Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

celerontje

Maar wel een vermakelijk filmpje, toch? :headbanging:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

JCL

Mwah... Was vooral een lange zit! Wist me niet echt te boeien. RDJ is in Iron Man beter :D

celerontje

In deze film was-ie meer down-to-earth. (letterlijk gezien ;D)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Raphie

Probleem met SH was plot en development. dan kan je er 100.000 micro jokes in stoppen maar dan blijft het ruk.
de viool en reto uitlichten van actie scenes in  slomo werdt na de 3de poging ook érg vervelend.....
dus 2 kunstjes op een zwak plot, echt zonde van m'n tijd....
JBL PRX Power!

Robbert54

maar weer eens een poging tot film kijken wagen, vanavond: Minority Report
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

JCL

Veel plezier! Dat is een van de betere films die ik ooit gezien heb :-X Emotie is mooit, verhaal is goed, geluid is indrukwekkend!

Ik heb vanavond Pearl Harbor gekeken. Had hem nog nooit gezien, hou nooit zo van oorlogfilms. Vond hem opzich wel ok, met name technisch zit hij heel erg goed in elkaar (geluid :wub:). Beetje jammer van het extreem hoge hollywood gehalte en waarom zit dat laatste uur er nog achteraan? Had van mij ook wel geskipt kunnen worden!

Robbert54

Citaat van: JCL op juni 19, 2010, 21:10:07
Veel plezier! Dat is een van de betere films die ik ooit gezien heb :-X Emotie is mooit, verhaal is goed, geluid is indrukwekkend!

Ik heb vanavond Pearl Harbor gekeken. Had hem nog nooit gezien, hou nooit zo van oorlogfilms. Vond hem opzich wel ok, met name technisch zit hij heel erg goed in elkaar (geluid :wub:). Beetje jammer van het extreem hoge hollywood gehalte en waarom zit dat laatste uur er nog achteraan? Had van mij ook wel geskipt kunnen worden!
heb m alweer afgezet, nu maar even no brainer Transformers opgezet die ik al 10x heb gezien :nopompom:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

celerontje

erwinh

Vanavond War of the Worlds gekeken....... nou m'n Velodyne doet het nog   :o :o :o :o
Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

Robbert54

Citaat van: erwinh op juni 19, 2010, 22:01:20
Vanavond War of the Worlds gekeken....... nou m'n Velodyne doet het nog   :o :o :o :o
:clapping: :clapping:

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Die ga ik zeker ook nog eens aanschaffen.
Ik zal nooit de dag vergeten dat ik die film in de bioscoop zag! :o

Robbert54

Citaat van: celerontje op juni 19, 2010, 22:26:53
ik zal het einde helaas ook niet weer vergeten :nopompom:

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Citaat van: celerontje op juni 19, 2010, 22:26:53
Ik heb 'm nog niet in de bios gezien, dus maar besteld op met de coupon op
. ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Toch Minority Report nog gezien.

wat een goede film is dat toch!

beeld en geluid op blu ray is super. klein minpuntje vond ik dat niet elke scene even grainy was. verder ziet het beeld er gewoon top uit. al is het grain effect misschien even wennen.

geluid was gewoon goed, prachtige surroundbubbel en de wapens die in film worden gebruikt zetten je sub wel aan het werk :clapping:

Woonkamer HT
Stereo

djaxx

Book of Eli gezien, vond hem wel leuk om te zien. Tof voor de sub enz maar vond hem toch wat saai bij momenten. Jammer na de vele goede reacties die ik gehoord had.

eddy135

Gisteravond Lucky number Slevin gekeken; wat een heerlijk komische gangsterfilm is dat toch.. ;D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

JCL

Ja Lucky Number Slevin is een hele grappige film. Vooral als je hem voor het eerst ziet en de clue nog niet helemaal doorhebt, dan zit je op het einde echt zo van: huh?!

erwinh

Citaat van: erwinh op juni 19, 2010, 22:01:20
Andere waarbij de Sub enorm tekeer gaat is "Knowing". Wisselende kritieken. Ik vond hem prima te pruimen. Geluid is werkelijk fenomenaal!

JCL

Knowing wil wel lukken idd, vliegtuigscene, metro stukje :wub: . Film zelf is compleet ruk, maar technisch doet ie het erg goed!

Valt mij trouwens op dat er nog weinig Blu-Rays zijn die het niveua halen van Avatar. Het beeld en geluid wat dat schijfje heeft weten neer te zetten heeft op mij toch nog het meeste indruk gemaakt. De detailering in het geluid is zo ongelovelijk mooi! Andere schijf die dit ook heel mooi doet is de nieuwste blu-ray van U2 (360 tour). Hopen dat er nog veel films en concerten volgen die dit niveau halen! U2 is bijvoorbeeld heel veel beter dan The Killers, daar is het geluid hooguit matig te noemen!

erwinh

Ik hoop dat de Bruce Springsteen; Hyde Park; er ook goed uitspringt. Is net dit weekend uit.

eddy135

Citaat van: JCL op juni 20, 2010, 14:50:51
Ja Lucky Number Slevin is een hele grappige film. Vooral als je hem voor het eerst ziet en de clue nog niet helemaal doorhebt, dan zit je op het einde echt zo van: huh?!
Had 'm al eens eerder gezien, maar een tweede keer zie je veel aanwijzingen voor de clou, inderdaad: ijzersterk!
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Crissis

U-571.... even mijn nieuwe sub testen! Heerlijk! (ik wou dat ik geen buren had! ;))
Marantz SR6004, Sony PS3, DUNE SMART D1, 2 x Kef Q5, 2 x Kef iQ1, Kef 6Qc, BK XXLS400, Medion MD30053 (720p), Canare, Kimber, Ixos,  and upgrading ;D

Lars_Portman

Citaat van: Crissis op juni 20, 2010, 22:00:22
U-571.... even mijn nieuwe sub testen! Heerlijk! (ik wou dat ik geen buren had! ;))

Die ideale film voor Heerlijk diep laag  ;D

Heb net vorige week verkocht de Blu-ray omdat ik geen sub meer heb. Maar echter speciaal gekocht voor die doel einde.

Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100

celerontje

Waarom is iedereen zo enthousiast over het laag van U-571?
Bij de dieptebommen hoor ik nou niet uitzonderlijk diep laag ofzo.
Voor een flinke portie subwoofergeweld gebruik de scene met het geluidskanon in The Incredible Hulk, da's pas kicken! :headbanging: