Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Marsh

Citaat van: celerontje op juli 11, 2010, 01:48:43
Iemand de BD voor mij in de aanbieding? (dus geen 20 euro of meer)
[/quote

Nee  ;D
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Raymen

the human centipede, ja wat kan je ervan zeggen

Zieke film vondt ik het, heb hem na een half uurtje snel doorgespoeld, maar wat een zieke gedachte, en smerig gebracht.

Kijk dan maar naar dries ................
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Ronin79

Voetbal ... lijkt me duidelijk  ;)

Robbert54

gisteren Clash of the Titans gekeken. Leuke film, maar had veel meer in gezeten. het geheel kwam een beetje afgeraffeld over en de special effects vond ik eigenlijk nog een beetje onder niveau. ondanks dat, wel leuk voor een filmavondje
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Raymen

gisteren ook zitten kijken.

Ja ik houd er wel weer van

Mvrg,
RAymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Xander32

Momenteel ff  :headbanging::  H.A.A.R.P.

Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  NuPrime CDT-10

R

Unthinkable gezien, was goed te doen!

Shadowfox

silent hill. goede film al kon het einde een tikkie beter.

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

nhterra

Gisteren Repo Men gezien, was wel ok....
Panasonic TX P50V10 - Marantz SR6004 - DUNE Base 3.0 - Pioneer BDP 51FD - DM800 - BK XXLS400 - 4x B&W LM1 & B&W CDM CNT

Sqoda

Net voor het eerst sinds de start van het WK weer een film gekeken, Clash of the Titans.

Ik vond hem vermakelijk en mijn vrouw was er verzot op.

Echter.........ik denk dat ik toch maar eens op zoek ga naar een Airco voor in de HT. Het is normaal de koelste ruimte van het huis,
maar met 3 personen en een dampende beamer werd het als snel boven de 27 graden.  :butbut:
HT: Sony STR-DG720, Pioneer DV-410V, SANYO PLV-Z3, Projecta, Humax, Popcorn A-110, Front Speakers: Zelfbouw, Surround: JVC, Sub: Sony

Stereo: Marantz PM 66SE, Marantz CD 67SE

Marsh

Eergisteravond Daybreakers op BR mogen aanschouwen, geniaal.
Gisteravond Descent 2 bekeken.. weer een beetje jammer van dat rukeinde waardoor ik nog meer vraagtekens hebt dan bij 1.
Spoiler
Hoe de neuk is die man met die schep? Hun papie?

Wel weer fijne schrikmomenten, geluid en beeld was ook top!
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Rob Eric Blank

Citaat van: Sqoda op juli 15, 2010, 22:28:39
Net voor het eerst sinds de start van het WK weer een film gekeken, Clash of the Titans.

Ik vond hem vermakelijk en mijn vrouw was er verzot op.

Echter.........ik denk dat ik toch maar eens op zoek ga naar een Airco voor in de HT. Het is normaal de koelste ruimte van het huis,
maar met 3 personen en een dampende beamer werd het als snel boven de 27 graden.  :butbut:
1 van de slechtste films die in in jaren heb gezien....In de bios nog wel (helaas).

Rob Eric Blank

Van de week The Wrestler gekeken (was ongeveer 1 maand terug, door het WK voetbal).

Vanavond denk ik Shutter Island.

raMniv

The box- wat een drama (en dan bedoel ik niet het genre)

From Paris with love- Erg vermakelijk, Travolta vond ik geweldig!
"Better to write for yourself and have no public than to write for the public and have no self"

neptune

Memento weer eens gekeken, wat zit die film toch goed in elkaar!

Ik ben nog op zoek naar een film met daarin ook geheugenverlies, maar ik weet niet meer hoe de film heet ;D
Wie kan me helpen?

Het speelt zich af in een bedrijfsloods of een oude fabriek.
Daar zijn een aantal mensen vastgebonden en van de kaart. Ze worden 1 voor 1 wakker en weten niets meer. Ze weten niet wie the good guys en wie de bad guys zijn.

Welke film is dit ook al weer??

zet hier iets neer

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

neptune

zet hier iets neer

djaxx

Vande

Gisteren Repo Man en The girl with the dragon tattoo gezien.
Vanavond Green Zone.
Video: Sony XW5000 - Lumagen Radiance Pro 4240 Final Edition Mod CineMike- Adeo 100"Reference Grey
Audio: Lexicon RV-6 - Lexicon LX-5 - Keces P8 CineMike - Powercord CineMike
Speakers: Kef Reference 205 - Kef Reference 202C - Kef Reference 70S - 2 x Kef Reference 40B Subwoofers - 4x Kef Ci-200 Atmos inbouw
Cables: van den Hul Magnum - van den Hul interlinks - Transparent powercords
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike - ATV 4K CineMike

Lex Groningen

Vanavond even gezellig met een paar man hier thuis naar een oefenwedstrijdje kijken Benfica - Fc Groningen. ;D
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

djaxx

Boondock saints weer eens gekeken maar dan op blu ray nu, blijft super filmpje en de kwaliteit was heel goed.

PKfotografie

is daar ondertussen een deel 2 van?

is jaren over gespeculeerd....

Robbert54

Citaat van: PKfotografie op juli 18, 2010, 00:12:32
is daar ondertussen een deel 2 van?

is jaren over gespeculeerd....
ja helaas wel :nopompom:

Woonkamer HT
Stereo