Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Moondust

Citaat van: DVDGuy op januari 22, 2010, 18:17:36
Vanavond maar eens verder met Lost, seizoen 5  :xmas:

Ik ook, episode 6. Blijft erg leuk en spannend.
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

djaxx

Citaat van: AllStar op januari 22, 2010, 15:19:12
Ach, sinds ik veel ben gaan downloaden (1:1 blu ray rips, untouched video + lossless audio tracks) ben ik ook méér gaan kopen, in echte winkels enzo  ;) Vanavond de beamer weer aanslingeren en Dexter maar eens op het scherm toveren.

Dexter rules, ben net aan seizoen 3 begonnen!  :worship:

celerontje

Gisteren ''The Prestige'' gekeken!
Zeer goede film, al moet je je hoofd erbij houden!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Fatalfelix

Synecdoche, New York

Vond hem in het begin erg chaotisch, en ik kreeg de lijn maar niet te pakken. Na een tijdje werd ik langzaam dan toch meegezogen, en uiteindelijk heb ik onwijs genoten van het thema dat me eigenlijk pas later duidelijk werd. Echt een film waar je de tijd voor moet nemen, en waar je na afloop lekker over kan filosoferen. Een aantal dingen herkende ik een beetje vanuit mijzelf moet ik zeggen. Het gaat daarbij vooral om het creëren van iets waar je aan herinnerd zult worden, en alle deprimerende aspecten die hier gaandeweg bij horen. Wat een ontzettend mooi nummer trouwens aan het einde van de film, zo rustig, zo stil, en zo'n gevoelige stem die ondersteund wordt door die heerlijke piano. Dat nummer sluit echt perfect aan bij de sfeer die de film heeft neergezet  :wub:.

Black & White by Rogér, We Can't Get Enough

Marsh

Net klaar met kijken.. gewéldige film! ..Geweldige de scene met Eminem.

Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Ronin79

Zoals ik al vermelde heb ik de Animatie film: 9 gekeken van Producer Tim burton.

Een woord; Geweldig.

9 Vind ik een van de mooiste, zo niet de mooiste animatie film van de laatste tijd.
De Effecten die in de film zitten, zijn van een zeer hoog niveau. Grafisch is deze film mooier als bijvoorbeeld
een Ice Age 3 of een Up.

Zeker het kijken waard, en al helemaal op BR. heb je daarbij nog een Kuro en een Pioneer LX BR speler ...
dan weet je niet wat je ziet !

Aanrader  :thumbs-up:

Snutchz

Ice Age 3 vond ik helemaal niet bijzonder  :P
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Ik vind altijd dat eekhoorntje wel grappig.
Eingelijk kijk ik Ice Age alleen al daarvoor.  ;)

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ronin79

Scrat ....

Leuke karakter:  :thumbs-up:

djaxx

Snutchz

Citaat van: SillentWolf op januari 23, 2010, 01:57:33
Ik vind altijd dat eekhoorntje wel grappig.
Eingelijk kijk ik Ice Age alleen al daarvoor.  ;)

de film zelf was wel leuk.. grafisch vond ik 'm alleen niet zo spectaculair  :dry:

stevefilmfreak54

Citaat van: SillentWolf op januari 23, 2010, 00:14:40
Zoals ik al vermelde heb ik de Animatie film: 9 gekeken van Producer Tim burton.
Zeker het kijken waard, en al helemaal op BR. heb je daarbij nog een Kuro en een Pioneer LX BR speler ...
dan weet je niet wat je ziet !
Aanrader  :thumbs-up:

Bij een Pana 50V10 en een Pio BDP is het beeld net zo schitterend hoor ;D ;D

Ronin79

stevefilmfreak54

Snutchz

Ronin79

@ Snutchz

Ik wou hem niet kwetsen  ;)

Vandaag nog even bij Hobo Hifi geweest (een nieuw Monster Stekkerblok halen) en ik
stond even bij de Pana's te kijken.

Heel eerlijk gezegd ... de Pioneers zijn zeker een klasse beter.
Ik wil niemand op de tenen trappen, maar het is gewoon de harde  :P waarheid.

Ook al kunnen de Pana's nog zo'n mooi plaatje geven, op dit moment kunnen ze niet op tegen een Pioneer.
De Pioneer Kuro's in de 42 inch reeks zijn al mooi ... Dan zou je eingelijk eens een 50 inch versie moeten zien
(speciaal voor de Pana. aanhang  :P ) De Pioneer 5090H, is niet meer van deze wereld.

Wat dat betreft Snutchz ... heb je een mooie aankoop gedaan !  :thumbs-up:

Snutchz

Wel Ron, ik merk dat het KURO 428 plaatje nu al (kun je nagaan als ie straks 500u heeft gedraaid) meer body vertoont dan de V10.

Wel is 't zo dat ie wat korreliger is aangezien ie niet Full-HD is.. plus dat kleurovergangen wat groffer ogen.. lijntjes die wat "flikkeren" ..en dat ie 'n kader weglaat bij BR, om zo de resolutie te behouden... dat moet je dus inleveren.

Verder mis ik toch wel 'n beetje de IFC van Panasonic bij het spelen van games. Moet wel zeggen dat de beeldverwerking beter is > motion-resolution, scherper, minder phosphor-lag..  8) ..scherm gaat tevens véél beter om met zwart partijen  :sneaky:

Ben benieuwd hoe de schermen in augustus eruit komen te zien.. helaas wel allen 50"...  :nopompom:

Ronin79

Dat is mooi om te horen  ;)

Pana's die in augustus eraan komen ?

Eingelijk ben ik niet zo nieuwschierig meer op TV gebied, sinds ik de Pioneer heb (afgezien van wat gezoem), kijk
ik nauwelijks naar andere merken. In iedergeval heb ik niet de intentie, om een ander te kopen.

1 Panasonic vond ik wel mooi ... dat is die hele dunne aluminium.
Qua beeld kwaliteit weet ik het niet zo, maar het design is mooi.

Deze stond ook op mijn aanschaf lijstje ... maar gelukkig kon ik nog een Pioneer 5090H kopen.
Ik heb er zeker geen spijt van.  ;)

Snutchz

Ronin79

In 2041 als Pana net zo ver is als Pio, dan kan ik wel gaan kijken voor een eventuele nieuwe  :P

Hou het voorlopig maar gewoon bij Pioneer .... doe ik ook  ;)

Snutchz

Dit jaar gaat Panasonic er waarschijnlijk al overheen heur... aangezien den -KURO- tech present is in den panelen  :P

Ronin79

Maar het moet ook nog functioneren  :P  :laugh:

Snutchz