Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

HTip

Eindelijk na maanden geen film kunnen kijken afgelopen weekend Inception en Avatar.

Nu... Toy Story 3 :wub:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Ronin79

Misschien wat Dexter Season 5 afleveringen.
Maar dat licht eraan.

Blijft trouwens een top serie.  ;)

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

-chiel-

Citaat van: SillentWolf op februari 21, 2011, 19:43:07
Misschien wat Dexter Season 5 afleveringen.
Maar dat licht eraan.

Blijft trouwens een top serie.  ;)

Inderdaad een top serie, jammer genoeg allemaal al gezien :(
Ik ga mezelf nu troosten met Californication... :)

Ronin79

Jammer .... Dexter is vanavond (helaas) niet door gegaan.
De kleine was wat lastiger.

In plaats daarvan heb ik net 2 afleveringen van Fringe Season 3 gezien (Episode 3 + 4).

Ook een goede serie  ;)

jowi

Californication 1080i S04E06 en nu Björk Live in Cambridge DVD 8) i'm the hunter oeeeemmmm i'm going hunting... oemmmmmmm doet de sub :D

Ronin79

Gisteren:

Voetbal International (uitzending gemist), Fringe S3 Episode 5 (HD), Transformers Prime E07 (HD), Star Wars Clone Wars S01, E01 en E02 (HD)

Wellicht vandaag (straks); Spartacus: Gods Of The Arena. E05. (HD)

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

Citaat van: Snutchz op februari 23, 2011, 14:57:07
Fincher en Stone.. what can I say  8)
wallstreet 2 krijgt toch aardig wat commentaar. zelf maar eens kijken.

vanavond, maar gewoon Criminal Minds op tv
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

haalt 't niet bij 't origineel... maar is best vermakelijk... iets te zoet einde... zijn we gewend  :satisfied:

erwinh

The Pacific. Beeld is erg goed, enorm scherp. Het geluid is nog beter, bij die regenbuien in de tropen heb je het idee dat je zelf ook zeiknat wordt  ::).
Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

frankp

Voor vanavond een avondje "aliens" met eerst:

en daarna

DVDGuy

Boek heb ik werkelijk in één adem uitgelezen; ben benieuwd naar de film

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

frankp

@dvdguy

Dat wordt genieten, erg mooie film, maar als zo vaak: het boek is beter!!

jowi

Citaat van: frankp op februari 25, 2011, 16:10:43
Voor vanavond een avondje "aliens" met eerst:

en daarna

Cool, de bluray van Skyline zit ik met smart op te wachten 8)

frankp

Het is eigenlijk niet echt helemaal de blu-ray, maar het komt aardig in de buurt en ik kan niet langer wachten  ;D
De bron is: Skyline.2010.1080p.bluray.rc.x264.dts-timpe

Snutchz

Is dat niet die flick die toen bestempeld is als "one of the worst movies of 2010" ..?  :hehe:

jowi

Citaat van: frankp op februari 25, 2011, 20:08:53
Het is eigenlijk niet echt helemaal de blu-ray, maar het komt aardig in de buurt en ik kan niet langer wachten  ;D
De bron is: Skyline.2010.1080p.bluray.rc.x264.dts-timpe
Die x264-tjes blijf ik meestal ver vandaan, ik wacht wel op een untouched, niet re-encoded 1:1 copy... dan nog maar even wachten ;)

DVDGuy

Citaat van: frankp op februari 25, 2011, 17:28:11
@dvdguy

Dat wordt genieten, erg mooie film, maar als zo vaak: het boek is beter!!

Inderdaad; aardige film, maar hij haalt het absoluut niet bij het boek
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

frankp

@jowi

Nou wacht maar niet op de full blu-ray. Niet de moeite waard aangaande beeld en geluid.
De film zelf is redelijk, maar niet veel meer dan "1,5 uur een filmpje kijken".

HTip

Gisteren 2012. Hadden we al gezien, maar niet na alle upgrades. Blijft wel een gave film, niet om het verhaal om de beleving. Geluid is angstaanjagend goed. Je hebt af en toe echt het idee dat je kamer in elkaar valt :o Beeld is ook goed, maar heeft af en toe last van wat ruis. Dat zien we met onze nieuwe beamer ook weer meer ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

raMniv

Vanavond The Town,

nu begonnen met Prison break seizoen 1.
"Better to write for yourself and have no public than to write for the public and have no self"

frankp

@Htip

Meestal delete ik films nadat ik ze heb gezien, maar 2012 is, samen met The day after tomorrow, een van de weinige films
die op mijn schijf blijven staan.
Ik moet je gelijk geven dat je ze inderdaad niet om het verhaal moet kijken, maar die beleving.....brrrr (en dat zal bij jouw nog wel
vele malen intenser zijn dan bij mij thuis).

JohanH

Vanavond ga ik mij eens wagen aan the Social Network, schijnt een goeie film te zijn heb ik al van meerdere gehoord. :)