Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

def0012

Vanavond kijk ik,

Mannen die vrouwen haten (millennium 1)

ben erg benieuwd...

WilcoL

Effe wat vrienden eens eindelijk geven wat ze al lang willen...

'Mongol' met voor de eerste keer "DTS-HD Master" in de display van de 2808 :clapping:...
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Hisense 55U79NQ - Denon AVC-X4700 - Tannoy Revolution Signature DC6T, DC6LCR, DC4 & Arena - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Denon DBT-3313 - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Zidoo z1000 Pro - Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500

Teejoo

Ik ben nu The International aan het kijken. Qua geluid en beeld een van de mooiste blu-rays van het jaar. Heel natuurlijk en direct. Het geluid is echt steengoed: heel ruimtelijk en doorlopend subtiel. De beelden van de steden zijn ook erg indrukwekkend.

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

eddy135

Citaat van: Teejoo op november 27, 2009, 22:52:58
Ik ben nu The International aan het kijken. Qua geluid en beeld een van de mooiste blu-rays van het jaar. Heel natuurlijk en direct. Het geluid is echt steengoed: heel ruimtelijk en doorlopend subtiel. De beelden van de steden zijn ook erg indrukwekkend.

Vind alleen de film zelf niet boeiend... :huh2:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

jasjenl

Gisteren de nieuwe Harry Potter gekeken (Half blood prince), toch wel weer een mooie toevoeging aan de reeks naar mijn mening.
Tevens de eerste uit deze serie die ik op blu-ray heb én de eerste volledige film die ik gekeken heb op m'n nieuwe Oppo speler  8)
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

Kwabbernoot

Citaat van: eddy135 op november 28, 2009, 10:37:27
Volledig met je eens!  :headbanging:  :laugh:

Groeten...

celerontje

Citaat van: eddy135 op november 28, 2009, 10:37:27
Ik heb me er anders prima mee vermaakt. :)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Nooff

djaxx

Fatalfelix

Citaat van: Teejoo op november 27, 2009, 22:52:58

Grappig, heb deze gister ook gekeken. Hele toffe film met als boodschap: "The world is f*cked"  ;D.
Black & White by Rogér, We Can't Get Enough

Kwabbernoot

Gisteren eindelijk maar eens Inglourious Basterds gekeken. Geweldige film, IMHO.

Groeten...

celerontje

Citaat van: Fatalfelix op november 29, 2009, 11:37:44
Grappig, heb deze gister ook gekeken. Hele toffe film met als boodschap: "The world is f*cked"  ;D.
Ik ben kennelijk nog liefhebber van ''The world is fucked'' films, ik vind Children of Men ook geweldig. :clapping:

The International moet je inderdaad liggen, want het is niet een 13-in-en-dozijn actiefilm, er zit eigenlijk maar 1 echte actiescene in.
Maar de boodschap is duidelijk, zoals Fatalix al zei.
Nu niet denken dat ik een doemdenker ben, maar ik denk wel degelijk eens: ''Tja... moeten we hier blij mee zijn?''

Btw, ik ga zodadelijk in 't filmhuis een 35mm print van ''The Reader'' projecteren, ben benieuwd! :smile:

celerontje

Citaat van: Kwabbernoot op november 29, 2009, 12:25:22
Gisteren eindelijk maar eens Inglourious Basterds gekeken. Geweldige film, IMHO.

Groeten...
AAAAAARIE VEDETSJIE! :clapping:

erwinh

Gisteren, Master and Commander gekeken. Top beeld, fantastische surround beleving; ook boven je hoofd  ;) De hele film is audio referentie materiaal. Maar jammer van de film, verhaal is niet bijzonder. Actiescenes zijn geweldig indrukwekkend, verder kabbelt het een beetje voort. Open einde. Geen wonder dat ie gelijk uitkomend met POTC geheel werd weggedrukt door het acteursgeweld van meneer Depp + consorten.
Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

Starred

Moon : Aparte film
District 9 : Aparte film

djaxx

Citaat van: Kwabbernoot op november 29, 2009, 12:25:22

Groeten...

