Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Perfectionist

Gisteavond RED gekeken, humorvol en spannend.
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

Shadowfox

Net klaar met tron....WOW wat een spektakel zeg. Menig beamer eigenaar zal met open bekkie zitten kijken  :laugh:
Veel imax scenes met wonderschoon beeld en een geweldig audio soundtrack.

En het verhaal...ach dat zit ook wel goed.

beeld 10
geluid 10
verhaal 6.5

Ronin79

Vanavond: Ajax kijken .... ik heb er zin in.  ;)

maximus79

Citaat van: Shadowfox op maart 10, 2011, 12:55:38
Net klaar met tron....WOW wat een spektakel zeg. Menig beamer eigenaar zal met open bekkie zitten kijken  :laugh:
Veel imax scenes met wonderschoon beeld en een geweldig audio soundtrack.

En het verhaal...ach dat zit ook wel goed.

beeld 10
geluid 10
verhaal 6.5

Ik heb deze ook gekeken op blu-ray, ik vond er veels te veel laag in zitten, ik heb me sub een stuk zachter moeten zetten. 
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC NZ500 | Adeo 120" | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: LG 77" | Bluesound Node 2

Teejoo

Citaat van: Perfectionist op maart 10, 2011, 12:39:55
Gisteavond RED gekeken, humorvol en spannend.
Ik ook afgelopen avond. Erg coole geluidsmix!

Perfectionist

Citaat van: Teejoo op maart 12, 2011, 00:38:04
Ik ook afgelopen avond. Erg coole geluidsmix!

Inderdaad goed geluid! Verder vandaag gekeken Five minutes of Heaven met Liam Neeson over de IRA/UVF.
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

jowi

Fight Club 8) Helena Bonham Carter, zelfs als ze er zo afgetrapt uitziet :wub:

Ronin79

2 Afleveringen van Vampire Diaries Season 1 (Episode 9 en 10), en Dexter Season 3 Episode 6 gekeken.
Straks Ajax - Willem 2  ;)

Wazp

Citaat van: SillentWolf op maart 13, 2011, 03:21:11
2 Afleveringen van Vampire Diaries Season 1 (Episode 9 en 10), en Dexter Season 3 Episode 6 gekeken.
Straks Ajax - Willem 2  ;)

"Straks"  8)
Is Willem II - Ajax trouwens  ;)

Kijk een zooitje tv-series waar ik mee achter ben geraakt. Paar episodes van Criminal Minds en House  :)

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

jowi

Citaat van: Snutchz op maart 13, 2011, 10:32:06
Meatboy Bob ..met z'n dikke jetsers  8)
Nou... doe mij die Marla Singer dan maar hoor :D

Wat me wel opviel nu ik deze film voor het eerst met de Arcam 600 'zag' dat de dynamiek in de film enorm is. Vooral het stuk dat hij in het vliegtuig zit en fantaseert over een crash met een ander vliegtuig... Het volume stond niet eens zo hard maar man man man wat een geweld ineens... je zat er letterlijk middenin, echt een gevoel van paniek wat over je heen kwam... erg fraai.

Ronin79

Robbert54

Citaat van: jowi op maart 13, 2011, 10:42:47
Nou... doe mij die Marla Singer dan maar hoor :D

Wat me wel opviel nu ik deze film voor het eerst met de Arcam 600 'zag' dat de dynamiek in de film enorm is. Vooral het stuk dat hij in het vliegtuig zit en fantaseert over een crash met een ander vliegtuig... Het volume stond niet eens zo hard maar man man man wat een geweld ineens... je zat er letterlijk middenin, echt een gevoel van paniek wat over je heen kwam... erg fraai.
had ik ook! verder gewoon een erg goede film. Jammer dat Edward Norton niet meer films maakt. Goede acteur
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

-chiel-

De buren zijn weg dus nu tijd voor Tron! :popcorn:

maximus79

Citaat van: -chiel- op maart 13, 2011, 14:47:58
De buren zijn weg dus nu tijd voor Tron! :popcorn:

Kun je laten weten wat je van het laag vond. dank je.
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC NZ500 | Adeo 120" | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: LG 77" | Bluesound Node 2

LittleNinja

Vanmorgen ook TRON LEGACY gezien.

Heerlijke soundtrack! Goed beeld ook. Het verhaal kon mij niet continu er bij houden, maar dat zal voor veel mensen anders zijn.

Wat betreft het laag, was voldoende aanwezig maar nooit dusdanig overdreven dat het stoorde tov de rest van het geluid.

Ronin79

Willem 2 - Ajax aan het volgen (is nu rust).

Wat een draak van een wedstrijd.

Gisteren heeft Maarten Stekelenburg zijn duim gebroken, en toen zei ik al tegen mijn vriendin;
Als verhoeven al die 2 maanden (zolang is Maarten uitgeschakeld) moet keepen, gaat dit ons de Beker, de strijd om het kampioenschap en wellicht
de kwart finale in Europa kosten.

En wat denk je wat er gebeurde; Ajax staat met 1 - 0 achter.  :mad:
Ongelooflijk wat een blunder van Alderweireld en Verhoeven. Verhoeven is geen Ajax keeper .. maar wat moet je dan.
Vermeer is bezig met weer fit worden en Maarten is uitgeschakeld. Hopelijk is hij er wel bij in Mei tegen Twente, anders kun je
met Verhoeven op goal, wat ik al aangaf; de beker ook vergeten.
Daarnaast hou ik mijn hart vast voor aankomende Donderdag. Ajax moet dan namelijk de return van de Uefa League spelen in Moskou.

Effe gauw de kleine verschonen, en dan maar weer verder kijken.

JohanH

Dadelijk eens kijken, heb nog een aantal staan die ik nog moet afkijken. :P

-chiel-

Citaat van: maximus79 op maart 13, 2011, 14:53:47
Kun je laten weten wat je van het laag vond. dank je.
Ik zat te schudden in mijn stoel, ik heb hem op een onbehoorlijk volume gekeken en had het idee dat de hele aanbouw bewoog.
De beeld en geluidsbeleving waren echt super, het verhaal eigenlijk helemaal ruk!

maximus79

Citaat van: -chiel- op maart 13, 2011, 17:06:09
Ik zat te schudden in mijn stoel, ik heb hem op een onbehoorlijk volume gekeken en had het idee dat de hele aanbouw bewoog.
De beeld en geluidsbeleving waren echt super, het verhaal eigenlijk helemaal ruk!

Ik vond hem ook vrij extreem qua bass. En het verhaal leunt inderdaad op deel 1. Maar wat een plaatjes!!!! Alleen jammer dat je altijd kon zien dat zijn hoofd geanimeerd was.

-chiel-

Na al het bas-geweld, nu een ander genre.

Black swan.

celerontje

Die heb ik gisteren in de bioscoop gezien, wat een ervaring zeg, die film was zo intens en heftig dat ik er hevige koppijn aan overhield! :o
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

-chiel-

Citaat van: celerontje op maart 13, 2011, 17:51:12
Die heb ik gisteren in de bioscoop gezien, wat een ervaring zeg, die film was zo intens en heftig dat ik er hevige koppijn aan overhield! :o
Nou zeg, die was zeker zwaar. Ik dacht een film over ballerina's, hoe heftig kan het zijn.....
Wellicht dat het vele onrustige (hand) camerawerk ook wel een oorzaak van je koppijn was.

Ronin79

Het word misschien een beetje saai:

Moeder de vrouw lag al wat vroeger op bed, en had de kleine bij haar genomen, omdat ze niet kon slapen.
Ondertussen heb ik in de woonkamer weer wat afleveringen van; Vampire Diaries S1 Episode 11 t/m 13 gekeken.

Heerlijke serie, ik hou gewoon van zulke series  ;)

maximus79

Black Swan gekeken op Blu-ray.

Film: 9
Beeld: 7
Geluid: 9