Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Brimme

gebruik altijd engelse subs dus dat is geen probleem voor mij.
Denon AVR-3808A , Monitor Audio RS6 ,Monitor Audio Silver 3i , Playstation 3, Panasonic Th42pz80.

Snutchz

*voor slecht horenden*  :-X ..-whispers- ..-a door that opens- ..-music is fading away- ..lekker zeg  :laugh:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

celerontje

Yepz, I got the same thing during watching the USA BD of U-571! >:(
En ik heb echt ondertiteling nodig, want ik kan wel redelijk Engels, maar gesproken Engels volgen gedurende een hele film kan aardig lastig zijn!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Snutchz

Tja, ik gebruik voor den Hollywood rommel vrijwel nooit ondertiteling.. voor de betere flicks gwn NL.. maar luister ik bijzonder goed naar het gesproken woord. 8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

vanavond Sherlock Holmes gezien. wat een geweldige film!! Guy Ritchie in topvorm. verder vond ik jud law verrassend goed en R.D jr. blijft echt een top acteur! film komt zeker in mijn blu-ray collectie!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Onne

Citaat van: celerontje op januari 21, 2010, 14:09:12
30 euro? :o
Bij welke afzetter wil je 'm kopen? ;D
ok ok, 29.95 dan gewoon bij FRS??  ;)
Heb nog nooit zoiets in het buitenland gekocht ...

Heb hier wel "Avatar" liggen 576p, kwaliteit om te janken en stereo geluid ipv Dolby. 
Voor het eerst sinds 3 jaar maar weer eens iets illegaals geprobeerd en was gelijk weer de laatste keer.

Moondust

Citaat van: Onne op januari 22, 2010, 12:05:45
Heb hier wel "Avatar" liggen 576p, kwaliteit om te janken en stereo geluid ipv Dolby. 
Voor het eerst sinds 3 jaar maar weer eens iets illegaals geprobeerd en was gelijk weer de laatste keer.

Als je slechte bronnen uitzoekt, dan wordt je natuurlijk telkens bevestigd in je overtuiging. Er zijn genoeg releases te krijgen die nauwelijks te onderscheiden zijn van de originele bluray.
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

WilcoL

Citaat van: Moondust op januari 22, 2010, 12:20:19
Als je slechte bronnen uitzoekt, dan wordt je natuurlijk telkens bevestigd in je overtuiging. Er zijn genoeg releases te krijgen die nauwelijks te onderscheiden zijn van de originele bluray.

Exactely! En niet te snel een nieuwe release willen downloaden kan ook een hoop schelen...
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Hisense 55U79NQ - Denon AVC-X4700 - Tannoy Revolution Signature DC6T, DC6LCR, DC4 & Arena - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Denon DBT-3313 - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Zidoo z1000 Pro - Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500

Onne

Ik zou niet eens weten hoe dat moest met torrent.rar dingen enz, heb m gekregen. Ik zal zeggen dat ie leuk was.
Maar heb m al in de bios gezien,  ;)

jurriaan

Downloaden is ook niet mijn ding. Kennis van mij is er naar eigen zeggen goed in thuis, maar voor die schijfjes en bestanden heb vriendelijk bedankt. Kwaliteit is ongeveer gelijk aan vhs, muv van zogenaamde hd materiaal, dat is dvd kwaliteit.

Maar goed ik dwaal af, vanavond eens kijken en luisteren of Faithless live at Alexandra palace iets is. (Helaas geen dts geluid).

Geluid van The Bourne Ultimatum was zeer goed, en dat voor Dolby geluid ::)

Ronin79

Waarschijnlijk de animatie film: 9 (nine)

Natuurlijk op BluRay ... (alle BR's die ik heb zijn orgineel)  ;)

DVDGuy

Citaat van: jurriaan op januari 22, 2010, 13:32:14
Downloaden is ook niet mijn ding. Kwaliteit is ongeveer gelijk aan vhs, muv van zogenaamde hd materiaal, dat is dvd kwaliteit.

