Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Ronin79

Ik heb er ook een .... op zijn Hans Teeuwens;

* Natte La
* Sloot
* Ontplofde Mol

en zo kan ik nog wel even doorgaan  :blink:  :clapping:

Dirc

Citaat van: SillentWolf op december 18, 2009, 07:59:13
Ik heb er ook een .... op zijn Hans Teeuwens;

* Natte La
* Sloot
* Ontplofde Mol

en zo kan ik nog wel even doorgaan  :blink:  :clapping:

Het was zure sloot

Moondust

Gisteravond The Hangover gezien. Voor een Hollywood comedie wederom een van de betere. Heel origineel verhaal waarbij het mysterie zich beetje bij beetje ontrafelt. Aanrader!
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

Rob Eric Blank

Citaat van: Moondust op december 18, 2009, 10:34:10
Gisteravond The Hangover gezien. Voor een Hollywood comedie wederom een van de betere. Heel origineel verhaal waarbij het mysterie zich beetje bij beetje ontrafelt. Aanrader!
moet ik ook nog zien.

Gister In the Loop gezien. Geweldige film met super vette dialogen en een behoorlijk stukje politiek erin.

Robbert54

nu Michael Bublé: Caught in the act. aan het kijken. geweldige blu-ray! geweldige muziek! klinkt erg goed, hoewel de bass wel wat sterk is. maar god wat klinkt zijn muziek toch heerlijk!!

verder ontzettend leuke normale spontane vent! zie je nog maar weinig tegenwoordig, eentje die niet naast zijn schoenen loopt. iemand die duidelijk geniet van wat ie doet! petje af. :worship:

luister hem wel in stereo trouwens.

de 5.1 mix vind ik niet heel geweldig grapje mijn center stond totaal verkeerd afgesteld :-X
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Dirc

Mijn vriendin heeft net (weer) de BD van Beyonce opgezet...........
Dwingt me toch om tegen mijn principes in te gaan stofzuigen oid.

Robbert54

Citaat van: Dirc op december 18, 2009, 20:56:41
Mijn vriendin heeft net (weer) de BD van Beyonce opgezet...........
Dwingt me toch om tegen mijn principes in te gaan stofzuigen oid.
:clapping: :clapping: je moet ze ook niet leren hoe dat allemaal werkt!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Dirc

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

djaxx

Citaat van: Dirc op december 18, 2009, 21:00:36
tja harmony one.....

Ken dat, begin ook al de nadelen ervan t ondervinden en hij is nog maar twee dagen in huis. Dat belooft!

gur

Ronin79

Dank je wel ... het was idd. zure sloot.  :laugh:

DVDGuy

Zojuist This Is It gezien en ik vond het FANTASTISCH; wat een perfectionist en hoe gewoon als hij in zijn element is.

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

tiptop

Citaat van: Dirc op december 18, 2009, 00:06:53
verse of bedorven?

toch vreemd....

haar kneepje schijnt naar makreel te ruiken?
Of haar listige kunstgreep? of toch haar kunst?

Haar sluwe streek ;D

Sluwe streek: gniepig gebiedje ;D
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

addy

Ice Ace III Blu-ray, als hij het niveau van 1 en 2 haalt, is het al mooi.

celerontje

Ik vond deel 3 eerlijk gezegd de leukste van de 3! :pompom:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: addy op december 19, 2009, 18:31:16
Ice Ace III Blu-ray, als hij het niveau van 1 en 2 haalt, is het al mooi.
vind het moeilijk om te zeggen dat hij beter is dan 1, omdat 1 zo lekker origineel was, maar hij is zeker niet slechter! en absoluut beter dan 2

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Deel 1 was wel nieuw, maar afgezien van Scrat vind ik 'm niet zo heel bijzonder.
Deel 3 heeft ook Buck, wat een geweldig karakter is, plus die schatige Dino's! :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

hoekie

Valkyrie

Citaat van: celerontje op december 20, 2009, 02:32:26
Deel 3 heeft ook Buck, wat een geweldig karakter is, plus die schatige Dino's! :D

Je klinkt bijna als mijn vriendin: "Ahhhh... Wat zijn ze schattig!!!" :baaa:
Sky-HT 7.1.4
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Processor: Lyngdorf MP40 Eindversterkers: Arcam P1000 | A*BNB 4ch nc2.250 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 Atmos: KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Furutech | Gigawatt | WireWorld | Inakustik

Dirc

celerontje is ook nog minderjarig....speelt met action man's enzo

celerontje

Snutchz

Ninja Turtles Action Figures dan..  :sly:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

djaxx

celerontje