Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Marsh

Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Moondust

Citaat van: Marsh op februari 26, 2010, 00:28:27
Al een tijdje benieuwd naar, hoe is die?

Kijkende naar de films die jij doorgaans goed vindt denk ik dat je Next erg kan waarderen. Maar blijft wel beetje koffiedik kijken. ;-)
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

djaxx

Vet hard gekeken gisteren. Aangenaam verrast omdat ik eigenlijk niet veel verwachte maar heb me niet echt verveeld. Middelmatig flmpje dus. Juist de akteerprestatie van Rogiers vond ik minder

Marsh

Citaat van: Moondust op februari 26, 2010, 12:26:13
Kijkende naar de films die jij doorgaans goed vindt denk ik dat je Next erg kan waarderen. Maar blijft wel beetje koffiedik kijken. ;-)

Ben benieuwd dan.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

erwinh

Kung Fu Panda!!
Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

Loki999

Gisteren Funny People gezien met A. Sandler, begon als comedy maar veranderde langzaam in drama en duurde ook nog eens 2 uur en een kwartier.
Niet mijn film, ben meer een happy Gilmorefan
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

Marsh

Citaat van: Loki999 op februari 26, 2010, 15:43:08
Gisteren Funny People gezien met A. Sandler, begon als comedy maar veranderde langzaam in drama en duurde ook nog eens 2 uur en een kwartier.
Niet mijn film, ben meer een happy Gilmorefan

Ik heb de 3 uur durende versie.. die is nog "leuker".  ;D

SeriousCinema

Loki999

Haha pffff  :crazy:

Vanavond Van Wilder 3, ik hoop dat die wat luchtiger is

JCL

Van Wilder 3 (Freshman year) heb ik gisteren toevallig ook gezien. Met wat vrienden, borreltje erbij, dan is hij prima te genieten. Uiteraard is hij precies hetzelfde als de eerste film (jammer dat ze een nadere acteur hebben gecast) maar het is opzich wel uit te houden (mits je van de bizar flauwe en soms ranzige grappen houdt :P). Vond persoonlijk de eerste Van Wilder beter, net als American Pie, The Hangover en Superbad (vooral die laatste 2 zijn een aanrader in dit genre).

Robbert54

superbad :o die heb ik met 10 minuten uit gezet :crazy:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Loki999

Ja ik ken ze allemaal en ik vind dat soort films echt geweldig, ben een beetje blijven hangen in mijn tienertijd denk ik.

Net zoals ik vroeger thuis kwam en lekker een half uurtje Married with childeren ging kijken, gewoon ff hersens uit en pure ontspanning. Sommige doen het met een biertje, ik met dit soort humor

Snutchz

Superbad is anders nog wel aardig.. The Hangover, die is pas slécht  >:(
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Lex Groningen

Vanavond gaan we maar eens kijken naar Bolt.
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

HTip

Citaat van: Alex Groningen op februari 26, 2010, 20:04:28
Vanavond gaan we maar eens kijken naar Bolt.
Is wel leuk, maar haalt het niet bij Monsters Inc, Cars, etc. Is ook iets meer voor de kinderen. Beeld en geluid is super 8)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Citaat van: HTip op februari 26, 2010, 20:15:22
Is wel leuk, maar haalt het niet bij Monsters Inc, Cars, etc. Is ook iets meer voor de kinderen. Beeld en geluid is super 8)
ik vond Bolt juist een keer wat anders! vooral het begin. ik zat echt ff zo :blink: te kijken..  :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Citaat van: The Vampire op februari 26, 2010, 20:20:19
ik vond Bolt juist een keer wat anders! vooral het begin. ik zat echt ff zo :blink: te kijken..  :D
Ik ben natuurlijk wel wat ouder :P :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Citaat van: HTip op februari 26, 2010, 20:22:24
Ik ben natuurlijk wel wat ouder :P :D
:tongue2: heb je TMNT al een keer gezien in je HT dan??

Woonkamer HT
Stereo

Lex Groningen

Citaat van: HTip op februari 26, 2010, 20:15:22

Heb er leuke stukjes van gezien, en het leek me wel wat. Maar ik kijk ook met me dochtertje Denise.
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

HTip

Citaat van: The Vampire op februari 26, 2010, 20:24:44
:tongue2: heb je TMNT al een keer gezien in je HT dan??
TMNT=Teenage Mutant Ninja Turtles? :unsure:

Nope! Denk ook niet dat ie een kans maakt ;)

Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Alex Groningen op februari 26, 2010, 20:34:06

Heb er leuke stukjes van gezien, en het leek me wel wat. Maar ik kijk ook met me dochtertje Denise.
Gaat zeker een leuke filmavond worden. Veel plezier :popcorn:
Showcase - Topic

Robbert54

Citaat van: HTip op februari 26, 2010, 20:42:07
TMNT=Teenage Mutant Ninja Turtles? :unsure:

Nope! Denk ook niet dat ie een kans maakt ;)

idd een beetje een kinderfilm, maar kon je qua videokwaliteit nog wel eens heel erg verbazen.. vandaar de tip!

Woonkamer HT
Stereo

JCL

Citaat van: The Vampire op februari 26, 2010, 20:20:19

Mee eens! Vond het zelfs een beetje gaaf :-[ Geluid is echt super in die scene. Rest van de film is ook erg grappig, voor al de duiven en de kat :P

Superbad en The Hangover zijn met name leuk om met een paar vrienden te kijken. Biertje erbij, niet al te veel nadenken, gewoon melige humor. Eurotrip doet het ook goed in dat sigment, voor al met Hitler zoontje :D . Misschien een keer een leuk idee voor een topic. Wat is de leukste comedy ooit.

neptune

The informant aan het kijken....ben er niet kapot van.
zet hier iets neer

Robbert54

Citaat van: JCL op februari 26, 2010, 20:46:12
Mee eens! Vond het zelfs een beetje gaaf :-[ Geluid is echt super in die scene. Rest van de film is ook erg grappig, voor al de duiven en de kat :P

Superbad en The Hangover zijn met name leuk om met een paar vrienden te kijken. Biertje erbij, niet al te veel nadenken, gewoon melige humor. Eurotrip doet het ook goed in dat sigment, voor al met Hitler zoontje :D . Misschien een keer een leuk idee voor een topic. Wat is de leukste comedy ooit.
ik vond bolt sowieso een super film! en de openingsscene vond ik ook echt stoer!

superbad vond ik echt niks. vond die film echt puur gaan om hoeveel vieze woorden je in 1 film kunt proppen. eurotrip vond ik al een stuk beter, the hangover vond ik ook een beetje tegenvallen,

american pie vond ik dan wel weer leuk, net als dude where's my car. hot shots kan ik bijvoorbeeld ook nog wel van genieten.

Woonkamer HT
Stereo