Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ian G

Gekeken (lekker veel tijd door verlof):
*Galaxy Quest;
*Le Grand Bleu (nog nooit gezien en gelijk de 168 minuten durende blu ray versie ;D).

Misschien zo nog:
*Frailty.

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

LittleNinja

Ian G

CiteerInk....

Ehhh... geen idee. blink

Die heb ik ook nog liggen, maar ik had al gelezen dat t een film is waar je goed wakker bij moet zijn (en hem dan nog maar half begrijpt), dus maar voor frailty gekozen. Uit jouw statement kan ik afleiden dat dat een goede keuze was?

Frailty was trouwens wel aardig. Niets bijzonders, standaard thriller-verhaal met een aantal plotwendingen op het eind die een vervelende religieuze nasmaak achterlaten.  ???

LittleNinja

Ian G

Ik ga 'm waarschijnlijk morgen kijken. Ben benieuwd.

celerontje

City of God (Cidade de Deus) gekeken.
Zeer goede film! Soms wel een beetje lastig te volgen doordat veel acteurs nogal op elkaar lijken en de film een hoog tempo heeft. :D
Het beeld van de Blu-ray is prima te noemen, de film is gedeeltelijk op 16mm en gedeeltelijk op 35mm geschoten, waardoor de ene scene er beter uitziet dan de andere, maar het is een goede transfer die de kleurmanipulaties in z'n volle glorie laat zien, en het schaduwdetail is ook prima te noemen.
Maar het geluid... UITSTEKEND! :pompom: Alle speakers worden goed 't werk gezet, geluidseffecten zoeven je langs de oren, bij knallen doet de subwoofer een goede duit in 't zakje! ;D Dialoogweergave is ook prima! Niks over te klagen dus!

Helaas is de Blu-ray 1080i50, waardoor het geluid wat te lijden heeft onder de PAL-speedup, maar ik heb geen referentie daarvoor. ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Robbert54

Harry Potter and the half blood prince.

vond het een erg goede film! goede aanvulling in de serie!

en als ik het goed heb begrepen komen er nu nog 2? deel 7 part I en deel 7 part II?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

WilcoL

Ha! Een vriend & collega van me en ik taaien vandaag lekekr vroeg af op het werk en dan gaan we eindelijk Tropa De elite kijken bij mij thuis!!

Ik heb hele hoge verwachtingen van deze film  :clapping: :clapping:
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Hisense 55U79NQ - Denon AVC-X4700 - Tannoy Revolution Signature DC6T, DC6LCR, DC4 & Arena - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Denon DBT-3313 - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Zidoo z1000 Pro - Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500

Ian G

Ink net gekeken (vandaag laatste dag verlof). Een sterke film, met lekker veel parallelwerelden, een psychologisch doordacht verhaal en een plotwending die ik niet van te voren zag aankomen. Deze laatste tilt de hele film naar een hoger niveau. Als je van flms als de matrix, requim for a dream, donnie darko e.d. genoten hebt moet je deze zeker gaan zien. Ondanks het lage budget van 250.000,- dollar (volgens imdb), een van de beste films die ik dit jaar gezien heb.

Hopelijk krijgt deze film een bluray regio 2 release want dan ga ik hem zeker halen! :)

WilcoL

"Tropa De Elite" is echt een erg goede film!!! Bizarre praktijken in een wereled waar wij gelukkig geen deel van uitmaken, erg indrukwekkend!

Regelrechte tip!
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Hisense 55U79NQ - Denon AVC-X4700 - Tannoy Revolution Signature DC6T, DC6LCR, DC4 & Arena - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Denon DBT-3313 - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Zidoo z1000 Pro - Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500

celerontje

Citaat van: Ian G op december  4, 2009, 12:24:36
Hopelijk krijgt deze film een bluray regio 2 release want dan ga ik hem zeker halen! :)
Er bestaat een Britse uitgave met Engelse subs. :smile:

Loki999

Hele vette film! Ik heb hem inmiddels al een paar keer gezien nt als city of god.
De beeldkwaliteit valt wel tegen voor een BD vind ik maar het verhaal is super.
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

Kwabbernoot

Citaat van: Ian G op december  4, 2009, 12:24:36
Ink net gekeken (vandaag laatste dag verlof). Een sterke film, met lekker veel parallelwerelden, een psychologisch doordacht verhaal en een plotwending die ik niet van te voren zag aankomen. Deze laatste tilt de hele film naar een hoger niveau. Als je van flms als de matrix, requim for a dream, donnie darko e.d. genoten hebt moet je deze zeker gaan zien. Ondanks het lage budget van 250.000,- dollar (volgens imdb), een van de beste films die ik dit jaar gezien heb.

Gisteren ook maar eens bekeken en ik ben aangenaam verrast. Mooie film.

Vanavond de nieuwste aflevering van The Legend Of The Seeker en nog een film. Nog geen idee welke.

Groeten...

djaxx

Heb gisteren Big stan nog eens bekeken, was wel weer lachen!  :clapping:

Teejoo

Ik heb gisteren 'The Kingdom' gekeken op blu-ray: erg goede film, erg goed beeld en een mooie surround mix die heel mooi de sfeer van het beeld ondersteund. Qua geluid bij explosies mocht de sub nog iets harder doorduwen, maar desalniettemin goed.

Ronin79

Gisteren de nieuwe Harry Potter op BR gekeken  (afgelopen week kwam er wat tussen, dus vandaar)

Mooie film .. vooral als hem kijkt op een 50 inch ... Kuro  ;D

Sonic Circle

Magnolia.

Een prachtige film waarin het ogenschijnlijke losse zand (de vele verhaallijnen) eigenlijk gezamenlijk een prachtig zandsculptuur blijkt te zijn.

Moondust

Citaat van: SillentWolf op december  6, 2009, 14:46:25
Gisteren de nieuwe Harry Potter op BR gekeken  (afgelopen week kwam er wat tussen, dus vandaar)

Mooie film .. vooral als hem kijkt op een 50 inch ... Kuro  ;D

Ook gezien gisteravond, maar Harry kan me weinig boeien. Ik leef helemaal niet mee, wordt niet geraakt, niets. Het is dat mijn vrouw het zo leuk vindt.
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

Ronin79

Persoonlijk hou ik wel van Fantasy films. Of het nu om LOTR gaat of over Harry P, kijken doe ik ze toch wel  ;D
Wel vind ik dat de Potter film met elk deel volwassener word. moet ook wel Harry groeit ook mee  ;)

celerontje

Vandaag ''There Will Be Blood'' gekeken op Blu-ray. (voor 2 euro van ksi gekocht, speelde niet op zijn speler, wel op de mijne! :P ;D)
Zeer goede film, je zit je continu af te vragen: Wie is nou goed, wie is nou slecht, en is de goede nou niet slecht en de slechte misschien beter dan de goede die tegelijkertijd niet goed is etc. etc. etc. :D :D :D
Wat kan die Daniel Day-Lewis acteren zeg, WOOOOOOOW!!!!!!! :o Dat charisma ook, Obama is er niks bij! :D

Beeld en geluid van de BD zijn trouwens dik in orde, weinig op aan te merken! :pompom:

eddy135

Nu net een gouwe ouwe achter de rug: Terminator 1. ;D

Kan ik, ondanks behoorlijk gedateerd, nog steeds van genieten.
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Snutchz

dikke films luitjes  :thumbs-up: ..volgende week is 't weer mijn beurt  :sneaky:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini