Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

treky22

Slokt nogal wat ruimte op, die dl-br's  :-X

Gisteren ook naar dispicable me geweest, alleen dan wel de NL versie voor ons mannetje hier.
Leuke film  :thumbs-up

Vanavond staat op de planning:
- Om 20:00 online winter-competitie (Forza 3) bij 360Racing.nl
- Daarna waarschijnlijk met m'n vrouwtje een aflevering Glee
- Als afsluiter: Of Green Zone, Of Shutter Island
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

HTip

Citaat van: The Vampire op oktober 31, 2010, 16:59:14
ook nog niet te downloaden volgens mij ;) Sommige mensen gaan nog gewoon naar de bioscoop Philip :D
:unsure: ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

squeek

Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

HTip

Citaat van: squeek op oktober 31, 2010, 17:51:28
Toch niet zo'n ht en dan downloads bekijken of wel  :omg:
:D Ik heb niet eens de apparatuur om dat te kunnen, dus don't worry... BD's al the way!! ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

squeek

Citaat van: HTip op oktober 31, 2010, 19:04:41
:D Ik heb niet eens de apparatuur om dat te kunnen, dus don't worry... BD's al the way!! ;)

Respect bro  O0
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Ronin79

Ip Man 2 en Iron Man 2 gekeken (UK Retail BR)

Ip man 2 ... zeer goede Martial Arts film, een van de beste dit jaar.
Iron Man 2 ... heerlijke vermakelijke film.

Alleen blijft het mij (ook mijn vriendin) opvallen dat de disk loader (Oppo 83 SE NF), aardig hoorbaar is met BR afspelen.
Van de week eens een oudere Bluray opzetten, eens kijken of dat dan ook zo is.
De beta firmware kan ik er ook wel opzetten. Mocht dit zo blijven, moest ik contact opnemen met de import-winkel.

Het duurt allemaal wat lang met BR kijken ... dat komt omdat ik ook de HDX vol met films heb staan.
Je kunt immers niet alles tegelijk kijken  ;)

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Grindtegel

Net gezien Scott Pilgrim vs the World, zeer vermakelijke film die eigenlijk niet in een hokje te stoppen is. Het is een soort van superhelden/comedy/aktie/romantiek/videogame/fantasy film met zeer veel muziek erin. De super agressieve soundtrack is ook erg indrukwekkend. Een van de meest originele films van de afgelopen jaren maar je moet er wel van houden. Michael Serra is natuurlijk weer briljant in zijn rol als sullige superheld/bassist.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

celerontje

Citaat van: HTip op oktober 31, 2010, 19:04:41
Hoho, Sintel was ook een download. ;) (maar 't is wel een hoop gedoe om het juist te encoderen en te branden ;D)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: celerontje op oktober 31, 2010, 23:30:04
Hoho, Sintel was ook een download. ;) (maar 't is wel een hoop gedoe om het juist te encoderen en te branden ;D)
Was inderdaad erg mooi, maar veel te bewerkelijk voor mij ;)
Showcase - Topic

Jimmy Conway

Citaat van: Grindtegel op oktober 31, 2010, 23:17:03
Net gezien Scott Pilgrim vs the World, zeer vermakelijke film die eigenlijk niet in een hokje te stoppen is.

Whaaaaa, de underdog die held wordt, niet echt vernieuwend  :P :P :P
-Scott Pilgrim vs the World
-Defendor
-Youth in Revolt
-Kick-Ass
-Pineapple Express
-Spiderman
-Back to the Future
-etc.

Grindtegel

heb je hem al gezien? deze film is echt niet met de films te vergelijken die je net opnoemt.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Grindtegel

Net klaar met Knight and Day; aardige aktie/comedy niks speciaals maar pretendeert ook niet meer te zijn dus prima vermaakt en Cameron ziet er errug lekkah uit in d'r bikini  :happy:

Daarna de pilot gezien van een nieuwe serie waar ik al lang naar uit keek, te weten The Walking Dead. Ik was al jaren fan van de comics die nu zijn omgezet in een tv serie. Er gaaf begin met lekkere smerige zombies en gore, wat wil een horror liefhebber als ik nog meer (behalve nog meer van dat!)  :P Ben benieuwd of deze serie een vol seizoen krijgt van de tv bonzen, zombies zijn natuurlijk aquired taste en niet echt commercieel lijkt me, ik hoop dat ik het verkeerd heb.

HTip

Gisteren een musical gekeken... nou ja geluisterd, maar het leek alsof we naar een podium aan het kijken waren. Het was de SACD van Jeff Wayne's War of the Worlds.

Wat een prachtige opname en spannend verhaal. De film van Tom Cruise is ook indrukwekkend en redelijk gebaseerd op het hoorspel, maar de musicalversie pakt je door de uitgekiende muziek en sfeer.

We hebben zonder pauze 1,5 uur genoten en wat kan die sub laag :o
Showcase - Topic

Ronin79

Gister avond; Knight And Day gekeken.
Vermakelijke film.

Grindtegel

foutje

Raphie

Russel Crowe Robin Hood, ik zag een beetje te veel Gladiator shine through.... maar wel ok voor de zondagochtend in bed...
JBL PRX Power!

Ronin79

Ajax - Ado gekeken (in HD)

Wat moet ik ervan zeggen  :-[

celerontje

Ach, 't beeld was toch goed? HD nog wel! (wat zeiken die mensen van tegenwoordig toch! :P)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ronin79

Het beeld was idd. prima, niets mis mee.

Alleen als Ajax fan baal je wel van het feit .... dat ze verdiend verloren hebben.
Op naar de volgende wedstrijd  (a.s Donderdag) ;)

DVDGuy

Citaat van: SillentWolf op november  7, 2010, 14:31:09
Ajax - Ado gekeken (in HD)

Wat moet ik ervan zeggen  :-[

Me 2  

:D
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Ronin79

Van Ajax kant gewoon niet goed.
Passes kwamen niet aan, voorzetten waren niet goed ... en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Kan gebeuren.
Maar ze moeten de aankomende wedstrijd (KNVB beker) wel gaan winnen, al moet dat volgens mij geen probleem zijn  ;)

jowi

Gisteravond Saturday Night Live S36E05, Fringe S03E05 (Amber 31422), Big Bang Theory S04E07 (The Apology Insufficiency) en nog een paar afleveringen van de betere britse comedies 'Man Stroke Woman' en 'Smack The Pony' :D

Vanavond F1 kijken geloof ik.

HTip

Showcase - Topic

jowi

Gelukkig zat ik een beetje te zappen want ik zou echt pas om een uur of 7 op zoek zijn gegaan :o