Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

celerontje

Polyester 35mm film kan heel wat spanning hebben, je kan er gerust mee gaan touwtrekken! :D :P
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Snutchz

Voorlopig even niets  :unhappy: ..beeld is werkelijk niet om aan te zien zo donker... gwn pijn in m'n ogen van het inspannen... heb dus wéér E-Care moeten bellen  :mad:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

DVDGuy

Zojuist UP gekeken en wij vonden het een bijzonder vermakelijke film
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Robbert54

Citaat van: SillentWolf op december 31, 2009, 09:54:06
Vanaf Azkaban is de serie zeker 'volwassen' geworden.
Deel 6 laatst nog op BR gekeken. Mooie film, zeker als je zoiets op een Kuro kijkt  :P
Ben benieuwd hoe de laatste 2 films gaan worden (deel 7 is namelijk opgesplitst in 2 delen).

Misschien vanavond; Monsters & Aliens of Coralina op BR kijken.  ;)
laat je avond niet verpesten en kijk Coraline.. En dan 2D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

;)  Helaas is het er nog niet van gekomen.

We hadden de Bodyguard er op staan.

Van de week kijken we wel; Coralina in 2D  ;)
Lijkt me een leuke film.

Nooff

Citaat van: The Vampire op januari  1, 2010, 00:57:38
laat je avond niet verpesten en kijk Coraline.. En dan 2D
Nou nou, Monsters vs Aliens vond ik anders toch wel vermakelijk en het beeld en geluid zijn echt top! Niets mis met die film, ik vond persoonlijk Coraline echt niet beter, saaier zelfs.

Ronin79

Waneer weet ik niet ... maar ik kijk ze toch alle twee. Ik heb ze immers op BR.  ;)

erwinh

Gisteravond Gladiator gekeken op van de op internet zo verguisde Blu Ray. Beeld is zeker geen referentiemateriaal, maar zoveel ophef als er op sommige fora was te lezen lijkt mij toch wel overdreven. Het verhaal is zo goed dat je direct in de film wordt gezogen. Geluid is erg goed, zeer indrukwekkend. Ik heb genoten van die slechte Blu Ray  ::)
Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

Snutchz

..iemand hier toevallig nog 'n PZ80 te koop staan of iets dergelijks..?  :nopompom:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Teejoo

Vanavond Terminator Salvation gezien...Tja, ondanks dat ik de andere Terminator films erg cool vond, vind ik deze flink tegenvallen. Heel onrustig gefilmd, donker en flinke filtering, matige prestatie Christian Bale (hese (batman)stem) en het geluid was eigenlijk ook maar redelijk, zeker voor zo'n film. Voor mij (over het algemeen) in elk geval niet 'in your face' genoeg. Gisteren Wanted gekeken, en dat was toch wel een goed voorbeeld van een direct, directioneel pompende soundtrack  ;)

Kortom: een beetje teleurstellend.

Sqoda

Het is vandaag Premieredag in Area 54  :clapping:

Dus vanmiddag gaan we met de kids Monsters vs Aliens kijken. Ik had hun beloofd de premiere te krijgen, voor de tijd dat ze papa hebben moeten ontberen
de afgelopen 2 maanden.

En vanavond kijken we gezellig Transformers 2

Ben benieuwd, gisteravond bezig geweest met het beeld en geluid een deel de goede richting in te krijgen. Dus niets staat in de weg voor de eerste stappen in
de thuisbios belefenis.  :popcorn:
HT: Sony STR-DG720, Pioneer DV-410V, SANYO PLV-Z3, Projecta, Humax, Popcorn A-110, Front Speakers: Zelfbouw, Surround: JVC, Sub: Sony

Stereo: Marantz PM 66SE, Marantz CD 67SE

djaxx

Transormers 2 is in elk geval een echte kakfilm!

Sqoda

Ach...keuze van de vrouw.

Dan heb ik de hele familie tevreden en kan ik zelf gaan genieten  ;D
HT: Sony STR-DG720, Pioneer DV-410V, SANYO PLV-Z3, Projecta, Humax, Popcorn A-110, Front Speakers: Zelfbouw, Surround: JVC, Sub: Sony

Sqoda

Zoooo.....de premiere overleefd. Nu kan de smoking weer de kast in.

Kids Happy, vrouw Happy, papa Happy! Waarom ben ik hier niet eerder aan begonnen?

Ronin79

Net nog Angels And Demons Extended Edition gekeken. Mooie film  ;)

HTip

Citaat van: SillentWolf op januari  3, 2010, 18:27:59
Net nog Angels And Demons Extended Edition gekeken. Mooie film  ;)
Helemaal mee eens! Hebben wij gisteren gezien, na een opfrissing van Da Vinci Code (op DVD). Omdat het een vervolg zou zijn, maar het ook zonder gekund. Was wel een leuke avond met 2 spannende films.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Dirc

vast niet wat jullie willen horen, maar momenteel op de PJ RTL4 met love actually

Ronin79

:blink:  Tja ... dat kun je ook kijken.

Misschien dat we zo nog een film gaan kijken. Public Enemy en oa. Watchmen hebben we nog niet gezien.
Het zou natuurlijk ook wat anders kunnen worden.  ;)

Moondust

Gisteravond met vrienden Loft gekeken. Wat een steengoede Belgische film is dit. Prachtig gestileerd, puike acteerprestaties en een verhaal met behoorlijk wat twists die zelfs ervaren filmkijkers niet allemaal zullen zien aankomen.
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

JCL

Citaat van: Dirc op januari  3, 2010, 20:11:25
vast niet wat jullie willen horen, maar momenteel op de PJ RTL4 met love actually

Heb leuke herinneren aan die film. Is daarnaast ook een erg leuk verhaal met leuke humor!

Dirc

inderdaad. t is geen BD op 1080P, maar ja op de PJ kijkt toch fijner dan TV

Valkyrie

Sky-HT 7.1.4
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Processor: Lyngdorf MP40 Eindversterkers: Arcam P1000 | A*BNB 4ch nc2.250 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 Atmos: KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Furutech | Gigawatt | WireWorld | Inakustik

HTip

Net een beetje in de sfeer van het huidige weer Day after Tomorrow op BD gekeken. Prachtige beelden, niet altijd even scherp, met een schitterend ruimtelijk geluid.

Daarna nog een aflevering van Planet Earth. Schitterende beelden (snap niet hoe ze bepaalde situaties hebben kunnen filmen). Had wel veel graining, maar dat kan ook het zand in Desserts zijn geweest :P :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Nooff

Citaat van: Teejoo op januari  3, 2010, 00:32:01
Vanavond Terminator Salvation gezien...Tja, ondanks dat ik de andere Terminator films erg cool vond, vind ik deze flink tegenvallen. Heel onrustig gefilmd, donker en flinke filtering, matige prestatie Christian Bale (hese (batman)stem) en het geluid was eigenlijk ook maar redelijk, zeker voor zo'n film. Voor mij (over het algemeen) in elk geval niet 'in your face' genoeg. Gisteren Wanted gekeken, en dat was toch wel een goed voorbeeld van een direct, directioneel pompende soundtrack  ;)

Kortom: een beetje teleurstellend.
Vreemd, vond de soundtrack van Terminator erg goed klinken anders, veel impact en strak LFE. Niets mis mee, zie ook de vele reviews. De film is zo onderhand wel een beetje uitgemolken, maar zo slechts was ie toch niet. Prima beeld en geluid in ieder geval vond ik persoonlijk. 

Robbert54

vanavond star trek gekeken. Super goede film! Prachtige special effects, geweldig beeld en bijpassend geluid! Absolute aanrader
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo