Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Ronin79

Volgends Suarez blijft hij dit seizoen zo wie zo nog bij Ajax.

Hopelijk haalt Ajax het niet in zijn hoofd, om Suarez voortijdig te verkopen. Van de 71 contract spelers die de Amsterdammers hebben,
kunnen er heus wel wat van de loonlijst worden gehaald, zodat Suarez kan blijven.
Aangezien de Amsterdammers er niet echt financieel goed voorstaan, lijkt het mij handig om de selectie drastisch in te krimpen.
Speler die toch niet in de basis staan ... zullen ze, in mijn ogen dan ook moeten verkopen.
Verder is het handig om een paar talenten van Jong Ajax, een paar keer mee te laten draaien in het eerste.
Er zullen vast wel spelers bijzitten, die beter zijn dan de reserves van het eerste.

Wat mij betreft kunnen deze wel vertrekken;

Kennedy, Wielaert, Silva, Ogararu, Sarpong, Luque (of is hij niet meer verhuurd ?), Olequer, Lingren, Martina, Atouba ?

Deze jongens zijn allemaal groot verdieners.

Ze kunnen beter meer tijd en energie besteden in:

Blind, Bodul (nu verhuurd), De Jong, Suljemani (op het oude niveau proberen te krijgen), Zeegelaar, Bonevacia (Jong Ajax), Ze Roberto (Jong Ajax),
en onder andere; Jongebloet (Jong Ajax).
verder zullen er ook nog wat verdedigers uit de eigen jeugd ... klaargestoomd moeten worden.

Je gaat mij toch niet vertellen dat bij die 71 contract spelers, geen een talent tussen zit .. die beter is dan wat er in Ajax 1 rondloopt.  ;)

Robbert54

net Oorlogswinter gekeken. toch wel een erg goede film hoor!
en dat beeld :omg: vind het wel referentie :worship:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Zekers, dat was een hele positieve verassing! :pompom:
Ook het geluid is erg lekker, vooral tijdens de openingscene! :o

Vanavond samen met iemand Forrest Gump gekeken, gewoon op DVD die hij had meegenomen. (gelukkig wel een originele ;))
Goede film! :pompom:
Alleen dat stukje over dat ''F-word'' vond ik een beetje knullig overkomen ;), daar merk je echt hoe zot en achterlijk de MPAA rating is.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

ksi

Amy Winehouse @ Porchester Hall.
Had hem al op dvd, daarvan kende ik het Shepherds Bush Empire optreden al. Echter het concert vanuit de Porchester Hall is als bonus concert opgenomen op de BD.

Robbert54

Citaat van: celerontje op november 12, 2009, 00:13:29
Zekers, dat was een hele positieve verassing! :pompom:
Ook het geluid is erg lekker, vooral tijdens de openingscene! :o

Vanavond samen met iemand Forrest Gump gekeken, gewoon op DVD die hij had meegenomen. (gelukkig wel een originele ;))
Goede film! :pompom:
Alleen dat stukje over dat ''F-word'' vond ik een beetje knullig overkomen ;), daar merk je echt hoe zot en achterlijk de MPAA rating is.
vond de hele film wel erg goed klinken! was echt aangenaam verrast! ook de achtervolging met het paard. en het gedempte schot wat je daarna hoort. mooi hoor!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Zekers, doet niks onder voor veel Hollywoodfilms qua beeld en geluid. :worship:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Kwabbernoot

Gisteravond North By Northwest gekeken. Blijft toch een mooie film, Hitchcock in vorm. Ook een verrassend goed beeld.

Groeten...

eddy135

Zonet 300 ( op DVD, :dry:) achter de rug: prachtfilm in het genre.
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Snutchz

Madagascar 2 (BRD) ..zéér mooie plaatjes  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ifeman

Ik denk dat ik vanavond 30 Days of Night (Blu-ray) ga bekijken.

BernHardN

zal vanavond Nr.9 kijken als hij klaar is  ::)

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

Kwabbernoot

Ah, daar ben ik ook zeer benieuwd naar. Zondag dan maar eens proberen.

Groeten...

Moondust

The Girl Next Door gezien. Tsja, ondanks dat ik me weer als tiener behandeld voelde heb ik toch wel een paar keer gelachen.
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

DVDGuy

The Killing.

Deze 20 uur lange Deens tv- serie gaat over de zoektocht van inspecteur Sarah Lund naar de moordenaar van Nanna Birk Larsen.
Het heeft m.i. wel iets weg van de Wire, niet de verhaallijn, maar de opzet van de serie.

Wij zijn vanavond toe aan het laatse deel van de 2e disc; Dag 8

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

erwinh

Citaat van: DVDGuy op november 14, 2009, 12:41:32
The Killing.

Deze 20 uur lange Deens tv- serie gaat over de zoektocht van inspecteur Sarah Lund naar de moordenaar van Nanna Birk Larsen.
Het heeft m.i. wel iets weg van de Wire, niet de verhaallijn, maar de opzet van de serie.

Veel plezier, leuke serie niet? Je blijft kijken. Top!
Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

Moondust

Citaat van: DVDGuy op november 14, 2009, 12:41:32
The Killing.

Klinkt interessant. Is jouw mening dat de serie tenminste hetzelfde hoge niveau van The Wire heeft? Of is de uitwerking toch wat minder?
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

eddy135

Over The Wire gesproken:
Net gestart met seizoen 3, maar moet er nog even in komen...

Vond 1 & 2 geweldig, dus zal wel goed komen, denk ik.
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

DVDGuy

Citaat van: Moondust op november 14, 2009, 13:22:41
Klinkt interessant. Is jouw mening dat de serie tenminste hetzelfde hoge niveau van The Wire heeft? Of is de uitwerking toch wat minder?

Tja dat blijft natuurlijk persoonlijk, maar ik ben van mening dat het verhaal schitterend is uitgewerkt; er zitten hele goede plotwendingen in en net als wij bij de Wire hebben ervaren, blijf je kijken  8)
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

erwinh

Van het weekend; ...weer en een antal mannen met griep. Goed moment op de Lord of the Ring Trilogy er eens doorgeen te draaien. SD uiteraard en op de OPPO. Goed beeld, haalt het niet bij Blu Ray uiteraard, maar zet op 2 meter breed toch een bij vlagen zeer fraai plaatje neer. Veel nuance in het zwart viel mij op. Het was weer een hele zit, maar toch wel erg genieten 8)
Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

Kwabbernoot

De extended versie? Dan was het helemaal een lange zit.

Hier vanavond eerst Legend of the Seeker (een wel héél erg vrije versie van de De Wetten Van De Magie (Sword of truth) van Terry Goodkind, Serie 2, deel 2) en daarna 9. Ik ben benieuwd.

Groeten...

Kwabbernoot

Zojuist dus "9" gekeken. Zeer, zéér fraai gemaakt maar het (duistere) verhaaltje blijft helaas ietwat achter. Prima kijkvermaak en ik zou het een 7-tje willen geven.

Groeten...

raMniv

Wolverine (BR)

vond het een lekkere wegkijkfilm
"Better to write for yourself and have no public than to write for the public and have no self"

Sonic Circle

Seven Pounds op BD.

Prachtige film. Zeer ingetogen gespeeld. En hoewel de motieven en het hoe en wat achter de daden van Will Smith steeds duidelijker werden gaande de film bleef ik tot het einde toe compleet in het verhaal gezogen.

sj0er-D

vanavond heb ik samen met mn vriendin in het HT de Ben Stiller productie "tropic thunder" gezien. met vlagen erg grappig. een 6,5

Donnie