Tja je kunt een DivX afspelen of een 1:1 kopie in DVD9-formaat; maakt nogal verschil  8)
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

JCL

Downloaden is ook niet mijn ding. Kennis van mij is er naar eigen zeggen goed in thuis, maar voor die schijfjes en bestanden heb vriendelijk bedankt. Kwaliteit is ongeveer gelijk aan vhs, muv van zogenaamde hd materiaal, dat is dvd kwaliteit.

Waar baseer je dat op? Een ISO van een DVD9 is gewoon een DVD9, die is identiek aan wat je in de winkel koopt. Hetzelfde zou gelden voor de BD's, maar die kom je nog nergens in ISO tegen (wordt ook een ongelovelijk grote file dan). MKV rips van +\- 10GB op 1080P met DTS track zijn prima te doen en kwa beeld nagenoeg gelijk aan de orginele BD (zeker beter dan DVD kwaliteit). Het enige minpunt zijn de audio tracks, een DTS track in een MKV bestand is nog geen DTS-HD of True-HD.

Moondust

Die kennis heeft er in dat geval ook geen klap verstand van. Op usenet zijn complete blurays en kwalitatief zeer goede encoderingen daarvan te vinden. De encoderingen zijn qua beeld nagenoeg gelijk aan de bluray. Het geluid is wat minder (full bitrate DTS ipc lossless), maar in torrentcommunities zie je steeds vaker los de HD-audio track aangeboden die je dan zelf eenvoudig kan muxen met de encodering. Het kost even tijd het downloadwereldje te doorgronden en je weg te vinden, maar als je eenmaal weet hoe het werkt kan je er zeer mooi materiaal noemen dat op geen enkele wijze vergeleken kan worden met de kwaliteit die jij omschrijft.
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

Snutchz

Ronin79

Dan is het maar goed, dat ik dat (bijna) niet meer doe.  ;D

btw. BR's wil ik zeker orgineel hebben, dat is het mooiste  ;)

Moondust

celerontje

Wees nou maar niet té kwaad, anders houdt je weinig forumleden over!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Snutchz

Citaat van: Moondust op januari 22, 2010, 14:38:07
Ja, grote rotzakken zijn het!  8)
smeerpijpen zijn 't.. al die schattige videotheekjes die over de kop gaan...  :(

celerontje

Tja, 't is niet anders; koop DVD's zijn zo goedkoop tegenwoordig...
Ook al zou iedereen netjes betalen voor z'n content, fysieke videotheken verdwijnen toch, as simple as that!

Snutchz

Vooral 'n ander laten betalen zodat jij je spul voor nop kunt afdraaien, vind ik bijzonder kwalijk  >:( ..daar gaat mijn bloed een beetje van koken.

AllStar

Ach, sinds ik veel ben gaan downloaden (1:1 blu ray rips, untouched video + lossless audio tracks) ben ik ook méér gaan kopen, in echte winkels enzo  ;) Vanavond de beamer weer aanslingeren en Dexter maar eens op het scherm toveren.

celerontje

En nu weer on-topic, anders krijg jij een gevaarlijk hoge bloeddruk en blijven we bezig! ;D

Robbert54

Citaat van: Snutchz op januari 22, 2010, 15:13:49
Vooral 'n ander laten betalen zodat jij je spul voor nop kunt afdraaien, vind ik bijzonder kwalijk  >:( ..daar gaat mijn bloed een beetje van koken.
??? jij?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

DVDGuy

Citaat van: Snutchz op januari 22, 2010, 14:24:04
Ik verafschuw downloaders  :blush:

Het hangt er m.i. helemaal vanaf wat je download.

Als er series zijn die door de commerciële zenders worden uitgezonden, kijk ik liever een gedownloade aflevering zonder die hinderlijke reclames  :pompom:

Vanavond maar eens verder met Lost, seizoen 5  :xmas:

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com