Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

modde239

Citaat van: skank1 op juli  1, 2011, 14:07:50
Gisteren the other guys gezien
2/10 meer maak ik er niet aan vuil, zelfs niet uigezien, gestopt na een uur

Same here.....heb hem na 20 minuten uitgezet wat een draak van een film zeg...... :(

modde239

Net gezien Sinners & Saints (2010) verrassend goede film met voornamelijk onbekende acteurs maar zeker de moeite waard...

Ronin79

Ik heb er wel een stukje van gezien op de PC.
Lijkt mij wel een aardige film ....... de acteurs komen mij wel bekend voor  :P.

(oa. Jean Patrick Flamery  - Boondock Saints)  ;)

DVDGuy

Ik zou Tom Beringer toch geen onbekende acteur willen noemen; geen A-acteur, maar niet onbekend ( Filmography )
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

modde239

Citaat van: DVDGuy op juli  2, 2011, 10:31:09
Ik zou Tom Beringer toch geen onbekende acteur willen noemen; geen A-acteur, maar niet onbekend ( Filmography )

Er zaten ook wel bekende acteurs in alleen het gros was mij onbekend.....

HTip

Deze avond weer een heerlijk vertoeven geweest in de HT. Disk 2 van FotR afgekeken en dat was weer een belevenis. De Argonaths kan je bijna aanraken, zoveel detail en diepte. Geluid is fenomenaal. In de Minis of Moria met de Balrog :o :o :o

Daarna om nog even tot rust te komen... Michael Buble - Caught in the act. Wat een prachtig concert. Echt referentiemateriaal, wat nóg beter werd na 1 keer in de Nespa.

Leuk voorproefje op morgen. Dan mag ik weer bijna de hele dag :pompom:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Ronin79

@ DVDGuy

Tom had ik idd. expres niet genoemd, ik mag aannemen dat iedereen die wel eens TV of een film kijkt ... die man wel kent  ;)

Peerless Monster

The Thin Red Line...
Wat een prachtige muziek ook... Top film.
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Classé CA-400  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Dual CS510 of Technics SP-10

djaxx

Seven pounds nog eens bekeken. Blijft mooie film.

Ronin79

The Nine Lives Of Chloe King S01E03.

modde239

Japanse scifi film Space Battleship Yamato (2010) vond hem redelijk goed..... :popcorn:

squeek

Gisteren avond after life gezien met Liam Neeson. Behoorlijk goeie film met een ziek duister sfeertje. Enkel was het einde wat voorspelbaar.

Vanmiddag the green hornet kijken, ben benieuwd.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Zaagstra

Gisteravond R.E.D. gekeken met een vriend. Het vrbaast me nog dat de buren niet geklaagd hebben over ons gebulder.

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

Shadowfox

gisteren de bd van rango gezien.
man man wat een traktatie zeg. beeld geluid verhaal.....weer een topper in de animatie. 10/10

daarna insidious gekeken. eindelijk eens een enge film die boeiend bleef. verhaal liep lekker vlot door met goed acteerwerk. 8/10

Ronin79

Rango heb ik gisteren nog een stukje van gezien op de PC (kijken of beeld (1080p), geluid en subs synchroon lopen)
Hij ziet er inderdaad erg goed uit. Binnenkort ook maar eens gaan kijken.

DVDGuy

Gisteravond het eerste deel van in totaal 5 gekeken en dat was niet verkeerd  :thumbs-up:

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Skyfox

Net een uurtje van I am number four gezien. We waren beide nogal moe, dus ff afgezet en vanavond verder.

Ook voor vanavond: drive angry. Lijkt me een lekkere b-film.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

skank1

HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

oud_account_1

"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

evilniek

Citaat van: HTip op juli  2, 2011, 23:23:54
Deze avond weer een heerlijk vertoeven geweest in de HT. Disk 2 van FotR afgekeken en dat was weer een belevenis. De Argonaths kan je bijna aanraken, zoveel detail en diepte. Geluid is fenomenaal. In de Minis of Moria met de Balrog :o :o :o

Vast niet zo bedoeldt denk ik, maar kon er hartelijk om lachen. Heel toepasselijk.  :clapping:
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

Techno

snowbo

Largo Winch (Tome 2) staat nu op..
Panasonic TX-P65VT50 | Sonos Sub| Sonos ARC | 2x Sonos One SL - surround |

modde239

Citaat van: snowbo op juli  3, 2011, 22:40:20
Largo Winch (Tome 2) staat nu op..

Ga ik vanavond ook kijken ben benieuwd....

modde239

Net gekeken en vind het een aanrader..... :popcorn:

snowbo

Citaat van: modde239 op juli  4, 2011, 01:29:01
Net gekeken en vind het een aanrader..... :popcorn:

Jupz vond hem ook wel entertaining ;D.. Zaterdag btw 1 episode van "The Walking Dead gezien", bij een maatje gezien.
Lijkt me ook wel aardige serie.
Panasonic TX-P65VT50 | Sonos Sub| Sonos ARC | 2x Sonos One SL - surround |