Hoe meningen kunnen verschillen he, ik vond hem echt barslecht. Krijgt op imdb ook hele goede punten dus het zal wel aan mij liggen  :alien:

celerontje

Wat vond je er slecht aan?
Te langdradig?
Humor te flauw?
Smaakloos?

Ik vind 'm geweldig! :headbanging:

Robbert54

ik heb m net op blu-ray besteld! inclusief oma's strudel recept van Hans Landa! ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Ik koop wel de standaard versie, dan leg jij dat recept even onder de scanner voor mij! :D
Ik kom graag een keer Strudel bij je eten! Mjammie! :coffee:

Robbert54

Citaat van: celerontje op november 29, 2009, 20:16:34
Ik koop wel de standaard versie, dan leg jij dat recept even onder de scanner voor mij! :D
Ik kom graag een keer Strudel bij je eten! Mjammie! :coffee:
haha! dat mag! trouwend die SE heeft nog veel meer hoor! alleen het doosje al :inlove:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

djaxx

Citaat van: celerontje op november 29, 2009, 20:11:20
Wat vond je er slecht aan?
Te langdradig?
Humor te flauw?
Smaakloos?

Ik vind 'm geweldig! :headbanging:

Langdradig en te saai idd ja, humor ben ik niet echt tegengekomen. Ben over algemeen niet de grootste Tarantino fan behalve dan ne pulp fiction ofzo. Kill Bill was bv ook niet echt aan mij besteed maar zoals gezegd zal dit wel aan mij liggen :)

celerontje

Citaat van: The Vampire op november 29, 2009, 20:18:54
trouwend die SE heeft nog veel meer hoor! alleen het doosje al :inlove:
NEIN, NEIN, NEIN! :D

Citaat van: djaxx op november 29, 2009, 20:28:49
Langdradig en te saai idd ja, humor ben ik niet echt tegengekomen. Ben over algemeen niet de grootste Tarantino fan behalve dan ne pulp fiction ofzo. Kill Bill was bv ook niet echt aan mij besteed maar zoals gezegd zal dit wel aan mij liggen :)
Laat ik Kill Bill nou ook zeer vermakelijke films vinden, dus het ''stijltje'' ligt jou gewoon niet. ;)

Sonic Circle

Ik vind Kill Bill fantastisch, maar Inglorious Basterds van wat mindere klasse (vandaag gezien trouwens).
Best leuk, vermakelijk, aardig.

Oftewel prima, maar niet de gebruikelijke superlatieven.

HTip

Citaat van: The Vampire op november 27, 2009, 00:16:46
vanavond Ice Age 3 gekeken! werkelijk geweldige film weer!

beeld is echt referentie, met prachtige 3D diepte! heb ik nog niet veel vaker bij een blu-ray gezien zo. beeld is echt mooi schoon en strak.

geluid is aan de ene kant heel goed! andere kant net wat minder. bij het luisteren kreeg het gevoel alsof ik de receiver heel zacht had staan en verder leek het alsof er een doek of iets overheen lag. normaal heb ik een behoorlijk volume op 14 nu moest ik mijn receiver op 20 zetten.

maar,.... als mama dino ten tonele verschijnt... :worship: dat voel je! en dat hoor je! en goed ook! ook de scene met ptereodactylus klinkt geweldig! hoewel ik niet echt het gevoel had dat het geluid echt langs mij heen ging, dat vond ik wel jammer.

al met al een geweldige film, goede humor, referentie voor beeld, en een mooie test voor je subwoofer, maar niet voor surround
We hebben vanavond ook Ice Age 3 gekeken. Erg leuke film, veel beter dan 2!

Precies dezelfde ervaring als jij. Beeld prima, geluid een stuk minder. Het LFE-kanaal was te hard gemixed, terwijl de rest veel te zacht stond. Ik heb op +2dB moeten draaien :o Dat is 7dB meer dan normaal en betekent dus meer dan 4x meer vermogen :o :o :o Maar dan heb je wel weer het gevoel dat je erbij bent :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive