Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Raymen

Net klaar met i spit on your grave.

Zeer goede film, soms lekker hard, maar vooral aangrijpend,

Niet voor met de kids in iedergeval  ;)
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Kjelt

Zondag deze eens gekeken, had er helemaal niets van verwacht maar het viel me 100% mee, zelfs mijn vriendin heeft ondanks dat ze niet van shoot m ups houdt deze film uitgekeken vanwege het hoge drama gehalte,
aanrader voor een avondje als je niet wilt nadenken. 7/10

Ronin79

Is idd best wel een leuke film.  ;)

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Snutchz

Vind 't sowieso niks.. maar in één oogopslag lees je al gauw Farter  :plain:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

djaxx

Ronin79

Dat wou ik nou net zeggen. Lekker weg kijk film.
Ik vond hem in ieder geval leuk.  ;)

Snutchz

Ik meende Billy Bob ooit in 'n interview gezegd te hebben, alleen nog in kwaliteits films te willen spelen  :bored:

Grindtegel

Toen had ie zeker nog poen zat  :P
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Snutchz

idealen verdwijnen naar gelang men ouder wordt.. gwn hup overboord... graaien... levensstijl intact willen houden.. smeerkonten zijn 't  :bored:

LittleNinja

Citaat van: Snutchz op maart  8, 2011, 10:28:25
Farter  :sigh:

Dat las ik dus ook... :D

Laatst The Mechanic gezien en ik vond hem eigenlijk best leuk. Nee, geen echt verhaal, maar dat weet je vooraf al..

Snel een keer Farter en The Next 3 Days kijken dan maar.

Raymen

Farter vond ik wel lekker,

The NeXT 3 days was heel goed, zat goed in elkaar.

Het weekeindeook tangeld gezien, verbluffende animatie.

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Ghosty J

Faster is het ;)
Citaat van: LittleNinja op maart  8, 2011, 17:20:47
Dat las ik dus ook... :D

Laatst The Mechanic gezien en ik vond hem eigenlijk best leuk. Nee, geen echt verhaal, maar dat weet je vooraf al..

Snel een keer Farter en The Next 3 Days kijken dan maar.
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

bmateijsen

Faster was ok, maar niet heel geweldig. Eigenlijk heel voorspelbaar, dus wat mij betreft een zaadeind.

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

LittleNinja

I know..

Citaat van: Ghosty J op maart  8, 2011, 18:14:40
Faster is het ;)

Tangled is inderdaad leuk. Leuke humor er in, net als in Megamind trouwens!

Citaat van: Raymen op maart  8, 2011, 18:13:19
Farter vond ik wel lekker,

The NeXT 3 days was heel goed, zat goed in elkaar.

Het weekeindeook tangeld gezien, verbluffende animatie.

Mvrg,
Raymen

Raymen

Ja megamind was ook top, ook megamind het 15 minuten durende filmpje,wat uit is

Geweldig

Mvrg,
Raymen

HTip

Gisteren Hellboy 1 en vandaag Hellboy 2. Gave films met erg goed beeld en geluid. Zeker het laatste deel, waarbij je middenin de actie zit. Versterker moest 3dB zachter ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Perfectionist

Haar naam was Sarah. Indrukwekkend.
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

Grindtegel

Net gezien: The Fighter. Zo dat was me even genieten, had al wel verwacht dat ie best aardig zou zijn maar wat een fantastische film zeg! Christian Bale is echt waanzinnig als de aan lager wal geraakte held van de buurt, maar ook de hele familie (lees moeder en zussen) zijn knettergek, daar kan de familie Tokkie nog wat van leren. Van begin tot het eind genoten, drama, humor, aktie alles zit er in en dan te bedenken dat het nog waar gebeurd is ook, echt ongelofelijk (al zal er best wel wat aangedikt zijn door Hollywood). Mark Wahlberg speelt zijn rol ook met verve en is natuurlijk perfect gecast. Ik vraag me af welke film deze gaat verbeteren dit jaar. Tot nu toe de beste die ik in maanden heb gezien.

Toppertje!!
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Ronin79

Het is dus een goede film ?

Ik had hem vanochtend al binnen gehaald ... als we binnen kort ergens tijd hebben, zal ik hem eens kijken.
Net zoals de nieuwe Tron  8)

Kjelt

Citaat van: Perfectionist op maart  9, 2011, 00:49:08
Haar naam was Sarah. Indrukwekkend.
Nou, een woord: wow, een film waarna iedereen zo'n beetje stil is.

Snutchz

Citaat van: SillentWolf op maart 10, 2011, 02:31:47
Ik had hem vanochtend al binnen gehaald ... Net zoals de nieuwe Tron  8)
vuile piraat! ..schavuit! ..op de loopplank! ..voor de haaien! >:(

Ronin79

Ik betaal ervoor ... telt dat ?  ;D

De film is voor mijn mediaspeler bedoelt. Natuurlijk wel de 1080p (Bron: Retail) versie met NL subs.  ;)

Daarnaast heb ik  oa. waarschijnlijk meer orginele Retail films en games dan menig HT Forum member.
Met andere woorden; ik koop genoeg ... en wat dan nog als ik wel eens wat download ?
Daarbij is het downloaden van films / series en muziek geheel legaal.

Kort samen-gevat; I dont give a shit  :P