Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Robbert54

Citaat van: jowi op september  6, 2010, 23:00:46
Nu ben ik niet zo'n erge nerd maar het is toch wel beangstigend hoe herkenbaar heel veel dingen zijn :wacko: :D
haha! dat heb ik helaas ook :-X  wie is er voor jou herkenbaar??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Ik ken die serie niet, dus vertel!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

kijk morgen om acht uur maar veronica.  ;) grappige is dat die Penny ook nog eens heel veel weg heeft van mijn ex :smile: (waarom had ik het ook alweer uitgemaakt? :nopompom: )
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Citaat van: The Vampire op september  6, 2010, 23:47:17
(waarom had ik het ook alweer uitgemaakt?)
Omdat die lelijke patatzak van een baas je leven zuur maakte? ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

jowi

Citaat van: The Vampire op september  6, 2010, 23:23:42
haha! dat heb ik helaas ook :-X  wie is er voor jou herkenbaar??
Ze hebben allemaal wel iets ;) problemen om alledaagse dingen niet te herkennen omdat ze onlogisch zijn, sociale contacten leggen en onderhouden, in je eigen wereld zitten en het daar helemaal naar je zin hebben en geen hond die je begrijpt... wereldse zaken proberen wetenschappelijk te benaderen, fascinatie met computers, en science fiction en tv series en films, haast op het autistische af zijn, natuurlijk Leonards stuntelige pogingen Penny te versieren, dat is érg herkenbaar haha... Sheldon is wel een beetje de ster hoor, al kan ik me daar echt niet mee vergelijken :)

Oh ja ook dagelijks op TV om 20:00 na 2½ men.

Robbert54

Citaat van: jowi op september  6, 2010, 23:59:06
Ze hebben allemaal wel iets ;) problemen om alledaagse dingen niet te herkennen omdat ze onlogisch zijn, sociale contacten leggen en onderhouden, in je eigen wereld zitten en het daar helemaal naar je zin hebben en geen hond die je begrijpt... wereldse zaken proberen wetenschappelijk te benaderen, fascinatie met computers, en science fiction en tv series en films, haast op het autistische af zijn, natuurlijk Leonards stuntelige pogingen Penny te versieren, dat is érg herkenbaar haha... Sheldon is wel een beetje de ster hoor, al kan ik me daar echt niet mee vergelijken :)

Oh ja ook dagelijks op TV om 20:00 na 2½ men.
ik heb juist wel weer wat met Sheldon (idd geweldig gespeeld!) alleen niet zo extreem. vooral het overrationaliseren, dingen moeilijker maken dan ze zijn, denken dat je dingen heel simpel uitlegt, maar het eigenlijk alleen maar moeilijker maakt. Het neurotische komt me ook wel bekend voor. vaste zitplek, alles heeft een reden. mezelf overschatten ben ik ook behoorlijk goed in. Hoog IQ betekent lang niet dat je ook altijd alles weet. vooral simpele dingen zijn juist heel moeilijk. kom dat regelmatig nog tegen.

ook leonards stuntelige pogingen zijn heel herkenbaar, des te grappiger dat die Penny mij dus ook nog zo bekend voorkomt. Zij is degene die de jongens neemt zoals ze zijn, af en toe wel eens scherpe opmerkingen heeft, maar over het algemeen behoorlijk wat geduld en begrip toont. (precies mijn ex)

Wolowitz vind ik ook echt geweldig. vanavond gewoon op tv gekeken en als je zijn gepimpte scarface/einstein slaapkamer ziet :worship: helemaal geweldig. zijn opmerkingen en versierpogingen zijn helemaal hilarisch.

echt weer een goede serie!

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

Ook maar aflevering 12 van Dexter gekeken (seizoen 1 slot).
Allen jammer dat het geluid helverwege wegviel. 20 minuten zonder geluid gekeken.
Soms heeft de HDX wel eens wat kuren. Na een reset is het weer goed.

Van de week verder naar seizoen 2.  ;)

jowi

The Sword Of Azaroth ;) (uit de Big Bang Theory, geeft wel aan aardig idee wat het niveau is ;) )

Robbert54

Woonkamer HT
Stereo

jowi

Ja het is echt ge-wel-dig allemaal, lach me helemaal suf, en dat doe ik niet vaak :D

Robbert54

Citaat van: celerontje op september  6, 2010, 23:53:11
Omdat die lelijke patatzak van een baas je leven zuur maakte? ;)
oh ja dat speelde ook nog mee :turn: goed geheugen heb je!

Citaat van: jowi op september  7, 2010, 00:36:30
Ja het is echt ge-wel-dig allemaal, lach me helemaal suf, en dat doe ik niet vaak :D
vond two and a half men ook altijd erg leuk, maar TBT is toch nog een tandje beter

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

geen moer aan  :baaa:

..weer zo'n typisch Amerikaanse dertien-in-een-dozijn serie die na twee scenes al niet leuk meer is  :bored:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Grindtegel

Net klaar met Iron Man 2. Beetje gemengde gevoelens, de film is zeker niet slecht maar voor een actiefilm zit er op de laatste 20minuten na maar bar weinig actie in (maar die laatste actiescenes zijn dan wel weer supervet). Film ziet er mooi uit, acteurs zijn allemaal prima, geluid is vet, en toch, kweetniet had er meer van verwacht, misschien ook wel omdat er een goede echte badguy ontbreekt. Mickey Rourke ziet er alleen maar bad uit en de echte bad guy, Sam Rockwell is meer komisch dan bad.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Robbert54

Citaat van: Snutchz op september  7, 2010, 13:34:02
geen moer aan  :baaa:

..weer zo'n typisch Amerikaanse dertien-in-een-dozijn serie die na twee scenes al niet leuk meer is  :bored:
dat ben ik dus echt totaal niet met je eens. goed dat smaken verschillen ;)

Citaat van: Grindtegel op september  7, 2010, 22:49:43
Net klaar met Iron Man 2. Beetje gemengde gevoelens, de film is zeker niet slecht maar voor een actiefilm zit er op de laatste 20minuten na maar bar weinig actie in (maar die laatste actiescenes zijn dan wel weer supervet). Film ziet er mooi uit, acteurs zijn allemaal prima, geluid is vet, en toch, kweetniet had er meer van verwacht, misschien ook wel omdat er een goede echte badguy ontbreekt. Mickey Rourke ziet er alleen maar bad uit en de echte bad guy, Sam Rockwell is meer komisch dan bad.
ik vond hem ook tegenvallen hoor. veel te weinig Iron Man. hoe goed Downey Jr ook is (ben wel een fan van hem) kijk bij iron man toch echt liever naar Iron Man ipv Tony Stark

Woonkamer HT
Stereo

maximus79

Robin hood 2010 DC op Blu-ray gekeken.

Film: 7
Beeld: 9,5
Geluid: 10
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC NZ500 | Adeo 120" | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: LG 77" | Bluesound Node 2

Grindtegel

Net gezien Robin Hood. Vond hem mooi om te zien maar de film ansich vond ik maar meh. Van de 3 "paarden en zwaarden" films van Scott is dit met afstand de minste. Verhaal is ontzettend rommelig, kweet niet, ik kon er totaal niet inkomen. Leek ook wel of alle acteurs op de automatische piloot acteerden en er weinig zin in hadden. Vond alleen die gast die de koning speelde wel aardig en Max von Sydow ging ook wel.

Al met al een behoorlijke tegenvaller en dat terwijl mijn verwachtingen al niet hoog waren  :-\
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Robbert54

net ook Robin Hood gezien. vond het wel een vermakelijke film. twijfel nog wel of Russel Crowe nou, de goede acteur is voor deze film. hij is toch niet zo jong meer, en dat is aan het begin van de film te merken bij het gevecht tegen Little John. Ik vind Crowe een goede acteur, maar denk dat ze voor Robin Hood toch beter een wat jonger persoon hadden kunnen nemen. Ik vond de film bij vlagen ook wat rommelig, maar het was wel goed te volgen. Denk dat ze de film iets te vaak in hebben moeten korten. De settings van Robin Hood zijn wel echt weer geweldig en adembenemend om te zien. Voorbeeld is de scene waar het schip London binnenkomt. al met al zou ik de film een 7,7 geven

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

..'t lijkt me echt 'n zeik film  :plain: ..deze lijkt me wel wat  8)

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

Citaat van: Snutchz op september 11, 2010, 21:52:17
..'t lijkt me echt 'n zeik film  :plain: ..deze lijkt me wel wat  8)

ben toch altijd erg voorzichtig wanneer er M. Night Shyamalan staat..

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

JCL

Vanmiddag maar eens Iron man 2 kijken! Ben alleen thuis dus kan er goed voor gaan zitten! Misschien vanavond nog Robin Hood.

Robbert54

Citaat van: JCL op september 12, 2010, 10:13:56
Vanmiddag maar eens Iron man 2 kijken! Ben alleen thuis dus kan er goed voor gaan zitten! Misschien vanavond nog Robin Hood.
ja. laat die nieuwe speakers maar eens goed werken!! :D

Woonkamer HT
Stereo

JCL

Was even vergeten dat er ook F1 op TV was. Iron man moet dus nog even wachten tot volgende week. Denk dat ik dan maar gelijk de Blu-Ray koop, heb deel 1 immers ook. In plaats daarvan voor de F1 maar even U2 - Live at the rose bowl aangezet. Robbert: wees gerust, toen zijn ze hard aan het werk geweest. Had een érg hoog WoW! gehalte!

Robbert54

mooi! goed om te horen! center ook goed in balans met de CM7's??

Woonkamer HT
Stereo

jowi

Vanavond... MacGruber!!! :-X Ik vond de spoofs uit Saturday Night Live door Will Forte op MacGyver altijd al briljant, nu hebben ze er gewoon maar een film van gemaakt...
"Ex-special operative MacGruber is called back into action to take down his archenemy, Dieter Von Cunth" dat moet dus gewoon héél slecht zijn :headbanging: