Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Ronin79

Is moon geen saaie film ? Als ik de trailer bekijk .. lijkt hij mij niet echt spannend.
Of heb ik het nu mis ?

maximus79

Citaat van: Nooff op november 19, 2009, 14:40:20
Past heel prima in de Terminator Saga anders.  ;)

Ik vind hem ook ruim voldoende!
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC NZ500 | Adeo 120" | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: LG 77" | Bluesound Node 2

maximus79

Citaat van: dvd-fan op november 19, 2009, 14:39:17
Zeer vage film,eerste half uur is even doorbijten.Je mag mij straks vertellen wat je van het eind vond ;)
Robin

Vond hem vanaf het begin al goed alleen het einde hoopte ik op meer.

Citaat van: celerontje op november 19, 2009, 14:40:14
Beetje vergelijkbaar met Sunshine?

Nee, totaal anders. Sunshine vond ik beter trouwens! Super film!
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC NZ500 | Adeo 120" | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: LG 77" | Bluesound Node 2

Ronin79

We gaan straks de animatie film; Up kijken.  ;)

Kwabbernoot

Vanoamt Orphan. Weer een horror. Daar ben ik de laatste tijd wel voor in de stemming. Ach ja, de blaadjes vallen weer van de bomen enzo...

Groeten...

JCL

Citaat van: dvd-fan op november 19, 2009, 14:41:16
Vanavond eerst een paar series kijken in hd, V 2009 , californication, fringe en als ik nog zin heb distrikt 9 of monster inc remuxed versie
Robin

Ben benieuwd wat je van V vindt. Lees er veel over, maar weet niet echt of het iets voor mij is.

Robbert54

vanavond naar New Moon geweest. die weerwolven :worship: :worship:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Valkyrie

Vanavond ga ik Harry Potter And The Halfblood Prince kijken 8)

tenzij mijn vriendin wat anders wil zien
Sky-HT 7.1.4
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Processor: Lyngdorf MP40 Eindversterkers: Arcam P1000 | A*BNB 4ch nc2.250 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 Atmos: KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Furutech | Gigawatt | WireWorld | Inakustik

Snutchz

Citaat van: The Vampire op november 20, 2009, 02:38:15
vanavond naar New Moon geweest. die weerwolven :worship: :worship:
Dat schijnt 'n ongelofelijke ballenfilm te zijn..  :laugh:

Tomatometer > 27%

Fresh : 27% Rotten : 73%

Average Score > 4.7/10
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

dvd-fan

Citaat van: JCL op november 19, 2009, 20:44:31
Ben benieuwd wat je van V vindt. Lees er veel over, maar weet niet echt of het iets voor mij is.

V 2009 is een toppertje. Aleen jammer dat ik zag dat ze na 4 afleveringen voorlopig stoppen. In de aftilteling stond next week season finale.
Hoop dat ze snel verder gaan.
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

Dirc

Citaat van: Valkyrie op november 20, 2009, 07:30:38
Vanavond ga ik Harry Potter And The Halfblood Prince kijken 8)

tenzij mijn vriendin wat anders wil zien

ik niet.......

die tenzij regel ken ik ook wel....
tegenwoordig de oplossing gevonden. Gewoon opzetten dan kijken ze vanzelf mee.
Voor je het weet zit je weer achter de soapseries.

Valkyrie

Citaat van: Dirc op november 20, 2009, 11:28:28
ik niet.......

die tenzij regel ken ik ook wel....
tegenwoordig de oplossing gevonden. Gewoon opzetten dan kijken ze vanzelf mee.
Voor je het weet zit je weer achter de soapseries.

en dat probleem ken ik ook! :sleepy:
Sky-HT 7.1.4
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Processor: Lyngdorf MP40 Eindversterkers: Arcam P1000 | A*BNB 4ch nc2.250 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 Atmos: KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Furutech | Gigawatt | WireWorld | Inakustik

