Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

jowi

Citaat van: DVDGuy op augustus 31, 2010, 12:14:41
Ik gebruik inderdaad ook Eweka en ben er bijzonder content mee.

@Jowi: als je hulp nodig hebt, stuur me dan die nzb-file; kijk ik vanavond even voor je.
Zoek op nzbindex oid naar bd-bsgs4d5.

ik gebruik Newshosting, zouden 600 dagen retentie hebben, maar ik krijg bovenstaand dingetje er mooi niet compleet mee binnen.
Kan iemand mij uitleggen hoe dat kan?

Nahpets

Ik denk niet dat de link naar een nzb gewaardeerd zal worden. Ik zou hem even per PM naar DVDGuy sturen.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

jowi

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

jowi

Ik merk wel eens dat een NZB via bijv. nzbindex.com of nzbsearch.info wel eens verschil maakt, de ene vol fouten en de ander niet, dat soort dingen. Echter het lijkt er nu op dat via beiden hetzelfde is.

neptune

Citaat van: jowi op augustus 31, 2010, 00:16:09
Ik rij er morgenochtend meteen langs, nog beter ;)
Ok, daar kan ik hier in Friesland helaas niet tegenop :D
Maar jij besteld altijd bij de Naat toch ;D
zet hier iets neer

jowi

Ligt er aan wie het heeft, de Naat of de Tiek ;) beiden zijn erg dichtbij dus ik hoef niet te bestellen maar gewoon langsrijden ;)
Heb trouwens net een LG BD brander van inf'tique ingebouwd :) zometeen eens kijken of de BSG disk daar ook zo raar in doet.

jowi

Nou in de PC draait BSG S4D5 zonder problemen, geen centje pijn. Mooi einde van de hele serie trouwens... impressive :worship:
Nu even met AnyDVDHD een 1:1 copie op harddisk maken, en kijken of de Dune die wel goed speelt, denk het haast wel. Het zal waarschijnlijk aan het wat brakke BD loopwerk in de Dune liggen, daar zijn immers al genoeg berichten over intussen.

celerontje

Heb je 't einde op de PC gekeken?
Kon je echt niet even wachten tot de BD op je HDD stond? ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

jowi

Moest toch checken of ie op de PC wel speelde, dat gaat nogal moelijk zonder te kijken :wacko: :D
En het ging echt om de laatste chapter, echt de laatste 15 a 20 minuten ofzo. Maar daar zit wel precies de clou natuurlijk ;)

celerontje

Je kan toch kijken of-ie 1 minuut over het ''hiccup-point'' komt? ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

jowi

Had gekund ja... nou ja maakt niet uit. Ik wist het eigenlijke einde al van net rond de hickup, de laatste 20 minuten zijn een beetje aftermath, dan is de grote clou al geweest eigenlijk. Maar ja dat wist ik vantevoren ook niet natuurlijk haha ;)

jowi

Heel raar. De 1:1 copie draait op zich prima op de Dune, totdat ik probeer over 'het punt' heen te spoelen met 4x of 16x... dan hangt ie... er zit toch blijkbaar iets in de speler of de stream wat elkaar bijt... gewoon afspelen gaat prima.

Grindtegel

Net gezien Psycho op bluray. Fantastische beeldkwaliteit voor zo'n oude film in prachting zwart wit. Mooie soundtrack al stond ie wel heel zacht in de mix.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Tinus_

Citaat van: DVDGuy op augustus 31, 2010, 12:14:41
Ik gebruik inderdaad ook Eweka en ben er bijzonder content mee.

@Jowi: als je hulp nodig hebt, stuur me dan die nzb-file; kijk ik vanavond even voor je.
70Gig? Even?   :sadlike:
rebuilding: Fezz Lybra 300B | Totem Sky Tower | NoName 12tc occ speakercable |

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

celerontje

Max Manus niet op BD?
De BD is prachtig, super beeld! :pompom:

Snutchz

nee.. hadden ze niet  :( ..heb 'n hele redelijke upscaler  :)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Marsh

Citaat van: Snutchz op september  1, 2010, 15:26:27
nee.. hadden ze niet  :( ..heb 'n hele redelijke upscaler  :)

Wees blij dat je dat nog kan.. ik krijg het al gewoon niet meer voor elkaar om m'n projectoruren te "verpesten" aan dvd beeld.. verwend kreng da'k ben.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Robbert54

Citaat van: Marsh op september  1, 2010, 17:58:20
Wees blij dat je dat nog kan.. ik krijg het al gewoon niet meer voor elkaar om m'n projectoruren te "verpesten" aan dvd beeld.. verwend kreng da'k ben.
;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

't is effe 'n stappie terug.. gebeurt dan ook zelden  :P

Grindtegel

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Grindtegel

Net mijn eerste Israƫlische film ever gezien (volgens mij): Lebanon

Realistische oorlogsfilm over 4 tank soldaten die vast komen te zitten in het Libanon van 1982 in bezet gebied. Voor mensen die denken dat The Hurt Locker een realistische oorlogsfilm is: ga deze maar kijken.

Vette surroundtrack en prima beeld complementeren deze goede film.

CoSo