipsch SUB-10, InFocus X9, 80" 16:9 Kingpin scherm

LP collectie: http://www.discogs.com/collection?user=Painore

mradem

Ook nog The Green Hornet gekeken. Vond er niet zoveel aan.

Sonic Circle

Vanmiddag: Pirates of the caribean - the curse of the black pearl op BD.
Genieten natuurlijk.

Net: Any given sunday op DVD.
Film met veel goede momenten. Vooral de speech van Al Pacino voordat de playoffs beginnen. Wat een acteur.

frankp

Citaat van: Maro op augustus  8, 2011, 00:52:08
Vond Blitz wel een goed geslaagde mix van aktie, detective en droge One-liners. Ruim voldoende met ook een erg mooie surround mix.

Gisteravond gezien en ik moet ook zeggen dat ik het een geslaagde film vond. Weer eens een andere Statham...

snowbo

Citaat van: snowbo op augustus 13, 2011, 15:14:59
wel ff je verstond op "nul" zetten  :-X

Vanavond draait hier: The King's Speech

Goed verhaal en een goede film..

Citaat van: SillentWolf op augustus 13, 2011, 17:37:05
@ Snowbo

Voor de meeste hier, moet dat te doen zijn  :P  ;)
LoL.. *no comment*
Panasonic TX-P65VT50 | Sonos Sub| Sonos ARC | 2x Sonos One SL - surround |

jowi