Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Sonic Circle

Citaat van: celerontje op december  9, 2009, 23:02:06
Vandaag ''There Will Be Blood'' gekeken op Blu-ray. (voor 2 euro van ksi gekocht, speelde niet op zijn speler, wel op de mijne! :P ;D)
Zeer goede film, je zit je continu af te vragen: Wie is nou goed, wie is nou slecht, en is de goede nou niet slecht en de slechte misschien beter dan de goede die tegelijkertijd niet goed is etc. etc. etc. :D :D :D
Wat kan die Daniel Day-Lewis acteren zeg, WOOOOOOOW!!!!!!! :o Dat charisma ook, Obama is er niks bij! :D

Beeld en geluid van de BD zijn trouwens dik in orde, weinig op aan te merken! :pompom:

Eens.

Daniel Day-Lewis is een geweldenaar. Je zou willen dat meer acteurs hun rollen zo zorgvuldig uitzoeken en vervolgens zo'n prestatie neerzetten.

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

Citaat van: Snutchz op december  9, 2009, 23:30:08
dikke films luitjes  :thumbs-up: ..volgende week is 't weer mijn beurt  :sneaky:
ik hoop het echt voor je!!

morgen ga ik Star Trek maar eens proberen!

Harry Potter vond ik trouwens ook erg goed! hoorde dat het bijna alleen maar over liefdesverhaaltjes ging, maar vond dit nog wel behoorlijk meevallen. vond het goede film! aanrader imo
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Vande

Gisteravond Law Abiding Citizen gekeken. Zeer gave film !!!
Video: Sony XW5000 - Lumagen Radiance Pro 4240 Final Edition Mod CineMike- Adeo 100"Reference Grey
Audio: Lexicon RV-6 - Lexicon LX-5 - Keces P8 CineMike - Powercord CineMike
Speakers: Kef Reference 205 - Kef Reference 202C - Kef Reference 70S - 2 x Kef Reference 40B Subwoofers - 4x Kef Ci-200 Atmos inbouw
Cables: van den Hul Magnum - van den Hul interlinks - Transparent powercords
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike - ATV 4K CineMike

WilcoL

Citaat van: celerontje op december  9, 2009, 23:02:06
Vandaag ''There Will Be Blood'' gekeken op Blu-ray. (voor 2 euro van ksi gekocht, speelde niet op zijn speler, wel op de mijne! :P ;D)
Zeer goede film, je zit je continu af te vragen: Wie is nou goed, wie is nou slecht, en is de goede nou niet slecht en de slechte misschien beter dan de goede die tegelijkertijd niet goed is etc. etc. etc. :D :D :D
Wat kan die Daniel Day-Lewis acteren zeg, WOOOOOOOW!!!!!!! :o Dat charisma ook, Obama is er niks bij! :D

Beeld en geluid van de BD zijn trouwens dik in orde, weinig op aan te merken! :pompom:

Ik heb hem al maanden klaar liggen, maar het is er nog niet van gekomen: heb er stiekem ook erg hoge verwachtingen van, dus jouw recensie klinkt veelbelovend!
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Hisense 55U79NQ - Denon AVC-X4700 - Tannoy Revolution Signature DC6T, DC6LCR, DC4 & Arena - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Denon DBT-3313 - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Zidoo z1000 Pro - Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500

Ronin79

Gister avond; Defiance op BR gekeken.

Een woord: Geweldig.  ;)

Om in kerst sferen te blijven; Als God een tv heeft, dan zou dit beslist een Kuro zijn.
even serieus ... Defiance is een indrukwekkende mooie film. Daarnaast is de beeldkwaliteit gewoon erg mooi, vooral op een
50 inch Kuro.

eddy135

kerst zweren??? geprikt aan een dennenaald, of wat? ;D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Snutchz

Petrus zou 't met 'n V10 moeten doen  :angel:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

reza

Ik ga zo Cloudy with a chanche of meatballs of zoiets kijken.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

DVDGuy

Gisteravond het laatste deel gezien van Corleone; vanavond starten we met het eerste deel van Falcone
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Ronin79

Ik bedoelde eingelijk; Sfeer   :hehe:

@ Snutchz

Voordat je de hemelpoort binnen mag, kun je nog net even de plaatselijke weerberichten op een V10 bekijken  :blink:  :hehe:

Snutchz

eddy135

Citaat van: SillentWolf op december 10, 2009, 12:26:33
Ik bedoelde eingelijk; Sfeer   :hehe:

@ Snutchz

Voordat je de hemelpoort binnen mag, kun je nog net even de plaatselijke weerberichten op een V10 bekijken  :blink:  :hehe:
Dat vermoedde ik al. :sigh:
De leesbaarheid is natuurlijk wat minder, maar dat kan ook aan m'n monitor liggen...wink wink
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Moondust

Gisteravond I Love You, Man gezien. Van alle Hollywood comedies is dit wel een aardige. Er zaten leuke momenten in. Jammer dat bij dergelijke films de leuke momenten bij mij overschaduwd worden door het zoete valse sentiment dat af en toe op bijna ondraaglijke wijze de boventoon voert. Maar goed, al met al toch wel vermaakt.
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

Robbert54

Citaat van: SillentWolf op december 10, 2009, 11:10:52
Gister avond; Defiance op BR gekeken.

Een woord: Geweldig.  ;)

Om in kerst sferen te blijven; Als God een tv heeft, dan zou dit beslist een Kuro zijn.
even serieus ... Defiance is een indrukwekkende mooie film. Daarnaast is de beeldkwaliteit gewoon erg mooi, vooral op een
50 inch Kuro.
KURO rocks! :headbanging: :headbanging: :headbanging: ;D en 60" word voor mij steeds verleidelijker.. zijn alleen niet meer te verkrijgen :wacko:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

raMniv

Vanavond even een klassieker, Heat op Blu-Ray.

En helaas niet op een Kuro, maar op de muuro.
"Better to write for yourself and have no public than to write for the public and have no self"

Snutchz

Robbert54

Citaat van: Snutchz op december 10, 2009, 18:42:22
ga je 't huis uit dan..?  :omg:
dat hoop ik toch. maar zou voorlopig nog gewoon voor op mijn slaapkamer zijn :smile:

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

ok.. dikke vétte óverkill dus  :notify: ..tenzij je dat beetje extra wilt hebben... zal ik gaan voor de 50"  8)

ps: ..niet agressief worden nou  :blush:

Ronin79

@ Vampire

Bij jou op de slaapkamer ?, gaat dat dan wel passen ?

Snutchz

..beeld wordt er écht niet beter op heur  :D

Robbert54

Citaat van: SillentWolf op december 10, 2009, 19:30:00
@ Vampire

Bij jou op de slaapkamer ?, gaat dat dan wel passen ?
mm krap 3.5meter :confused: ja moet lukken!! :D

Woonkamer HT
Stereo

djaxx

Citaat van: The Vampire op december 11, 2009, 01:00:26
mm krap 3.5meter :confused: ja moet lukken!! :D

Amai, goed om ziek van te worden vrees ik.

Snutchz

..na 'n fijn potje te hebben gegamed  :wacko:

Robbert54

Citaat van: Snutchz op december 11, 2009, 10:41:01
..na 'n fijn potje te hebben gegamed  :wacko:

hoef ik niet voor te gamen om er zo uit te zien :turn:

Woonkamer HT
Stereo