Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Chinx

Citaat van: squeek op oktober 10, 2010, 20:25:57
de opening scene met de kroonluster is imposant!!erg knap gemaakt!

Helemaal mee eens.
Onkyo TX-NR905 - Monitor Audio Vector 5.1 - ps3 - Auralex Gramma - DIY HTPC

Grindtegel

Net gezien Three Kings, goede film met een vreemde mix van oorlog,drama en comedy die toch wel werkt al vind ik het komische deel beter passen dan het drama deel. Wisselende beeldkwaliteit (bewust van de regissseur denk ik) en een vette surroundmix.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

celerontje

Citaat van: Marsh op oktober 10, 2010, 07:30:07
Wacht maar totdat ze in de Ardennen zitten.  ;)
Ik zou ze alvast maar waarschuwen, ze kunnen er beter niet heen gaan! ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

kermit

Citaat van: Grindtegel op oktober 11, 2010, 22:40:24
Net gezien Three Kings, goede film met een vreemde mix van oorlog,drama en comedy die toch wel werkt al vind ik het komische deel beter passen dan het drama deel. Wisselende beeldkwaliteit (bewust van de regissseur denk ik) en een vette surroundmix.

Dat is een vrij oude uit de doos. Niks voor jou je bent altijd aktueel. :)

Grindtegel

ik had hem nog nooit gezien, komt niet zo vaak voor, da's waar  ;D
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Ronin79

Marsh

Gisteravond Inglourious bastards gekeken. Begin vond ik toch net iets te langdradig, maar het einde was geweldig. Geweldig testmateriaal voor de sub ook.  ;D
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

wil

Nu nog te vroeg voor, maar vanavond gaan we Vakyrie zien. Ben benieuwd...

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

jowi

Citaat van: wil op oktober 12, 2010, 07:26:29
Nu nog te vroeg voor, maar vanavond gaan we Vakyrie zien. Ben benieuwd...
Goeie film! Erg waarheidsgetrouw realiseerde ik me later toen ik er meer over ging lezen.
En de openingsscene in de woestijn... heftig werk voor de sub :)

B.

The Big Lebowski gekeken vanavond.. Voor 't eerst :)

Van 't weekend waarschijnlijk weer een filmavond met een vriend van mij, die vaak leuke films meebrengt.

celerontje

Citaat van: Marsh op oktober 12, 2010, 07:17:10
Gisteravond Inglourious bastards gekeken. Begin vond ik toch net iets te langdradig, maar het einde was geweldig. Geweldig testmateriaal voor de sub ook.  ;D
Traag in het begin, maar als je er goed voor gaat zitten is-ie o-zo subliem! :pompom:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Ronin79

Een stuk Nederland gekeken, later gezapt naar de serie Haven.
Toevallig een dubbele aflevering (1 en 2) op SyFy (schotel).

neptune

gisteravond 22 bullets gezien met Jean Reno als hitman die met pensioen wil maar genoodzaakt wordt nog eenmaal in aktie te komen!
Goede harde film!

De avond ervoor What just happened gekeken met Robert de Niro als hollywood producer.
Ik vond het een goede film, begint kalm maar het verhaal pakte me wel.
Leuk om de Niro weer eens in een andere rol te zien dan de vele cop-rollen die hij heeft gedaan.
zet hier iets neer

Grindtegel

Net gezien The A Team, had er niet veel van verwacht (ondanks best goede recensies) maar ik vond het maar een zeer matige film. 1e helft gaat nergens over en vliegt alle kanten op, 2e helft is standaard aktiefilm. Wel leuk om die gast uit District 9 weer een keer terug te zien, en hij doet het prima al Murdock. Overigens zijn alle acteurs goed bezig al vond ik de vertolking van BA prut.

Robbert54

BOB ardennen scène. Marsh had helemaal gelijk. OMG!! wat een geweld!! volgens mij is het huis een paar centimeter van zijn plaats getrild
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Philip, haal de cola en vlaai maar weer in huis, we willen nog wat komen testen! :D

Marsh

Citaat van: The Vampire op oktober 13, 2010, 23:15:01
BOB ardennen scène. Marsh had helemaal gelijk. OMG!! wat een geweld!! volgens mij is het huis een paar centimeter van zijn plaats getrild

Lekker he.. je zou de ellende daar bijna vergeten, maar toch.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Robbert54

Citaat van: Marsh op oktober 14, 2010, 00:24:46
Lekker he.. je zou de ellende daar bijna vergeten, maar toch.
ja echt onvoorstelbaar wat die mannen hebben moeten doorstaan. Het is idd wel erg dubbel als je je bedenkt dat wij lekker van BOB genieten, terwijl het gewoon waargebeurd is. :nopompom:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Marsh

Citaat van: The Vampire op oktober 14, 2010, 00:45:18
ja echt onvoorstelbaar wat die mannen hebben moeten doorstaan. Het is idd wel erg dubbel als je je bedenkt dat wij lekker van BOB genieten, terwijl het gewoon waargebeurd is. :nopompom:

Klopt.. maar als je er op die manier naar kijkt kan je bijna geen enkele oorlogsfilm of harde actie film kijken.

SeriousCinema

B.

treky22

Vanavond als ik afgewerkt ben (17 tot 23) weer een paar afleveringen Fringe kijken  :headbanging:

Super serie.

Dit weekend staat Shutter Island op de planning. Is dit iets ?
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

Dirc

Citaat van: treky22 op oktober 14, 2010, 15:52:47
Vanavond als ik afgewerkt ben (17 tot 23) weer een paar afleveringen Fringe kijken  :headbanging:

Super serie.

wtf????  :P

Robbert54

Citaat van: treky22 op oktober 14, 2010, 15:52:47

Super serie.

die is zeker iets ;)

Woonkamer HT
Stereo

Joozz

Gisteren de departed gekeken. Dacht (na 2 jaar) nog maar eens kijken, blijft een mooi verhaal.

Tag Mclaren AV32R DP, Mark Levinson ML335 *Fronts*, Tag Mclaren 100x5R Bi-amp Center + Rear, Tag Mclaren DVD32R, Tag Mclaren CD20R, Pioneer LX71 Bluray, Pioneer PDP-LX5090H, Tannoy TD10 "Front", Elac CC241 "Center", Elac IW-1230 In-wall "Surround", Elac SUB 211.2 ESP, Art speak cables.

WimB

Maar weer eens zitten kijken.
Blijft toch de beste van de serie.
De explosies klinken ook opeens veel beter met een sub.