Robbert54

Citaat van: Snutchz op november 20, 2009, 09:16:40
Dat schijnt 'n ongelofelijke ballenfilm te zijn..  :laugh:

Tomatometer > 27%

Fresh : 27% Rotten : 73%

Average Score > 4.7/10
ja hij is en blijft vooral gericht op een puber publiek (jij dus) :angel: en dit valt niet bij iedereen in de smaak. hij was voor mij ook veel te zoetsappig, maar die weerwolven... bruut.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

Voor als nog heb ik alleen de trailer gezien, maar die weervolven zien er idd. erg bruut uit. Kan niet wachten
totdat deze film ook in mijn collectie prijkt  ;)

Oracle

Net Zombieland gekeken met o.a. Woody Harrelson.

Errug vermakelijk en ontspannend op vrijdagavond. Knop om, hersens afschakelen en kijken!

8 van 10 wat mij betreft!  8)

Gr,
Mark

Me-Chiel

nu BR van John Mayer: Where the light is.

Heerlijk 3 in 1 concert...vooral als hij in trio speelt...man o man... Heerlijk als hij zn bluesy stuff doet :headbanging:
"Ninety percent I\'ll spend on good times, women and whisky. The other ten percent I\'ll probably waste."

Ronin79

Vanavond denk ik; Harry Potter and The Half Blood Prince op BR kijken.  ;)

Dirc

A clockwork orange gezien.

niet mijn stijl van film.....

stevefilmfreak54

Gisteravond Godzilla op blu ray, ruim 2 uur best kijkplezier

reza

District 9 gekeken. Die heb ik na een 30 min uit gezet, kon mij totaal niet boeien. Krijgt van mij een 4.8/10
Moon gezien en die was ok. Krijgt van mij een 6.1/10
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

ksi

Jammer dat je District 9 na een half uur hebt afgezet, het laatste uur is wat mij betreft het best en spectaculairst.

reza

Dat zal wel ja :D
Maar ik heb wel af en toe gespoeld dus ik heb het einde van de film wel gezien ;)
Maar wat ik zag kon mij nog steeds niet boeien.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Robbert54

vanavond Ice Age 3 gekeken! werkelijk geweldige film weer!

beeld is echt referentie, met prachtige 3D diepte! heb ik nog niet veel vaker bij een blu-ray gezien zo. beeld is echt mooi schoon en strak.

geluid is aan de ene kant heel goed! andere kant net wat minder. bij het luisteren kreeg het gevoel alsof ik de receiver heel zacht had staan en verder leek het alsof er een doek of iets overheen lag. normaal heb ik een behoorlijk volume op 14 nu moest ik mijn receiver op 20 zetten.

maar,.... als mama dino ten tonele verschijnt... :worship: dat voel je! en dat hoor je! en goed ook! ook de scene met ptereodactylus klinkt geweldig! hoewel ik niet echt het gevoel had dat het geluid echt langs mij heen ging, dat vond ik wel jammer.

al met al een geweldige film, goede humor, referentie voor beeld, en een mooie test voor je subwoofer, maar niet voor surround

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Jij beschrijft precies wat ze bij blu-ray.com ook van het geluid vonden.
In de bioscoop was het ook al zo.

Ben erg benieuwd naar de BD van UP, in de bios zat je echt middenin het geluid, en over USA BD spreekt iedereen met lof! :clapping:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: celerontje op november 27, 2009, 01:24:55
Jij beschrijft precies wat ze bij blu-ray.com ook van het geluid vonden.
In de bioscoop was het ook al zo.

Ben erg benieuwd naar de BD van UP, in de bios zat je echt middenin het geluid, en over USA BD spreekt iedereen met lof! :clapping:
gelukkig maar. dacht in het begin dat het aan mijn set lag.
ben wel erg benieuwd wat een volodyne met Ice Age doet :inlove:

ik ben ook wel erg benieuwd naar Up. klonk als download al geweldig!

Woonkamer HT
Stereo