Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

audiosurfer en 1 gast bekijken dit topic.

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Ronin79

:blink:

Voor de vrouw neem ik aan.

De mijne houd meer van het betere beuk, schiet en knokwerk  ;)

erwinh

Gisteren Iron Man2 gekeken. Wat een hopeloos vehikel is dat zeg. Toch wel de slechtste film die ik dit jaar gezien heb. Geluid was goed, fantastisch zelfs. Maar verder ging die film echt nergens over. Mickey Rourke is een karikatuur van zichzef. Puur slecht! Bespaar je de moeite wat mij betreft.
Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

mradem

2 Afleveringen van the Pacific BD zitten kijken. Ziet er allemaal weer erg lekker uit.

oud_account_1

De meeste series vind ik na een paar afleveringen niet interessant meer, maar ik heb afgelopen week diverse afleveringen van 'The Good Guys' gezien, erg grappig.
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

JCL

Knight and Day gezien.

Wat zullen we er van zeggen... Beeld was prima, geluid was redelijk (miste dynamiek), film was net niet zó bagger dat ik hem heb uitgezet. Gelukkig zag mevrouw Diaz er leuk uit :wub:

Ronin79

Dat idd.  ;)

best wel een vermakelijke film ... niet de beste maar wel leuk.

JCL

Soms gewoon lachwekkend slecht, auto scene op de snelweg bijvoorbeeld. De film bevat ook heel veel gaten, dat je denkt van, wat is er nu precies in de tussentijd gebeurd?

Ronin79

Het is idd. niet de meest intelligente film, maar op zich zelf vond ik het verhaal wel leuk / aardig gevonden.
Lekker voor een avondje hersenloos televisie kijken. Heerlijk ontspannen, onderuit op de bank ... en kijken maar.

eddy135

Mijn (voorlopig?) hoogtepunt in de zoektocht naar de slechtste film heb ik afgelopen weekend bereikt met Tycus, van en met Dennis Hopper...
Was toch een respectabele acteur/regisseur, dacht ik?!? :-\

NOT!

Schijfje is zo de prullebak in gegaan, wat een waardeloze film was dat!
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Ronin79

Armored gekeken. Aardige film  ;)

Morgen ochtend / vroeg in de middag zal ik de tweede aflevering van; Walking Dead gaan kijken (op de PC)

Former member 78

Citaat van: erwinh op november  7, 2010, 19:07:20
Gisteren Iron Man2 gekeken. Wat een hopeloos vehikel is dat zeg. Toch wel de slechtste film die ik dit jaar gezien heb. Geluid was goed, fantastisch zelfs. Maar verder ging die film echt nergens over. Mickey Rourke is een karikatuur van zichzef. Puur slecht! Bespaar je de moeite wat mij betreft.

Is gewoon een aardige film, om lekker op de bank te kijken ;)

djaxx

Ronin79

Net; The Walking Dead Episode 2 gekeken.

Leuke serie.  ;)

Former member 78

Toy story 3 is net afgelopen hier.

Leuke film, met een waanzinnig scherp beeld.

Marsh

Net klaar met Sin City. Weer een geweldige ervaring.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

djaxx

Citaat van: Snutchz op november 11, 2010, 12:00:24
Dexter S04 E01+02+03  8)

Debeste reeks voor mij de vierde. Ik zit s05ep 6, ben beetje teleurgesteld tot nu toe.

Snutchz

Je kunt je voorstellen dat na 'n poosje de rek er wel zo'n beetje uit is..  :(

Ronin79

Het blijft in ieder geval een leuke serie.
Ik vraag mij alleen af, of ooit Debra of Rita (misschien wel zijn werk) er achter gaat komen; wat hij is.
Of in ieder geval een vermoeden krijgt. Dat zal dan wel een spannend seizoen worden  ;)

Ben bij Season 4. Aflevering 1 had ik een paar weken geleden gekeken.

JCL

Citaat van: Snutchz op november 11, 2010, 12:43:25

Ligt eraan. Ik ken Dexter niet, maar ik ken wel een aantal series die steeds beter worden naar mate er meer seizoenen van komen. O.a. Criminal Minds wordt nog altijd met de aflevering beter (zitten nu in seizoen 6) en NCIS gaat toch ook nooit vervelen (seizoen 8).

eddy135

Citaat van: Snutchz op november 11, 2010, 12:43:25

S4 is duidelijk minder dan S1 & S2, beetje zelfde niveau als S3, naar mijn idee.
Richting het einde wordt S4 wel beter: volhouden jongens,  ;)
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

djaxx

Citaat van: SillentWolf op november 11, 2010, 12:46:09
Ik vraag mij alleen af, of ooit Debra of Rita (misschien wel zijn werk) er achter gaat komen; wat hij is.

Altijd leuk om zulke dingen te lezen als je al wat verder zit  :devil: