Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Crissis

Het is een film die je sub in ieder geval goed aan het werk zet.. daarnaast is het surround geluid ook erg goed in deze film..

Ik heb trouwens ook nog 'Remember me' gezien, ik vond het wel een mooie film! Op zich wel aan te raden.
Marantz SR6004, Sony PS3, DUNE SMART D1, 2 x Kef Q5, 2 x Kef iQ1, Kef 6Qc, BK XXLS400, Medion MD30053 (720p), Canare, Kimber, Ixos,  and upgrading ;D

Ghosty J

Misschien omdat je sub niet laag genoeg gaat? ;)

Citaat van: celerontje op juni 21, 2010, 00:33:06
Waarom is iedereen zo enthousiast over het laag van U-571?
Bij de dieptebommen hoor ik nou niet uitzonderlijk diep laag ofzo.
Voor een flinke portie subwoofergeweld gebruik de scene met het geluidskanon in The Incredible Hulk, da's pas kicken! :headbanging:
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

celerontje

Ook op de Velodyne van Sonic Circle ervaarde ik hetzelfde. (precies dezelfde Blu-ray, zelf meegenomen)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Marsh

Vanavond Resque dawn gekeken op blu-ray.. indrukwekkend!
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Robbert54

Citaat van: Marsh op juni 23, 2010, 23:13:45
Vanavond Resque dawn gekeken op blu-ray.. indrukwekkend!
Rescue

vanavond 3 afleveringen van Flashforward gekeken
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Lars_Portman

Citaat van: celerontje op juni 21, 2010, 02:30:00
Ook op de Velodyne van Sonic Circle ervaarde ik hetzelfde. (precies dezelfde Blu-ray, zelf meegenomen)

Als je sub hebt die flink diep gaat (15inch Veldoyne wat Gosthy_j heeft.) Dan mag toch echt oppassen met buren als je U571 opzet... Want ik hoor toch ongenadelijk diep. (zak je wel naar 16hz +_ )

Zoek maar stukje op dat ze met die diepte bommen gaan smijten. Net na die mast afschieten...

Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100

JCL

Citaat van: The Vampire op juni 24, 2010, 00:36:17
vanavond 3 afleveringen van Flashforward gekeken

Vind je dat nog een beetje leuk? Kon mij goed bekoren deze serie!

Crissis

Leuke serie... maar jammer dat er geen nieuw seizoen van komt... wel een irritant hoofdpersoon..
Marantz SR6004, Sony PS3, DUNE SMART D1, 2 x Kef Q5, 2 x Kef iQ1, Kef 6Qc, BK XXLS400, Medion MD30053 (720p), Canare, Kimber, Ixos,  and upgrading ;D

JCL

Voor al jammer dat ze het einde er niet op hebben aangepast. Met een paar hele kleine aanpassingen had er een mooi einde aan kunnen komen. Hoofdpersoon vind ik niet heel erg storend maar ook niet super. De vrouwen aan de andere kant :wub: Als ik Brice was had ik die Jappaner lekker laten lopen :P

Shadowfox

Gister deadliest catch gezien met de aflevering over de beroerte van kapitein phil   :'(. Erg heavy om te zien en zeker wat jake betreft. Wat moet die jongen een schuldgevoel hebben gehad. Nu nog steeds vermoed ik.
Je leeft toch die 6 seizoen met die mensen mee...

Robbert54

Citaat van: JCL op juni 24, 2010, 09:43:29
Vind je dat nog een beetje leuk? Kon mij goed bekoren deze serie!
ja vind het een mooie serie! maar komt er nou geen vervolg van?? ??? ???
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

Weer geen films voor vandaag.

Straks Portugal - Brazilie kijken, en heel misschien Chili tegen Spanje.
Vooral de eerste wedstrijd word een kraker  (al zijn ze volgends mij alletwee al door)  ;)

Lex Groningen

Citaat van: SillentWolf op juni 25, 2010, 03:07:43
Weer geen films voor vandaag.

Straks Portugal - Brazilie kijken.

Met een beetje geluk kan ik hier op m'n werk op tijd de boel sluiten, zodat ik deze wedstrijd ook thuis kan bekijken.
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

JCL

Citaat van: The Vampire op juni 24, 2010, 20:33:14
ja vind het een mooie serie! maar komt er nou geen vervolg van?? ??? ???

Nee te weinig kijkers :(

bmateijsen

Citaat van: celerontje op juni 21, 2010, 00:33:06
Waarom is iedereen zo enthousiast over het laag van U-571?
Bij de dieptebommen hoor ik nou niet uitzonderlijk diep laag ofzo.
Voor een flinke portie subwoofergeweld gebruik de scene met het geluidskanon in The Incredible Hulk, da's pas kicken! :headbanging:

U571 gaat ook niet heel laag... daarvoor zijn al nieuwe standaarden, zoals 2012, 10,000 BC, etc.

Nooff

Citaat van: SillentWolf op juni 25, 2010, 03:07:43
Straks Portugal - Brazilie kijken.
Vooral de eerste wedstrijd word een kraker  (al zijn ze volgends mij alletwee al door)  ;)
Slechtste wedstrijd van het hele WK tot nu toe  :crazy: Als die twee ploegen zo blijven spelen dan rol je ze op met 3 of 4-0 en kunnen ze direct naar huis. We hebben het dan steeds over NL, maar dit was echt slaapverwekkend. De Wave was het hoogtepunt van de wedstrijd  :-X

Tube-freak

De zaak Alzheimer op de vlaamse tv gekeken.  

Straks nog even "A simple plan" er achteraan waarin Billy Bob Thornten weer meesterlijk acteert, tevens op den vlaamse zender.
Amai, wat een plezante filmkes...

16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Teejoo

Gisteren begonnen met 12 rounds. Maar dat ging al meten mis, aangezien het beeld al vanaf de eerste seconde aan het 'instorten' was. De film liep wel door, maar er waren in grote delen van het beeld grote dropouts, en je hoorde ook tikken in het geluid. De eerste keer dat ik een probleem heb met het afspelen van een disc op de Pioneer. Lees ik op internet dat deze disc gewoon niet goed is geautored met al die java crap. Dat is naar mijn mening nog steeds de slechtste beslissing ooit. Ik wil gewoon film kijken op het hoogste kwaliteitsniveau. Ik hoef geen interactieve dingen. Probleem is alleen dat ik naar aanleiding van een dubbel gekregen disc voor kerst in januari heb geruild bij MM. Een bon is natuurlijk niet meer aanwezig.Ik koop normaal nooit discs in Nederland. Als ik hem online had gekocht, dan had ik hem wellicht nog kunnen ruilen.

Vervolgens Crossing Over gekeken. Heel irritant dat je de voorfilms niet kunt skippen, dus weer 10 verder. Maar dat was vergeten nadat de film gestart was...mooie film, mooi camerawerk en heel goed geluid. Zo hoort een geluidsmix minimaal te zijn bij elke film, actie of niet. Er zijn natuurlijk nog betere, maar ik zou dit een 8 geven.

Ronin79

@ Nooff

Was idd geen beste wedstrijd.

Ik vond die van Spanje - Chilie ietsjes beter.

Morgen is er een leuke wedstrijd; Duitsland - Engeland  ;)

Robbert54

Citaat van: JCL op juni 25, 2010, 14:05:39
Nee te weinig kijkers :(
frick. kan ik net zo goed niet gaan kijken :-[

Woonkamer HT
Stereo

JCL

Jawel hoor! Het is zeker goed te genieten, alleen de laatste aflevering zorgt ervoor dat het een wat open einde is.

djaxx

Marsh

Vanavond Home of the Brave.. benieuwd naar 50 Cent ( :confused: ) en Samuel L Jackson
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Robbert54

Citaat van: Marsh op juni 26, 2010, 19:46:01
Vanavond Home of the Brave.. benieuwd naar 50 Cent ( :confused: ) en Samuel L Jackson
over 50cent gesproken, die is in zijn nieuwe film nog maar 5cent

Woonkamer HT
Stereo

Marsh

Citaat van: The Vampire op juni 26, 2010, 20:04:09
over 50cent gesproken, die is in zijn nieuwe film nog maar 5cent

Gezien ja.. wat een gedrocht

SeriousCinema