Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Snutchz

..heb ik nou nog nooit meegemaakt... zelfs niet met huur BRD's...  :eh:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

jowi

Citaat van: celerontje op augustus 30, 2010, 23:10:51
Geen BD-rom drive in je PC?

Trouwens, misschien kan je contact opnemen met Universal en om een vervangende disc vragen?
Nee heb geen bd drive verders. Maar hoezo contact opnemen, is dit iets wat bekend is dan? Ik heb een aantal discs uit de BSG tin box die moeilijk deden, maar uiteraard deze, de final episode, waarin alles op z'n plek valt doet het helemaal niet.

Zelfde verhaal met de 'unaired extended episode' na een uur nokt ie er mee. Ellende.

jowi

Citaat van: Snutchz op augustus 30, 2010, 23:15:50
..heb ik nou nog nooit meegemaakt... zelfs niet met huur BRD's...  :eh:
Ik ook niet.

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

jowi

Yep nieuwste, ik werkte met de voorlaatste omdat de nieuwste niet al mijn materiaal afspeelt maar deze doet het dus ook niet.
'playback aborted due to i/o error'. Kom met geen mogelijkheid voorbij het punt waar ie crashed, ik denk ik skip een hoofdstuk verder en dan een stukje terugspoelen maar gaat ook niet.

Morgen een bd rom unit halen, dan rip ik hem zelf wel, als de schijf tenminste ok is.

celerontje

Helaas, helaas helaas is de Dune geen perfect apparaat, je schrijft het zelf al. ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Robbert54

Citaat van: jowi op augustus 30, 2010, 23:25:29
Yep nieuwste, ik werkte met de voorlaatste omdat de nieuwste niet al mijn materiaal afspeelt maar deze doet het dus ook niet.
'playback aborted due to i/o error'. Kom met geen mogelijkheid voorbij het punt waar ie crashed, ik denk ik skip een hoofdstuk verder en dan een stukje terugspoelen maar gaat ook niet.

Morgen een bd rom unit halen, dan rip ik hem zelf wel, als de schijf tenminste ok is.
tijd voor een echt blu ray speler ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

PS3  :pompom: ..kun je zelfs nog leuke spelletjes op spelen...
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Op dit moment; District 9 (HD .. op de HDX) aan het kijken.
Leuke film  ;)

jowi

Is voor het eerst dat ik problemen heb met het ding, en dan toevallig alleen nog met een paar discs uit de BSG tin box... lijkt me eerder aan de bd discs te liggen dan aan de dune eerlijk gezegd. Of de bd rom unit moet ineens defect raken ofzo... kan ook. Morgen meteen maar een bd rom halen voor in de pc en kijken wat die er van bakt.

Robbert54

kun je niet eerst de disc bij iemand testen? anders ook weer zonde geld
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

jowi

Nou een bd rom is iets van 7 a 8 tientjes, en die wilde ik toch al lang hebben, ik had er tot nu toe geen echte reden eeeh smoes voor ;)

celerontje

Waarschijnlijk gewoon een foutje-bedankt van de Dune... :-\

Citaat van: jowi op augustus 30, 2010, 23:57:58
Nou een bd rom is iets van 7 a 8 tientjes, en die wilde ik toch al lang hebben, ik had er tot nu toe geen echte reden eeeh smoes voor ;)
Op eBay heb je ze nog wel goedkoper.

Robbert54

Citaat van: jowi op augustus 30, 2010, 23:57:58
oh dan ;)

Woonkamer HT
Stereo

jowi

Citaat van: celerontje op augustus 30, 2010, 23:59:32
Waarschijnlijk gewoon een foutje-bedankt van de Dune... :-\
Op eBay heb je ze nog wel goedkoper.
Ja maar je snapt dat ik nu geen dagen op ebay ga zitten wachten. Moet asap hebben.

neptune

Citaat van: jowi op augustus 31, 2010, 00:03:48
Ja maar je snapt dat ik nu geen dagen op ebay ga zitten wachten. Moet asap hebben.
Precies. Ik bel bij een bestelling via een webshop ook meestal ff of ie dezelfde dag nog verstuurd wordt. asap  ;D
zet hier iets neer

jowi

Citaat van: neptune op augustus 31, 2010, 00:08:40
Precies. Ik bel bij een bestelling via een webshop ook meestal ff of ie dezelfde dag nog verstuurd wordt. asap  ;D
Ik rij er morgenochtend meteen langs, nog beter ;)

celerontje

Citaat van: jowi op augustus 31, 2010, 00:03:48
Ik heb je toch al geholpen om de aflevering uit te kunnen kijken? ;D

Ronin79

Na District 9, had ik zin in nog een SF film.

SurroGates in HD gekeken.

Ook een vermakelijke film.  ;)

skank1

Citaat van: SillentWolf op augustus 31, 2010, 01:43:13
Na District 9, had ik zin in nog een SF film.

SurroGates in HD gekeken.

Ook een vermakelijke film.  ;)

Surrogates is idd ook een goeie, heb deze in de cinema gezien en kon me aardig boeien
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Ronin79

Het is niet de beste film van Bruce Willis ... maar voor een paar uur vermaak is het
zeker een leuke film.

skank1

Citaat van: SillentWolf op augustus 31, 2010, 11:55:16
Het is niet de beste film van Bruce Willis ... maar voor een paar uur vermaak is het
zeker een leuke film.

je zou beter eens shutter island bekijken en zeggen hoe hij is :p
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Ronin79

Als ik tijd heb, zal ik hem van de week eens gaan kijken  ;)

Nahpets

Citaat van: jowi op augustus 30, 2010, 23:08:21
Shit man de laatste aflevering en ik weet niet hoe het afloopt, k*t k*t k*t.... heb de nzb al opgespoord maar die is meer dan 360 dagen oud, geloof niet dat ik dat ga redden...

Eweka heeft zo'n 500 dagen retentie. Posts ophalen van tegen de 600 dagen lukt soms ook nog.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

DVDGuy

Citaat van: Nahpets op augustus 31, 2010, 12:09:08
Eweka heeft zo'n 500 dagen retentie. Posts ophalen van tegen de 600 dagen lukt soms ook nog.

Ik gebruik inderdaad ook Eweka en ben er bijzonder content mee.

@Jowi: als je hulp nodig hebt, stuur me dan die nzb-file; kijk ik vanavond even voor je.
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com