Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Snutchz

dan is Romeo Must Die 'n betere keus ;)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Die is ook leuk, maar wat dacht je van; Once Upon A Time In China of de geweldige Fist Of Legend films.  ;)

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Marsh

2e keer Avatar met de schoonouders. Geniale avond.  ;D
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

jowi

Iron Man. Moet steeds aan The Dude denken... :D

Teejoo

Shutter Island gekeken..... ik vond hem o.k., maar meer ook niet. Ik kreeg niet het gevoel van verbazing dat ik bijvoorbeeld bij fightclub wel had qua einde.

Beeld was vaak alsof ze voor een nepachtergrond stonden, heel vreemd. Maar dat zal bewust gedaan zijn om de tijd waarin hij speelt te benadrukken. Geluid was goed, maar meer ook niet.

skank1

Citaat van: Teejoo op september 19, 2010, 00:47:56

Beeld was vaak alsof ze voor een nepachtergrond stonden, heel vreemd.

ik had ook die indruk
vooral met de boot en nog andere stukken
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Lex Groningen

Vanmiddag even gezellig samen met de kleine kijken naar Sleeping beauty.
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

JCL

Vanmiddag BD ripje van Iron Man 2 gekeken! Beeld en geluid beide top! Beter dan de eerste Iron Man BD die maar niet lekker wil klinken hier (net als Transformers). De film zelf is wel een stuk minder dan de 1e, maar al met al was het toch wel genieten! Eerste (surround) film op de nieuwe speakers, die zijn nu niet alleen voor muziek goed gekeurd :D

jowi

Cloverfield... wordt een beetje zenuwachtig van de camera maar de sub is wel een belevenis zeg :o

Ronin79

We zijn nu eingelijk Dexter Season 3 Episode 1 (HD) aan het kijken.
Alleen staat de speler nu even op pauze. de kleine vraagt onze aandacht op.
Hopelijk kunnen we zo verder kijken.  ;)

HTip

Vanavond na ca. 4 maanden weer een film kunnen kijken :pompom:

En na lang zoeken is het "District 9" geworden. Wat een spectaculaire film met een origineel verhaal. Zaten wel elementen in van "Independence Day" en "Iron Man", maar het verhaal was erg vermakelijk. Beeld en geluid waren uitstekend!

Kortom een waardige heropening van de vernieuwde Chamber of Dreams :thumbs-up:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Citaat van: HTip op september 19, 2010, 23:09:19
Vanavond na ca. 4 maanden weer een film kunnen kijken :pompom:

En na lang zoeken is het "District 9" geworden. Wat een spectaculaire film met een origineel verhaal. Zaten wel elementen in van "Independence Day" en "Iron Man", maar het verhaal was erg vermakelijk. Beeld en geluid waren uitstekend!

Kortom een waardige heropening van de vernieuwde Chamber of Dreams :thumbs-up:
volgens mij doet "Chamber" deze ruimte inmiddels zwaar tekort. The DreamTheater
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

jowi

Citaat van: HTip op september 19, 2010, 23:09:19
"District 9" [..] Zaten elementen in van "Iron Man"
Nou dat mag je eens uitleggen... want hier ben ik je echt kwijt.

HTip

Citaat van: The Vampire op september 19, 2010, 23:12:36
volgens mij doet "Chamber" deze ruimte inmiddels zwaar tekort. The DreamTheater
Da's leuk dat je dat zegt, want dat zou eigenlijk de naam zijn geworden. Maar die naam is op het forum al bezet door peelke. Maar het liefst zou ik onze HT ook zo noemen... :unsure:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: jowi op september 19, 2010, 23:17:23
Nou dat mag je eens uitleggen... want hier ben ik je echt kwijt.

Als Wikus in die Alienrobot de strijd aangaat. Dat deed mij denken aan Iron Man.
Showcase - Topic

Robbert54

Citaat van: HTip op september 19, 2010, 23:17:59
Da's leuk dat je dat zegt, want dat zou eigenlijk de naam zijn geworden. Maar die naam is op het forum al bezet door peelke. Maar het liefst zou ik onze HT ook zo noemen... :unsure:
hou het gewoon op ht dan. HeavenTheater :D of beter nog Heaven's Theater :smile:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: The Vampire op september 19, 2010, 23:23:12
hou het gewoon op ht dan. HeavenTheater :D of beter nog Heaven's Theater :smile:
Citaat van: celerontje op september 19, 2010, 23:30:23
DreamCellar? ;)
Leuke bedacht. Ik zal in mijn topic weer eens een shortlist posten van alle namen die de revue hebben gepasseerd ;)
Showcase - Topic

Shadowfox

maandje tijd seizoen 1t/m4 battlestar galactica gezien.

seizoen 2 - 3 - 1 - 4 zijn de favo volgorde

celerontje

Citaat van: HTip op september 20, 2010, 06:50:31
Leuke bedacht. Ik zal in mijn topic weer eens een shortlist posten van alle namen die de revue hebben gepasseerd ;)
Nog eentje met HT:
Hiccup Theater ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Snutchz

Ronin79

Gisteren kwam het er toch niet van ... ivm de kleine.

Vandaag Dexter season 3 Episode 1 en 2 gekeken.
Het blijft een goede serie.  8)

B.

Harly Davidson and the Marlboro men gekeken via Youtube :D

Ronin79

Die heb ik zelfs nog op Retail DVD.

Leuke film  ;)