Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Snutchz

87%

198 Critic Reviews

..zit wel snor lijkt me  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Marsh

Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Robbert54

Superbad?? over een sch**t film van het niveau 0 gesproken :nopompom: en jij durft wat te zeggen over the expendables :nowink:

Citaat van: JCL op september 17, 2010, 09:45:17
Nice! Fringe is erg gaaf! Hoewel ik hem bij voorkeur niet kijk bij het ontbijt en vlak voor het slapen gaan :P
gelukkig geen last van ;)

Citaat van: jowi op september 17, 2010, 10:39:19
Erg gaaf... heeft me compleet verrast. Ik heb seizoen 1 (op bluray) en 2 (los) bijna in 1 adem achter elkaar gekeken... echt top. Ben benieuwd naar seizoen 3 :)

Zelf ook begonnen aan iets wat ik al een tijdje had liggen: Caprica. Was er een beetje huiverig voor na wat recencies te hebben gelezen maar ik moet zeggen dat het toch wel goed opgezet is tot nu toe.
idd. al duidelijk te zien dat in de pilot kosten nog moeite zijn gespaard. ziet er voor de rest veelbelovend uit. heb wel eens wat aflevering gevolgd op tv, maar nooit echt de complete verhaallijn.

gaan we vanavond dus nog lekker even mee verder.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

Citaat van: The Vampire op september 17, 2010, 19:32:31
Superbad?? over een sch**t film van het niveau 0 gesproken :nopompom: en jij durft wat te zeggen over the expendables :nowink:
dude.. jouw smaak is zo verrot... die neem ik al lang niet meer serieus  :nowink:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

mijn smaak is wat mannelijker. die van jou wat kindelijker ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Snutchz

Citaat van: The Vampire op september 17, 2010, 19:39:39
mijn smaak is wat mannelijker. die van jou wat kindelijker ;)
dude... mannelijker?  :laugh: ..al die US series... tergende US flicks.. Grown Ups... the list goes on and on  :nowink:

Beertender

Citaat van: celerontje op september 17, 2010, 19:40:18
Bier en tieten dus? ;D

Daar is de vrijdagavond voor. Schieten, tieten en helikopters!!
Denon AVR-4810  °  Denon-DVD 2500BT  °  KEF 6xQ7 & Q9  °  Pioneer LX608D(ISF)  °  PS3  °  Dune HD Smart D1
BK XXLS 400  °  Antimode 8033-C  °  Samsung DCB H380R  °  Atacama Equinox
Nad C320BEE  *  Nad C521BEE  *  Nad C432 *  Pananasonic 50st50

Robbert54

Citaat van: Snutchz op september 17, 2010, 19:43:05
dude... mannelijker?  :laugh: ..al die US series... tergende US flicks.. Grown Ups... the list goes on and on  :nowink:
ALLES beter dan Superbad

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Citaat van: Beertender op september 17, 2010, 19:46:28
Daar is de vrijdagavond voor. Schieten, tieten en helikopters!!
:clapping:
Is je vriendin daar blij mee? :D

Citaat van: Snutchz op september 17, 2010, 19:43:05
dude... mannelijker?  :laugh: ..al die US series... tergende US flicks.. Grown Ups... the list goes on and on  :nowink:
Is Superbad dan geen ''tergende US flick''? ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Snutchz

de recensies zijn erg lovend... en ook in NL is ie goed ontvangen... dus ik ben benieuwd ;)

Ronin79

Ik denk dat ik zulke films maar aan mij voorbij laat gaan.

Persoonlijk hou ik meer van het betere schiet en beukwerk.  ;D

celerontje

Kan ik de BD een keertje lenen?
Wil ik 'm zelf een keer een poging geven. (in het kader van: eerst kijken, dan zeiken! :D)

Citaat van: SillentWolf op september 17, 2010, 19:56:58
Persoonlijk hou ik meer van het betere schiet en beukwerk.  ;D

Nou, dan trek je aan een lang eind, want in de wapens zitten losse flodders en bij het beuken raken ze elkaar net niet. :D

Marsh

Citaat van: Snutchz op september 17, 2010, 19:53:38
de recensies zijn erg lovend... en ook in NL is ie goed ontvangen... dus ik ben benieuwd ;)

Jij met je recensies. Dat wilt toch helemaal niks zeggen.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Snutchz

gwn puur qua indicatie... en 't klopt vaak ook nog ;) ..en dit is 'n genre waar ik vrijwel niets van ken.. en nu wel 's wil leren kennen... en deze steekt daar volgens kenners bovenuit.. dus die wil ik wel eens zien  :)

Robbert54

Citaat van: Snutchz op september 17, 2010, 20:19:02
gwn puur qua indicatie... en 't klopt vaak ook nog ;) ..en dit is 'n genre waar ik vrijwel niets van ken.. en nu wel 's wil leren kennen... en deze steekt daar volgens kenners bovenuit.. dus die wil ik wel eens zien  :)
dan wil ik niet weten wat er onder zit :crazy:

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

is ie zó slecht..?! ..hoe kan ie 't dan zo goed gedaan hebben bij den reviewers?!? ..wacht... dude.. jij vond Grown Ups tof... beetje omgekeerd  :P

Robbert54

Citaat van: Snutchz op september 17, 2010, 20:27:02
is ie zó slecht..?! ..hoe kan ie 't dan zo goed gedaan hebben bij den reviewers?!? ..wacht... dude.. jij vond Grown Ups tof... beetje omgekeerd  :P
kerel er wordt zelfs gemeten in de film hoe vaak er scheldwoorden worden gebruikt. dat is toch gewoon triest.  :blink:

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

gemeten..? ..als in South Park ?  :blink:

nou ja.. taglines door topcritics zijn -fris, intelligent, eerlijk, melig tot hilarisch- ..lijk me niets mis mee... start de band  8)

JCL

Superbad is super tof! Heerlijke film om met wat vrienden en (wat) alcohol te kijken, dat wordt sowieso lachen!

Snutchz

hè gelukkig.. iemand die er wél positief over is.. 'n kenner?  :blink:

:P

JCL

Een liefhebber! Ik ben zo menig avondje stappen begonnen. Scoort goed bij mensen die ook van American Pie houden. In dat zelfde genre is ook Van Wilder een grootse aanrader :D

celerontje

Moet ik een fles Jenever opsturen? ;D

Citaat van: JCL op september 17, 2010, 20:51:05
Een liefhebber! Ik ben zo menig avondje stappen begonnen. Scoort goed bij mensen die ook van American Pie houden. In dat zelfde genre is ook Van Wilder een grootse aanrader :D
American Pie... Leuk toen ik 12 was, maar nu? ;)

Robbert54

Citaat van: celerontje op september 17, 2010, 20:52:50
dat was vorig jaar....

;)
maar goed american pie was tenminste nog origineel.

Woonkamer HT
Stereo

JCL

Citaat van: celerontje op september 17, 2010, 20:52:50

Jenever? Graag, lekker met een beetje Tonic :P

American Pie is gewoon leuk met vrienden en een pilsje. Het is maar hoe oud je je voelt natuurlijk :P