Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

skank1

Citaat van: celerontje op oktober 16, 2010, 15:42:24
Zucht... sowieso... (da's de enige correcte spellingswijze) ;)
ni muggeziften :p
of is het muggenziften?
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

jowi

ni? Probeer dan op z'n minst echte woorden te gebruiken...

skank1

HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+

skank1

Citaat van: jowi op oktober 16, 2010, 15:46:06
ni? Probeer dan op z'n minst echte woorden te gebruiken...

dat deed ik nu wel met opzet he man :)

HTip

Citaat van: skank1 op oktober 16, 2010, 15:41:05
die is gewoon super, geloof me ;)
Ik geloof je ;) Ik zal de aanbiedingen in de gaten houden...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

jowi

oh... :wacko: :D

Nu nog express hoofdletters en punten dan maak je iedereen een beetje blijer :pompom:

celerontje

Citaat van: skank1 op oktober 16, 2010, 15:50:21
zeker van?
Mijn linguïstische capaciteiten zijn zo slecht nog niet... ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

skank1

Citaat van: HTip op oktober 16, 2010, 15:52:57
Ik geloof je ;) Ik zal de aanbiedingen in de gaten houden...

hij komt pas op 17 november

celerontje

Altijd weer die irritante downloaders.... :devil:
:D

jowi

skank1

celerontje

jowi

Citaat van: skank1 op oktober 16, 2010, 16:11:16
aub he
hou het nog leuk ook he !
Ongelooflijk... Sommige mensen zien nog geen stront als je ze er met hun hoofd in duwt.
Iets minder subtiel dan... GEBRUIK NU EENS LEESTEKENS, PUNTEN EN HOOFDLETTERS!!!! :hmmm:

Mooi voorbeeld van hoe de sfeer op het forum ook verziekt kan worden. Want IK zal wel weer als boze agressor gezien worden terwijl feitelijk de ander geen normale omgangsvormen toont en categorisch weigert er aan te beginnen, zelfs na herhaaldelijk vragen... :wacko:

Vande

Gisteren Jonah Hex en How to train your Dragon gekeken.
Vanavond The last Airbender en Twilight:Eclipse
Video: Sony XW5000 - Lumagen Radiance Pro 4240 Final Edition Mod CineMike- Adeo 100"Reference Grey
Audio: Lexicon RV-6 - Lexicon LX-5 - Keces P8 CineMike - Powercord CineMike
Speakers: Kef Reference 205 - Kef Reference 202C - Kef Reference 70S - 2 x Kef Reference 40B Subwoofers - 4x Kef Ci-200 Atmos inbouw
Cables: van den Hul Magnum - van den Hul interlinks - Transparent powercords
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike - ATV 4K CineMike

celerontje

Citaat van: jowi op oktober 16, 2010, 16:18:30
Ongelooflijk... Sommige mensen zien nog geen stront als je ze er met hun hoofd in duwt.
Iets minder subtiel dan... GEBRUIK NU EENS LEESTEKENS, PUNTEN EN HOOFDLETTERS!!!! :hmmm:

Mooi voorbeeld van hoe de sfeer op het forum ook verziekt kan worden. Want IK zal wel weer als boze agressor gezien worden terwijl feitelijk de ander geen normale omgangsvormen toont en categorisch weigert er aan te beginnen, zelfs na herhaaldelijk vragen... :wacko:
Beste Johan, je maakt jezelf nu belachelijk door brulboei te gaan spelen als je je zin niet kirijgt... ;D

roland p

Ik moet nog kiezen. Dark City, De prinses en de kikker of Tinkerbell and the Lost Treasure...
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - MKSound

jowi

Citaat van: celerontje op oktober 16, 2010, 16:25:08
Beste Johan, je maakt jezelf nu belachelijk door brulboei te gaan spelen als je je zin niet kirijgt... ;D
Nee, vind ik niet. Het is belachelijk dat mensen niet normaal berichten kunnen schrijven omdat ze of te dom, of te lui zijn, het is eigenlijk een teken dat men totaal niet geïnteresseerd is in de anderen op het forum. Het is belachelijk dat ze dat nog steeds niet doen of zelfs niet lijken te snappen als je er netjes om vraagt. Het is eigenlijk nog het meest belachelijk dat je er überhaupt om moet vragen...

Maar goed. Niet de plek voor dit onderwerp. Heb 'How to train your dragon' ook binnen, misschien dat ik die ook vanavond eens ga kijken.

squeek

Public enemies vanavond on blu-ray disc.  :hehe:
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Grindtegel

Net gezien The Secret of Kells, alweer een geweldige animatie maar deze is heel anders dan de computer geanimeerde films die je tegenwoordig alleen nog maar ziet. Combinatie van traditionele animatie met flash en computeranimatie die er fantastisch uitziet. Ook de soundtrack is geweldig. Ik had nog nooit van deze film gehoord (is ook vrij nieuw) maar door alleen maar lovende verhalen te hebben gelezen ook maar geprobeerd en weer een superfilmervaring erbij, echt een aanrader, vooral als je een keer wat anders wil dan normaal (ergo pixar/disney of dreamworks).

hier een link naar een recensie voor twijfelaars:

http://www.blu-ray.com/movies/The-Secret-of-Kells-Blu-ray/11250/#Review

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

skank1

Ik denk dat je toch echt enorm aan het overdrijven bent hoor...
Bovendien dan nog eens veralgemenen dat hierdoor het forum verziekt kan worden...
Als het forum verziekt kan worden, dan zal het wel door zo'n reacties komen.
Maar goed, ik hoef eigenlijk hierop verder niet in te gaan...
Get a life, zou ik zeggen (no offence). Bedoeling is toch om een ontspannende hobby uit te oefenen, en niet om over elk punt (mag je letterlijk nemen) te vallen !

squeek

Citaat van: skank1 op oktober 16, 2010, 16:59:44
Bovendien dan nog eens veralgemenen dat hierdoor het forum verziekt kan worden...
Get a life, zou ik zeggen (no offence). Bedoeling is toch om een ontspannende hobby uit te oefenen, en niet om over elk punt (mag je letterlijk nemen) te vallen !

Ten eerste is dit topic niet bedoeld voor dit soort heen en weer gezwets en bovendien kan je dergelijke discussies via pm voeren! dan heeft niemand anders er geen last van. Ten tweede is het een nutteloos onderwerp waar je over discussieert zonder iemand die gelijk kan krijgen.

Citaat van: jowi op oktober 16, 2010, 16:33:51
Nee, vind ik niet. Het is belachelijk dat mensen niet normaal berichten kunnen schrijven omdat ze of te dom, of te lui zijn, het is eigenlijk een teken dat men totaal niet geïnteresseerd is in de anderen op het forum. Het is belachelijk dat ze dat nog steeds niet doen of zelfs niet lijken te snappen als je er netjes om vraagt. Het is eigenlijk nog het meest belachelijk dat je er überhaupt om moet vragen...

Maar goed. Niet de plek voor dit onderwerp. Heb 'How to train your dragon' ook binnen, misschien dat ik die ook vanavond eens ga kijken.

Ongelooflijk ondoordachte reacties weeral die nergens op slaan! Ik kan dan enkel ook eens zijn Skank1 dat dergelijke reacties de sfeer verpesten op het forum ipv een missende hoofdletter of een punt. Erg jammer maar het leek goed te gaan.

Greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

jowi

Citaat van: skank1 op oktober 16, 2010, 16:59:44
Zie je, zo moeilijk is het allemaal niet. Zelfs jij kunt het! Je moet er alleen even op gewezen worden. Geen dank.

Grindtegel

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Robbert54

Citaat van: celerontje op oktober 16, 2010, 13:46:49
Zorg dan dat je 2 BD's tegelijk besteld, want vanaf 25 pond heb geen verzendkosten meer bij Amazon.co.uk naar verschillende Europese landen, waaronder Nederland en België. :)
Dat is goed om te weten :notify: Dan kan ik mooi "Beauty and the Beast" "How to train your dragon" en "Toy story 3" in 1 rits bestellen :clapping:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo